Onder jou?quote:Op maandag 26 februari 2024 20:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja nou inmiddels weet ik dat er wat meer onder zit.
Ik heb dit ook lang gehad want naïefquote:Op maandag 26 februari 2024 20:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
In mijn studententijd was er iemand die haar adres op een label aan haar sleutelbos had hangen... "ja dan weten ze waar de sleutels heen moeten" en ze begreep maar niet waarom dat onveilig was
Ow... in Groningen gestudeerd toevalig?quote:Op maandag 26 februari 2024 20:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik heb dit ook lang gehad want naïef
Nee joh ik kwam niet verder dan het hboquote:Op maandag 26 februari 2024 20:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ow... in Groningen gestudeerd toevalig?
Ah ja dan ben je niet dezelfde persoonquote:Op maandag 26 februari 2024 20:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee joh ik kwam niet verder dan het hbo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig nu al een hele tijd nieuwe sloten.
Trouwens; voor mijn gevoel klinkt dit in mijn oren neerbuigend. HBO is hartstikke goed. Net zoals MBO of praktijk onderwijs. Overal zijn mensen nodig!quote:Op maandag 26 februari 2024 20:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee joh ik kwam niet verder dan het hbo
Ben hier al een tijdje niet geweest maar gelukkig is er niets veranderdquote:Op dinsdag 27 februari 2024 08:55 schreef Q. het volgende:
ER ZIT IEMAND ANDERS OP MIJN VASTE FLEXPLEK!![]()
Never change a winning team.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 09:28 schreef rival het volgende:
[..]
Ben hier al een tijdje niet geweest maar gelukkig is er niets veranderd
Q.quote:
Vroeger was alles beter...quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:02 schreef gianni61 het volgende:
Ik heb vandaag een nieuwe flexplek. Sorry
Ik zit nu te huilen in een hoekje in de kelder.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Q.
Heb je je flexwerkplek al geconfisqueerd?
[ afbeelding ]
Woest boos de queeste van de werkplek aangaan?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 08:55 schreef Q. het volgende:
Boos thuis gaan werkenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 08:55 schreef Q. het volgende:
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zit nu te huilen in een hoekje in de kelder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |