Stuur maar doorquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:04 schreef Tegan het volgende:
Blijkbaar wil niemand mijn collega worden want vacature wordt nu nogmaals uitgezet.
Oh... dat is jammer...quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:04 schreef Tegan het volgende:
Blijkbaar wil niemand mijn collega worden want vacature wordt nu nogmaals uitgezet.
Ik zoek nog een personal assistant. Je kan dus ook voor mij komen werken.quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:04 schreef Tegan het volgende:
Dat zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik kom niet aan werken toe als ik een kantoor met jou moet delen.
Als je 100% remote aanbiedt wil ik er wel over denkenquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:04 schreef Tegan het volgende:
Als je dit een beetje kan rekken tot Q4 zie ik wel mogelijkhedenquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zoek nog een personal assistant. Je kan dus ook voor mij komen werken.
Helaasquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je 100% remote aanbiedt wil ik er wel over denken
Alles goed met u?quote:
.quote:
Ja. Niks te klagen eigenlijkquote:
Stuur de vacature maar door.quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als je dit een beetje kan rekken tot Q4 zie ik wel mogelijkheden.
Tegelijkertijd hebben wij ook nog wel ruimte voor een manager.
Typ maar door zodat je mij op voorsprong kan zetten. Salaris moet wel meer dan 3x modaal zijn.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik was letterlijk aan het typen maar deze rol staat blijkbaar nog niet extern uit.
Ouderwetsch geouwehoer weerquote:
quote:
Heujjjj.quote:
Wat is er voor vacature dan?quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:04 schreef Tegan het volgende:
Vroeger was alles beter.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Toen we nog gewoon 'neuken?' naar elkaar pm-den.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |