abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212818745
Klay en Paul weer met een flinke kut game. Kuminga moet de kar trekken.
pi_212818795
Haha, in Sacramento doen ze de 'exodus cam' waarbij ze Laker fans die in hun stadion zaten in beeld nemen terwijl ze weggaan even voor tijd omdat LA gaat verliezen.
pi_212826656
Heat waren best wel goed tegen de Nuggets, Adebayo die Jokic onder controle had. Pas op het laatst konden ze het niet meer houden. Jammer dat de Heat zo slecht drietjes maken vergeleken met andere jaren. Natuurlijk geen Struss meer en Robinson is wisselvallig.
pi_212832049
Shots fired in de TNT studio.

Chuck: Bulls couldn't even win March Madness (geintje)

Shaq: Warriors or Lakers will beat Thunder in the 1st round (serieus)
pi_212836792
Is het een proefballonnetje van de NBA dat je in het reguliere seizoen minsten 60 wedstrijden moet hebben gespeeld waarin je minstens 20 minuten in het veld stond om voor MVP in aanmerking te komen, of is dit blijvend?

Er zijn sowieso een hoop spelers die hier niet blij mee zijn. Embiid is inmiddels sowieso al uit de race, die heeft er al teveel gemist dit seizoen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_212837622
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 14:14 schreef Hathor het volgende:
Is het een proefballonnetje van de NBA dat je in het reguliere seizoen minsten 60 wedstrijden moet hebben gespeeld waarin je minstens 20 minuten in het veld stond om voor MVP in aanmerking te komen, of is dit blijvend?

Er zijn sowieso een hoop spelers die hier niet blij mee zijn. Embiid is inmiddels sowieso al uit de race, die heeft er al teveel gemist dit seizoen.
Het is wel de most valuable niet the best player award. Dus je moet wel genoeg bijdragen. Vind het niet zo vreemd dat ze wat eisen stellen. Is Shai niet een goede kandidaat?
pi_212838044
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 15:44 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Het is wel de most valuable niet the best player award. Dus je moet wel genoeg bijdragen. Vind het niet zo vreemd dat ze wat eisen stellen. Is Shai niet een goede kandidaat?
Jazeker, net als Jokic overigens. Giannis is dit jaar niet in de picture denk ik. Doncic zou ook nog in de buurt kunnen komen denk ik.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_212838651
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 18:56 schreef 3rr0r het volgende:
Heat waren best wel goed tegen de Nuggets, Adebayo die Jokic onder controle had. Pas op het laatst konden ze het niet meer houden. Jammer dat de Heat zo slecht drietjes maken vergeleken met andere jaren. Natuurlijk geen Struss meer en Robinson is wisselvallig.
Helpt ook niet dat Herro zoveel wedstrijden mist.
pi_212838732
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 14:14 schreef Hathor het volgende:

Nieuw sinds dit jaar dat je 65 wedstrijden minstens 20 minuten moet hebben gemaakt om in aanmerking te komen voor MVP, DPOY, MIP, All-NBA en All-Defense. Om als scoring/rebounds/assists/steals/blocks leader de boeken in te gaan moet je er 58 hebben gespeeld.

Is al veel kritiek op gekomen vanuit de spelers.
  vrijdag 15 maart 2024 @ 19:01:05 #85
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_212839440
Godzijdank, anders hadden we 2 jaar op rij Embiid gehad.

Wel bijzonder dat Tatum totaal niet in de discussie voorkomt volgens mij, hebben toch ruim het beste record.
  vrijdag 15 maart 2024 @ 20:09:00 #86
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_212840590
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 05:47 schreef 3rr0r het volgende:
Shots fired in de TNT studio.

Chuck: Bulls couldn't even win March Madness (geintje)

Shaq: Warriors or Lakers will beat Thunder in the 1st round (serieus)
De Lakers geloof ik inmiddels wel ja, verschrikkelijke match-up voor OKC.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  vrijdag 15 maart 2024 @ 20:10:05 #87
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_212840607
Ze hadden weer een paar make-a-wish kinderen uitgenodigd om een NBA wedstrijd te fluiten vannacht, jezus christus ter paard wat waren de refs weer slecht bij Mavs @ Thunder.

Jalen Williams gaat wel een fenomeen worden, die is echt ongelofelijk goed voor een 2de jaars.
  vrijdag 15 maart 2024 @ 20:24:17 #88
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_212840798
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 20:09 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
De Lakers geloof ik inmiddels wel ja, verschrikkelijke match-up voor OKC.
Zal ook wel op ervaring zijn en de NBA die liever zo weinig mogelijk dwergen markets in de plee-offs wil hebben .

Niet dat het zal helpen bij GSW want daar hoef je slechts 1 speler lastig te vallen. De rest zit aan de drank of kan niet meer lopen.
RED ONS HENNIEGOD
  vrijdag 15 maart 2024 @ 21:00:56 #89
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_212841369
twitter
RED ONS HENNIEGOD
  vrijdag 15 maart 2024 @ 21:02:28 #90
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_212841386
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 20:24 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Zal ook wel op ervaring zijn en de NBA die liever zo weinig mogelijk dwergen markets in de plee-offs wil hebben .

Niet dat het zal helpen bij GSW want daar hoef je slechts 1 speler lastig te vallen. De rest zit aan de drank of kan niet meer lopen.
Als Wiggins mee zou doen heeft OKC wel een probleem, die gozer is altijd prime MJ wanneer hij blauwe OKC shirts ziet. Niet normaal :')
  vrijdag 15 maart 2024 @ 21:04:26 #91
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_212841407
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 21:02 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Als Wiggins mee zou doen heeft OKC wel een probleem, die gozer is altijd prime MJ wanneer hij blauwe OKC shirts ziet. Niet normaal :')
Nou dan heeft Curry heel misschien 1 onbetrouwbare speler meer die heel misschien boven de 20 kan komen . OKC zal beven!
RED ONS HENNIEGOD
  vrijdag 15 maart 2024 @ 21:06:40 #92
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_212841427
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 21:04 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Nou dan heeft Curry heel misschien 1 onbetrouwbare speler meer die heel misschien boven de 20 kan komen . OKC zal beven!
Als het net de andere kant opvalt wint GSW wel gewoon de reguliere seizoen match-up tegen OKC. Die Chet 3-punter en freethrows in een andere pot trekken het naar OT bijv.

Maar GSW is zeker te pakken voor OKC, de Lakers domineren om de een of andere reden tegen OKC. Davis heeft altijd monstergames.
pi_212843250
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 20:24 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Is Wiggins degene aan de drank of wie is dat?
pi_212843774
Ben Simmons has earned $277,665.83 per point scored as a Brooklyn Net

Total salary earned over 3 seasons: [$106,346,016](https://www.spotrac.com/nba/brooklyn-nets/ben-simmons-20206/)

Total points scored: [383](https://www.basketball-reference.com/players/s/simmobe01.html)

Interesting comparison: Luka Doncic has scored 2 more points (385 points) in the past 21 days (Feb 2 through March 13, 2024).
pi_212847899
Hebben mensen hier ook zo’n problemen met de NBA App in combinatie met een league pass abonnement ? Ik ben al een tijdje met ze aan het mailen maar het wordt er maar niet beter op na een update. Op de apple TV draait het prima maar op de Ipad is het een drama.
pi_212849149
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 13:54 schreef hiburg het volgende:
Hebben mensen hier ook zo’n problemen met de NBA App in combinatie met een league pass abonnement ? Ik ben al een tijdje met ze aan het mailen maar het wordt er maar niet beter op na een update. Op de apple TV draait het prima maar op de Ipad is het een drama.
Wat voor problemen ervaar je dan? Ik gebruik het eigenlijk voornamelijk in een browser op de laptop en niet met de app dus kan je niet helpen denk ik. Op een enkele keer een rare foutmelding bij het opstarten van een bepaalde stream geen problemen.
pi_212850000
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 15:58 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Wat voor problemen ervaar je dan? Ik gebruik het eigenlijk voornamelijk in een browser op de laptop en niet met de app dus kan je niet helpen denk ik. Op een enkele keer een rare foutmelding bij het opstarten van een bepaalde stream geen problemen.
Ik kijk meestal de dag erna het laatste kwart of zo terug van een wedstrijd, dan spoel ik de opgenomen stream door, dat gaat nog wel. Echter hoe langer ik kijk, des te trager wordt de app, op een gegeven moment is er amper nog mee te werken. Een tweede game daarna opstarten lukt dan al bijna niet.
Ik moet de app dan geforceerd afsluiten etc en weer opnieuw opstarten. Ook gaat de batterij van de Ipad snel leeg bij gebruik van deze app (elke andere app geeft deze problemen niet).
Maar inderdaad op de pc/laptop loopt het verder prima, het ligt denk ik specifiek aan de app. Als je bij de reviews kijkt van deze app in de app store, dan ben ik kennelijk niet de enige.
Mijn klachten zijn nu doorgezet naar een “tier-2 team”….

Voordat deze app “powered by microsoft” was, liep ie als een zonnetje, een seizoen of twee geleden.
pi_212852587
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 16:46 schreef hiburg het volgende:

[..]
Ik kijk meestal de dag erna het laatste kwart of zo terug van een wedstrijd, dan spoel ik de opgenomen stream door, dat gaat nog wel. Echter hoe langer ik kijk, des te trager wordt de app, op een gegeven moment is er amper nog mee te werken. Een tweede game daarna opstarten lukt dan al bijna niet.
Ik moet de app dan geforceerd afsluiten etc en weer opnieuw opstarten. Ook gaat de batterij van de Ipad snel leeg bij gebruik van deze app (elke andere app geeft deze problemen niet).
Maar inderdaad op de pc/laptop loopt het verder prima, het ligt denk ik specifiek aan de app. Als je bij de reviews kijkt van deze app in de app store, dan ben ik kennelijk niet de enige.
Mijn klachten zijn nu doorgezet naar een “tier-2 team”….

Voordat deze app “powered by microsoft” was, liep ie als een zonnetje, een seizoen of twee geleden.
Ja ik ben dat ook wel eens tegengekomen op fora toen ik zocht naar info over wat ik ervaarde, dat men nogal problemen had met de app. Aan het begin van het seizoen had ik wel vaker gedoe ook in de browser met foutcodes en steeds als je een wedstrijd aanklikte met watch live, hij alsnog startte vanaf het begin en je zelf weer eerst live moest klikken. Dat is nu wel opgelost. Het verbaasde mij ook dat er met zo'n partij als Microsoft zoveel misging. Maar nu heb ik slechts een enkele keer dus dat ik een foutcode krijg en dan moet ik de wedstrijd opnieuw selecteren of een alternatieve feed kiezen. Voor het bedrag dat ze vragen mogen ze hun shit wel op orde hebben dus gewoon blijven klagen of geld gedeeltelijk terugeisen zolang ze geen behoorlijke app ontwikkelen.
pi_212855836
Klay heeft er zin in vandaag
pi_212855914
lol '16 minutes elapsed with 15 seconds off the clock'. Hele spel naar de klote.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')