abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 februari 2024 @ 16:52:36 #26
502341 Rostrup
Je moet sterk zijn.
pi_212598256
Het probleem is dat de grote "sociale" mediaplatforms van Big Tech worden gemaakt met honderden zoniet duizenden psychologen en gedragsdeskundigen die die platformen zo aanpassen dat ze je manipuleren er zo lang mogelijk en zo vaak mogelijk gebruik van de maken :r.

Doe mij dat ouderwetse Fok maar.
Als je niet gewenst bent ga dan weg.
Verlaat hen voordat ze jou verlaten.
pi_212598258
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 16:44 schreef Danny het volgende:

[..]
Tweakers is van DPG. Daar valt weinig mee samen te werken als ze er niet dik aan kunnen verdienen.
Dat Tweakers van DPG is wist ik niet. Maar is de uitsluiting op samenwerking een aanname of is dat in het verleden al eens geprobeerd?
pi_212598453
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 16:52 schreef Rostrup het volgende:
Het probleem is dat de grote "sociale" mediaplatforms van Big Tech worden gemaakt met honderden zoniet duizenden psychologen en gedragsdeskundigen die die platformen zo aanpassen dat ze je manipuleren er zo lang mogelijk en zo vaak mogelijk gebruik van de maken :r.

Nou, zo gecharmeerd ben ik van die advertenties op facebook niet.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Admin maandag 26 februari 2024 @ 17:17:44 #29
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_212598639
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2024 16:52 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Dat Tweakers van DPG is wist ik niet. Maar is de uitsluiting op samenwerking een aanname of is dat in het verleden al eens geprobeerd?
Ze hebben destijds partij gekozen voor Arjen en Jorma. Dat is bij mij niet zo goed gevallen. Op een simpele vraag over hun smilies kreeg ik niet eens antwoord. Ik ga er niet vanuit dat ze heel welwillend zijn. Ook vanwege de manier waarop ze zelf over FOK! spreken.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_212598845
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 16:44 schreef Danny het volgende:

[..]
Tweakers is van DPG. Daar valt weinig mee samen te werken als ze er niet dik aan kunnen verdienen.
Dat wist ik niet :D

Bedoel je DPG media :

https://www.dpgmediagroup(...)%2Fwww.google.com%2F

Of een andere soort DPG :@
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_212598856
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 17:33 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Bedoel je DPG media :

Ja die idd
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  maandag 26 februari 2024 @ 17:35:44 #32
78498 classpc
I don't like change
pi_212598869
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 15:14 schreef Jahr00n het volgende:
voor mij was dat toen een aantal zware bazen werden ontmaskerd hier

het deed me zoveel pijn
Welke zware bazen waren dat? Ik zou er wel meer over willen lezen :)
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2024 15:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
Met mijn onterechte door een zekere mod aangesmeerde ban natuurlijk. Toen begon alles leeg te lopen.

Op jullie knieën en vraag om vergiffenis stelletje heidenen!
Namen en rugnummers bitte! Aan de schandpaal ermee!

[ Bericht 32% gewijzigd door classpc op 26-02-2024 17:42:06 ]
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  Admin maandag 26 februari 2024 @ 17:55:23 #33
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_212599180
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 17:33 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Bedoel je DPG media :

Die bedoel ik idd
https://tweakers.net/info/faq/tweakers-dpg/
pi_212599842
quote:

Het is FOK!
Verder zijn algoritmes juist enorm interessant om een positieve en effectieve gebruikerservaring te genereren. Reddit is daar een voorloper in en dat legt ze bepaald geen windeieren.

Vaak zat mis je voor jou goede of relevante topics als je een paar dagen of weken niet inlogt en je komt er nooit achter tenzij je als een wezenloos door de index gaat bladeren.

Daarbij zijn topics tegenwoordig amper via Google te vinden. Vroeger als je (ik zeg maar wat) op zoek was op welk tijdstip je je het beste de planten water kon geven was de kans groot dat je al snel een topic van FOK! tegen kwam tussen de zoekresultaten. Inmiddels kan je hele topics via Google niet eens terugvinden zelfs wanneer je specifiek gaat zoeken daarnaar.
blablablabla
pi_212599874
Forums zijn inderdaad minder populair hier. Maar ik wijt ook een deel aan de neergang aan een aantal versnipperde users (ik noem geen namen, maar we kennen ze allemaal) die ons bombarderen met nutteloze topics. Ze overheersen de boel. Daar jaag je mensen mee weg.
pi_212599888
Jammer dat het forum nu te inactief is om een Fok! Film top 250 te maken, dat waren mooie lijsten met goede tips. Beter dan de IMDb top 250.
pi_212599903
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 18:45 schreef Vincent_student het volgende:
Forums zijn inderdaad minder populair hier. Maar ik wijt ook een deel aan de neergang aan een aantal versnipperde users (ik noem geen namen, maar we kennen ze allemaal) die ons bombarderen met nutteloze topics. Ze overheersen de boel. Daar jaag je mensen mee weg.
Die had je vroeger ook en in hele grote getalen. Dergelijke users geven een forum ook wel weer kleur vind ik.
blablablabla
pi_212599994
woensdag 19 januari 2005 @ 16:07
  maandag 26 februari 2024 @ 19:41:04 #39
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_212600592
Toch vind ik het voordeel aan FOK! dat je hier subfora hebt. Op Facebook waan iki me af en toe in een GGZ-instelling voor hele zware gevallen. Onder elk artikel op FB staan wel weer reacties dat je denkt: hoe krijgen ze het verzonnen.

Dat soort figuren zit hier ook wel , maar dan lekker in hun eigen subforum.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_212600733
Fok is wat dat betreft wel een echte tijdmachine, met het aantal topics zijn we nu 20 jaar terug in de tijd *O*
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_212601422
Dit is een Windows 95 forum.
Nuf said.
  FOK!fotograaf maandag 26 februari 2024 @ 20:44:53 #42
842 Zorro
Z
pi_212601803
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2024 18:42 schreef Elan het volgende:
Verder zijn algoritmes juist enorm interessant om een positieve en effectieve gebruikerservaring te genereren. Reddit is daar een voorloper in en dat legt ze bepaald geen windeieren.

Nou, als ik ergens een teringhekel aan heb is het wel Reddit.
Als je google gebruikt en op een Reddit topic uitkomt staat er vaak nutttige info, dus de inhoud is het probleem niet, maar de layout is niet om doorheen te komen.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_212601898
Ik ben al jaren en jaren trouw lid hier en post geregeld wat...

Maar merk wel dat er steeds meer gebruikers bij komen die nogal op de man spelen, dat is vervelend en zeker als er vanuit mods (gebrek aan mogelijkheden/vage richtlijnen) weinig aan gedaan kan worden anders dan berichten steeds maar moeten verwijderen. (bv verbannen van gebruikers uit bepaalde fora na bv x aantal keren de regels te overtreden)

Vroeger waren fora zoals R&P, DIG etc veel gezelliger, persoonlijker en interessant om in te reageren. Nu als je reageert zijn er users die je blijven achtervolgen met dingen die je hebt geschreven en je daar te pas en onpas mee lastig vallen in topics die daar totaal niets mee van doen hebben.

Ik heb wel eens gesprekken met modjes en merk dat ze heel veel werk hebben van dit soort gebruikers en dat jaagt ook gebruikers weg.

Het zou FOK! sieren om eens een mailing de deur uit te doen en vragen aan leden waarom ze niet meer op FOK komen, dat zou een veel beter inzicht geven.

Verder denk ik niet dat socialmedia zoals Instagram, faceboek, twitter en dergelijke alternatieven veel gebruikers weg trekken bij FOK maar vooral de sfeer die bepaald of gebruikers blijven... en serieus, als ik de AT bekijk zie ik vooral veel SC topics die gevuld worden door een klein handje gebruikers.. dat kan en mag natuurlijk maar het zou leuk zijn als het forum weer goed bevolkt zou zijn met mensen die wat leuks te melden hebben of een leuke discussie willen (en natuurlijk kunnen) voeren zonder aanvallen..

Maar goed, dat is wat ik er van vind! :Y

Dat gezegd hebbende, ik blijf nog wel even, ik ben niet zo bang voor al het geouwhoer en heb geleerd om vooral de gebruikers die mijn humeur zouden kunnen beïnvloeden links te laten liggen en vooral door ze geen aandacht te geven! :6
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  Admin maandag 26 februari 2024 @ 20:55:13 #44
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_212601981
quote:
99s.gif Op maandag 26 februari 2024 20:50 schreef Chandler het volgende:
Ik ben al jaren en jaren trouw lid hier en post geregeld wat...

Maar merk wel dat er steeds meer gebruikers bij komen die nogal op de man spelen, dat is vervelend en zeker als er vanuit mods (gebrek aan mogelijkheden/vage richtlijnen) weinig aan gedaan kan worden anders dan berichten steeds maar moeten verwijderen. (bv verbannen van gebruikers uit bepaalde fora na bv x aantal keren de regels te overtreden)

Vroeger waren fora zoals R&P, DIG etc veel gezelliger, persoonlijker en interessant om in te reageren. Nu als je reageert zijn er users die je blijven achtervolgen met dingen die je hebt geschreven en je daar te pas en onpas mee lastig vallen in topics die daar totaal niets mee van doen hebben.

Ik heb wel eens gesprekken met modjes en merk dat ze heel veel werk hebben van dit soort gebruikers en dat jaagt ook gebruikers weg.

Het zou FOK! sieren om eens een mailing de deur uit te doen en vragen aan leden waarom ze niet meer op FOK komen, dat zou een veel beter inzicht geven.

Verder denk ik niet dat socialmedia zoals Instagram, faceboek, twitter en dergelijke alternatieven veel gebruikers weg trekken bij FOK maar vooral de sfeer die bepaald of gebruikers blijven... en serieus, als ik de AT bekijk zie ik vooral veel SC topics die gevuld worden door een klein handje gebruikers.. dat kan en mag natuurlijk maar het zou leuk zijn als het forum weer goed bevolkt zou zijn met mensen die wat leuks te melden hebben of een leuke discussie willen (en natuurlijk kunnen) voeren zonder aanvallen..

Maar goed, dat is wat ik er van vind! :Y

Dat gezegd hebbende, ik blijf nog wel even, ik ben niet zo bang voor al het geouwhoer en heb geleerd om vooral de gebruikers die mijn humeur zouden kunnen beïnvloeden links te laten liggen en vooral door ze geen aandacht te geven! :6
Weet niet wat er vaag is aan de regels. Op de man spelen is ongewenst. Daarin zijn wel gradaties natuurlijk, maar als mensen het te bond maken kan een (subforum)van wel zeker.

Wat betreft meer mensen die topics openen: dat zou heel welkom zijn maar er wordt bij nieuwe mensen nogal snel offtopic gegaan en 'kloon!' geroepen. Dat helpt totaal niet. Dat tij lijkt me inmiddels lastig te keren.
pi_212602128
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 20:55 schreef Danny het volgende:

[..]
Weet niet wat er vaag is aan de regels. Op de man spelen is ongewenst. Daarin zijn wel gradaties natuurlijk, maar als mensen het te bond maken kan een (subforum)van wel zeker.

Wat betreft meer mensen die topics openen: dat zou heel welkom zijn maar er wordt bij nieuwe mensen nogal snel offtopic gegaan en 'kloon!' geroepen. Dat helpt totaal niet. Dat tij lijkt me inmiddels lastig te keren.
Ik schrijf wat ik hoor en lees, als ik begrijp dat mensen na heel veel onzinnige reacties in serieuze fora nog steeds kunnen blijven posten omdat mods ze niet mogen, kunnen of durven te verwijderen zegt dat toch wel wat..

Maar wat is te bont, en wat zijn de gradaties? en dat het kan dat geloof ik graag, dat het in mijn optiek te weinig gebeurd is een feit! *) en dat mensen kloon roepen, tja dat is van alle tijden maar of dat nou mee werkt is een tweede, het is toch aan het beheer om in te zien of iemand een kloon is en aan leden om een topic te rapporteren, daarvoor is die functie toch in het leven geroepen?

Het tij is zeker te keren, maar dan moeten wel alle neuzen dezelfde kant op staan (en dat is natuurlijk een uitdaging). Maar nogmaals, als je echt wil weten waarom mensen weg zijn gegaan is het het meest handig om dat aan deze mensen te vragen.

Het is maar een idee! *)
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_212602176
Tof om te lezen dat je een painttopic-fan was! ^O^
  maandag 26 februari 2024 @ 22:32:05 #47
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_212603025
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 21:11 schreef ToT het volgende:
Tof om te lezen dat je een painttopic-fan was! ^O^
:')
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_212603113
Nederland bestaat ondertussen voor meerderheid buitenlanders, merk het ook in mijn wijk eerst alleen blanken, oudjes gaan dood worden vervangen door buitenlandse. Maar welk forum zitten die buitenlanders, dumpert bijvoorbeeld zitten ze niet.
pi_212603170
quote:

Mijn psychiater heeft mij helemaal binnenste buiten gehaald
pi_212603685
quote:
6s.gif Op maandag 26 februari 2024 20:44 schreef Zorro het volgende:

[..]
Nou, als ik ergens een teringhekel aan heb is het wel Reddit.
Als je google gebruikt en op een Reddit topic uitkomt staat er vaak nutttige info, dus de inhoud is het probleem niet, maar de layout is niet om doorheen te komen.
Maar de app is wel fijn en FOK! heeft überhaupt geen app ..
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')