Wie zegt dat ze het per se in de hoofdstad organiseren.quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:49 schreef TheVulture het volgende:
Ik schrijf Zagreb 2025 alvast met potlood op, Joost heeft nog de gum in handen...
Wat ik begreep van een Kroatische fan is het waarschijnlijk Zagreb of Split. Andere venues hebben een capaciteit onder de 10.000.quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze het per se in de hoofdstad organiseren.Misschien heeft Split wel een prachtige venue, of Zadar of Dubrovnik.
Maneskin is heel goed. Dit, ja, niet. Klinkt heel goedkoop. Al heeft Maneskin ook betere nummers.quote:Op zondag 21 april 2024 10:30 schreef Em31 het volgende:
Kroatië doet het aardig goed bij de Eurojury en ik zie fans dit vergelijken met Måneskin. Zijn wij nou allemaal blind en doof hier?
Ja dit lijkt me inderdaad wel echt een winnaar die het qua streams etc. ook niet echt weken heel bijzonder gaat doen. Hoop vandaag nog wel op een verrassing.quote:Op woensdag 8 mei 2024 08:07 schreef TLC het volgende:
Het is een leuk nummer maar ook weer zo'n nummer die je na n maand of zo na het ESF alweer vergeten bent, waarschijnlijk nog eerder
Morgen bedoel jequote:Op woensdag 8 mei 2024 08:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dit lijkt me inderdaad wel echt een winnaar die het qua streams etc. ook niet echt weken heel bijzonder gaat doen. Hoop vandaag nog wel op een verrassing.
Vandaag (vanmiddag) ziet de pers al de hele camerabeelden. En vanavond ziet een zaal voor publiek alles ook live. Dus dan zijn er verrassingen.quote:
Was het maar Maneskin.quote:Op woensdag 8 mei 2024 07:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maneskin is heel goed. Dit, ja, niet. Klinkt heel goedkoop. Al heeft Maneskin ook betere nummers.
Ik vind Maneskin al redelijk 13 in een dozijn Rock. Dit nummer is inderdaad leentjebuur bij je twee favoriete artiesten, de meest goedkope techno-bridge.quote:Op woensdag 8 mei 2024 07:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maneskin is heel goed. Dit, ja, niet. Klinkt heel goedkoop. Al heeft Maneskin ook betere nummers.
Pinkpop 2007quote:Op maandag 18 maart 2024 18:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat had ik Linkin Park graag ooit live gezien.
Mag je alleen niet ouder dan 12 zijn om ervan te houden. @Cocoquote:
Maneskin zou gehakt van BL makenquote:Op woensdag 8 mei 2024 07:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een karig jaar, imo.quote:Op woensdag 8 mei 2024 13:12 schreef Perrin het volgende:
Totaal hersenloos deuntje met zijn rim tim whoohooo.
Marko heeft alles zelf gedaan, tekst, muziek, mixing etc. En niet eens in een echte studio maar vanuit zijn eigen slaapkamer.quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:15 schreef Fretwork het volgende:
Nu ik het op Spotify luister valt me pas echt op hoe slecht die technobeat erin past. Heel ander geluidsspectrum ook. Compleet andere producer waarschijnlijk.
Het hele nummer klinkt verschrikkelijk dof, tot 2:01, en dan vanaf 2:17 weer (met een mega goedkoop distortion effect op zn stem).
Ik vind ook het 'oow woow woow' van 50 jaar geleden veel beter en sterker kinken dan dit van Kroatiëquote:Op dinsdag 7 mei 2024 14:46 schreef Aadrianus het volgende:
Sorry, maar ik hoor het niet. Dat dit een winnaar is. Ik vind het nog steeds niks. Of nee, dat klopt niet. ik vind het bloedirritant. Als dit als eerste eindigt is het voor het eerst in heel veel jaar dat ik er echt de pest in heb. En dat is niet omdat ik veel liever Joost op nummer 1 heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |