ESPN besteed er veel aandacht aan omdat ze hoge kijkcijfers willen scoren. Ik betwijfel enorm of ze dat gaat lukken met de WNBA maar met het vrouwentoernooi lukt het ze nu wel. Iowa - LSU trok dik 12 miljoen kijkers, de best bekeken mannen of vrouwen college game ooit op ESPN. Iowa - W.Virginia had onlangs net zoveel kijkers als Duke - North Carolina de avond ervoor.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:15 schreef Hathor het volgende:
Ze zijn wel heel erg hun best aan het doen om die WNBA belangrijk te maken zeg. Die rivaliteit van die twee collegespelers Angel Reese en Caytlinn Clark wordt gewoon vergeleken met de opkomst van Magic en Bird.![]()
En volgens mij komt er nog steeds geen hond kijken bij de vrouwen.
Die komen wel in de buurt. Brunson ook nog wel denk ik.quote:
Ze hadden alleen een beetje eerder moeten gaan winnen, nu sta je in de play-in wss tegen de Lakers en met een fitte AD hebben ze dan gewoon een probleem. Vergeet ook even niet dat ze de duurste huishouding in de NBA hebben, dus kritiek lijkt me wel op zijn plaats na zo'n baggerseizoen. Ik ben al sinds Run TMC een fan van GSW, maar ze zijn op dit moment gewoon geen playoff materiaal.quote:Op woensdag 3 april 2024 13:30 schreef danusz1986 het volgende:
Als Golden State verliest hoor ik altijd gezeik en als ze zo'n pot winnen hoor je niks. Dan is het de normaalste zaak van de wereld.
Ze spelen nu met een beetje extra want ze willen toch wel heel graag nog even door dit seizoen en ze zijn nog niet zeker van de 10e plek ivm Houstonquote:Op woensdag 3 april 2024 13:30 schreef danusz1986 het volgende:
Als Golden State verliest hoor ik altijd gezeik en als ze zo'n pot winnen hoor je niks. Dan is het de normaalste zaak van de wereld.
Tegen Houston winnen vannacht en de 10e plek is wel veilig. Sacramento, New Orleans en Phoenix zijn helaas uit zicht. Anders kon je misschien nog 6e worden. Niemand wil GS in de playoffs krijgen al zijn ze een stuk minder.quote:Op donderdag 4 april 2024 04:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ze spelen nu met een beetje extra want ze willen toch wel heel graag nog even door dit seizoen en ze zijn nog niet zeker van de 10e plek ivm Houston
LA heeft er wel zin in denk ik thuis . Gratis +25 FT bonusquote:Op donderdag 4 april 2024 12:06 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Tegen Houston winnen vannacht en de 10e plek is wel veilig. Sacramento, New Orleans en Phoenix zijn helaas uit zicht. Anders kon je misschien nog 6e worden. Niemand wil GS in de playoffs krijgen al zijn ze een stuk minder.
Erg mooi, weer een lottery pick voor OKC. Tenzij de rockets lucky zijn en die pick naar top 4 gaat.quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:47 schreef Hathor het volgende:
Rockets hebben hun laatste kans wel verspeeld nu lijkt me.
Vertel......quote:Op zondag 7 april 2024 21:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Beetje offtopic maar op ESPN3 de grote Caitlin Clark show bezig
Weet ik. Volg het ook. Maar wat hield die show gisteren in ?quote:Op maandag 8 april 2024 12:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zeg maar de Messi van het vrouwenbasketbal en dan anno 2005.
Finale van het collegeseizoen en dus de laatste wedstrijd van haar in het college basketbal. Dus een hele happening op de TV (ze verloor uiteindelijk wel en buiten het eerste kwart om werd ze zeer goed gedekt door South Carolina). Nu hopen dat ze naar de spelen gaat, kunnen we alvast zien wat ze kan in een goed team.quote:Op maandag 8 april 2024 12:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet ik. Volg het ook. Maar wat hield die show gisteren in ?
Weer niet gewonnen dus. Bij het dream team zat ook één niet-prof. Werd later geen topper. Loutré ? Net als bij het ijshockey op de spelen destijds met Eric Lindros.quote:Op maandag 8 april 2024 12:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Finale van het collegeseizoen en dus de laatste wedstrijd van haar in het college basketbal. Dus een hele happening op de TV (ze verloor uiteindelijk wel en buiten het eerste kwart om werd ze zeer goed gedekt door South Carolina). Nu hopen dat ze naar de spelen gaat, kunnen we alvast zien wat ze kan in een goed team.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |