Dat Tweakers van DPG is wist ik niet. Maar is de uitsluiting op samenwerking een aanname of is dat in het verleden al eens geprobeerd?quote:Op maandag 26 februari 2024 16:44 schreef Danny het volgende:
[..]
Tweakers is van DPG. Daar valt weinig mee samen te werken als ze er niet dik aan kunnen verdienen.
Nou, zo gecharmeerd ben ik van die advertenties op facebook niet.quote:Op maandag 26 februari 2024 16:52 schreef Rostrup het volgende:
Het probleem is dat de grote "sociale" mediaplatforms van Big Tech worden gemaakt met honderden zoniet duizenden psychologen en gedragsdeskundigen die die platformen zo aanpassen dat ze je manipuleren er zo lang mogelijk en zo vaak mogelijk gebruik van de maken.
Doe mij dat ouderwetse Fok maar.
Ze hebben destijds partij gekozen voor Arjen en Jorma. Dat is bij mij niet zo goed gevallen. Op een simpele vraag over hun smilies kreeg ik niet eens antwoord. Ik ga er niet vanuit dat ze heel welwillend zijn. Ook vanwege de manier waarop ze zelf over FOK! spreken.quote:Op maandag 26 februari 2024 16:52 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dat Tweakers van DPG is wist ik niet. Maar is de uitsluiting op samenwerking een aanname of is dat in het verleden al eens geprobeerd?
Dat wist ik nietquote:Op maandag 26 februari 2024 16:44 schreef Danny het volgende:
[..]
Tweakers is van DPG. Daar valt weinig mee samen te werken als ze er niet dik aan kunnen verdienen.
Ja die iddquote:Op maandag 26 februari 2024 17:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat wist ik niet
Bedoel je DPG media :
https://www.dpgmediagroup(...)%2Fwww.google.com%2F
Of een andere soort DPG
Welke zware bazen waren dat? Ik zou er wel meer over willen lezenquote:Op maandag 26 februari 2024 15:14 schreef Jahr00n het volgende:
voor mij was dat toen een aantal zware bazen werden ontmaskerd hier
het deed me zoveel pijn
Namen en rugnummers bitte! Aan de schandpaal ermee!quote:Op maandag 26 februari 2024 15:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
Met mijn onterechte door een zekere mod aangesmeerde ban natuurlijk. Toen begon alles leeg te lopen.
Op jullie knieën en vraag om vergiffenis stelletje heidenen!
Die bedoel ik iddquote:Op maandag 26 februari 2024 17:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat wist ik niet
Bedoel je DPG media :
https://www.dpgmediagroup(...)%2Fwww.google.com%2F
Of een andere soort DPG
Het is FOK!quote:Op maandag 26 februari 2024 16:52 schreef Rostrup het volgende:
Het probleem is dat de grote "sociale" mediaplatforms van Big Tech worden gemaakt met honderden zoniet duizenden psychologen en gedragsdeskundigen die die platformen zo aanpassen dat ze je manipuleren er zo lang mogelijk en zo vaak mogelijk gebruik van de maken.
Die had je vroeger ook en in hele grote getalen. Dergelijke users geven een forum ook wel weer kleur vind ik.quote:Op maandag 26 februari 2024 18:45 schreef Vincent_student het volgende:
Forums zijn inderdaad minder populair hier. Maar ik wijt ook een deel aan de neergang aan een aantal versnipperde users (ik noem geen namen, maar we kennen ze allemaal) die ons bombarderen met nutteloze topics. Ze overheersen de boel. Daar jaag je mensen mee weg.
Nou, als ik ergens een teringhekel aan heb is het wel Reddit.quote:Op maandag 26 februari 2024 18:42 schreef Elan het volgende:
Verder zijn algoritmes juist enorm interessant om een positieve en effectieve gebruikerservaring te genereren. Reddit is daar een voorloper in en dat legt ze bepaald geen windeieren.
Weet niet wat er vaag is aan de regels. Op de man spelen is ongewenst. Daarin zijn wel gradaties natuurlijk, maar als mensen het te bond maken kan een (subforum)van wel zeker.quote:Op maandag 26 februari 2024 20:50 schreef Chandler het volgende:
Ik ben al jaren en jaren trouw lid hier en post geregeld wat...
Maar merk wel dat er steeds meer gebruikers bij komen die nogal op de man spelen, dat is vervelend en zeker als er vanuit mods (gebrek aan mogelijkheden/vage richtlijnen) weinig aan gedaan kan worden anders dan berichten steeds maar moeten verwijderen. (bv verbannen van gebruikers uit bepaalde fora na bv x aantal keren de regels te overtreden)
Vroeger waren fora zoals R&P, DIG etc veel gezelliger, persoonlijker en interessant om in te reageren. Nu als je reageert zijn er users die je blijven achtervolgen met dingen die je hebt geschreven en je daar te pas en onpas mee lastig vallen in topics die daar totaal niets mee van doen hebben.
Ik heb wel eens gesprekken met modjes en merk dat ze heel veel werk hebben van dit soort gebruikers en dat jaagt ook gebruikers weg.
Het zou FOK! sieren om eens een mailing de deur uit te doen en vragen aan leden waarom ze niet meer op FOK komen, dat zou een veel beter inzicht geven.
Verder denk ik niet dat socialmedia zoals Instagram, faceboek, twitter en dergelijke alternatieven veel gebruikers weg trekken bij FOK maar vooral de sfeer die bepaald of gebruikers blijven... en serieus, als ik de AT bekijk zie ik vooral veel SC topics die gevuld worden door een klein handje gebruikers.. dat kan en mag natuurlijk maar het zou leuk zijn als het forum weer goed bevolkt zou zijn met mensen die wat leuks te melden hebben of een leuke discussie willen (en natuurlijk kunnen) voeren zonder aanvallen..
Maar goed, dat is wat ik er van vind!
Dat gezegd hebbende, ik blijf nog wel even, ik ben niet zo bang voor al het geouwhoer en heb geleerd om vooral de gebruikers die mijn humeur zouden kunnen beïnvloeden links te laten liggen en vooral door ze geen aandacht te geven!
Ik schrijf wat ik hoor en lees, als ik begrijp dat mensen na heel veel onzinnige reacties in serieuze fora nog steeds kunnen blijven posten omdat mods ze niet mogen, kunnen of durven te verwijderen zegt dat toch wel wat..quote:Op maandag 26 februari 2024 20:55 schreef Danny het volgende:
[..]
Weet niet wat er vaag is aan de regels. Op de man spelen is ongewenst. Daarin zijn wel gradaties natuurlijk, maar als mensen het te bond maken kan een (subforum)van wel zeker.
Wat betreft meer mensen die topics openen: dat zou heel welkom zijn maar er wordt bij nieuwe mensen nogal snel offtopic gegaan en 'kloon!' geroepen. Dat helpt totaal niet. Dat tij lijkt me inmiddels lastig te keren.
quote:Op maandag 26 februari 2024 21:11 schreef ToT het volgende:
Tof om te lezen dat je een painttopic-fan was!
Mijn psychiater heeft mij helemaal binnenste buiten gehaaldquote:Op maandag 26 februari 2024 16:52 schreef Rostrup het volgende:
Maar de app is wel fijn en FOK! heeft überhaupt geen app ..quote:Op maandag 26 februari 2024 20:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou, als ik ergens een teringhekel aan heb is het wel Reddit.
Als je google gebruikt en op een Reddit topic uitkomt staat er vaak nutttige info, dus de inhoud is het probleem niet, maar de layout is niet om doorheen te komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |