Ach, het gaat hier uiteindelijk alleen nog om de titel, dus die halve seconde extra...boeiendquote:Op zondag 25 februari 2024 15:02 schreef -XOR- het volgende:
Juichen voor de finish ipv je PR zoveel mogelijk aanscherpen is wel een beetje apart.
Over 20 minuten pas de startquote:
Vond je dat ook toen Kramer het wereldrecord reed op de 10km aan het eind van het WK Allround?quote:Op zondag 25 februari 2024 15:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, het gaat hier uiteindelijk alleen nog om de titel, dus die halve seconde extra...boeiend
Als het wel/geen WR is wel, als je ook met iets uitrijden en zo een halve seconde inleveren nog een WR rijdt...achquote:Op zondag 25 februari 2024 15:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vond je dat ook toen Kramer het wereldrecord reed op de 10km aan het eind van het WK Allround?
Of tijdens dit gevechtquote:Op zondag 25 februari 2024 15:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vond je dat ook toen Kramer het wereldrecord reed op de 10km aan het eind van het WK Allround?
1 van de mooiste 10 kilometer ritten die ik heb gezien. Kramer die Bokko inhaalt in de buitenbocht.quote:
Dat geldt alleen voor het WK afstanden en Olympische Spelen.quote:Op zondag 25 februari 2024 14:15 schreef hole1988 het volgende:
[..]
EK en WK's mogen alleen nog op binnenbanen.
Thousandbeam, als ze naar Canada gaat verhuizenquote:Op zondag 25 februari 2024 15:32 schreef hhh38 het volgende:
Vanwege de naam hoop ik echt dat Amber Duizendstraal een topper wordt.
Dat heb ik bij Ju-Lin de Visser.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:32 schreef hhh38 het volgende:
Vanwege de naam hoop ik echt dat Amber Duizendstraal een topper wordt.
Twee handen op het ijs ziet er wel heel amateuristisch uit.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat heb ik bij Ju-Lin de Visser.
Deed Bart Veldkamp dat niet ook een keer?quote:Op zondag 25 februari 2024 15:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Twee handen op het ijs ziet er wel heel amateuristisch uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |