SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
FYI VREETMEET zie spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.loveislikeakiss in GC / [KSC #17153] Geen feestjes
Zelfs Frebbie?quote:Op zondag 25 februari 2024 14:23 schreef bitterbal het volgende:
ja je bent wel een rustig persoon CE. Eigenlijk iedereen wel
Het was echt een introverten- partehhhquote:Op zondag 25 februari 2024 14:23 schreef bitterbal het volgende:
Wat voor beeld heb jij van mij?quote:
quote:
Beetje als een cavia met een paar blikjes red bull opquote:Op zondag 25 februari 2024 14:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat voor beeld heb jij van mij?![]()
Oké
Gevaarlijke vraag
quote:Op zondag 25 februari 2024 14:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje als een cavia met een paar blikjes red bull op
ja geen goede offline naamquote:Op zondag 25 februari 2024 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Frebbie uitspreken in het echt, klinkt wel een beetje downie -achtig, zo zijn we achter gekomen gisteren
Wel grappigquote:
Komt wel goed overeen dan toch?quote:Op zondag 25 februari 2024 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Frebbie uitspreken in het echt, klinkt wel een beetje downie -achtig, zo zijn we achter gekomen gisteren
maar wij dachten gisteren. Als wij nou allemaal op meet zijn dan konden jij en essie de sc gebruiken om wat dichter bij elkaar te komenquote:
Nee jij mag me wel gewoon bij mijn naam noemenquote:
Moet jullie rustig aan me laten wennen!quote:Op zondag 25 februari 2024 14:23 schreef bitterbal het volgende:
Essie was gewoon sociaal aan het doen met de familie en ik kon rustig een filmpje kijkenquote:Op zondag 25 februari 2024 14:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar wij dachten gisteren. Als wij nou allemaal op meet zijn dan konden jij en essie de sc gebruiken om wat dichter bij elkaar te komen
ja maar toch niet op zon meetquote:Op zondag 25 februari 2024 14:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee jij mag me wel gewoon bij mijn naam noemen
Ja, is goed broerquote:
oh ohquote:Op zondag 25 februari 2024 14:29 schreef rival het volgende:
[..]
Moet jullie rustig aan me laten wennen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Wat is jouw referentiekader van rustig ?quote:Op zondag 25 februari 2024 14:29 schreef rival het volgende:
[..]
Moet jullie rustig aan me laten wennen!
Had je anders verwacht van een groep fokkers?quote:Op zondag 25 februari 2024 14:23 schreef bitterbal het volgende:
Euhquote:Op zondag 25 februari 2024 14:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is jouw referentiekader van rustig ?
Of het nu 'Rekke' of Retsje' is?quote:
Nee, wordt nooit gedaan op meetingsquote:
We zullen het maar houden op Pools temperamentquote:
Kijk die @kwiwi eens geld harkenquote:Op zondag 25 februari 2024 14:34 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
België presteert veel beter dan Nederland, daar vind ik wat van.
Kon het slechter getroffen hebben jaquote:Op zondag 25 februari 2024 14:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kijk die @:kwiwi eens geld harken
@JeMoeder neem eens op.quote:Op zondag 25 februari 2024 14:46 schreef datismijnmening het volgende:
Hoezo neemt moeders de telefoon weer niet op
quote:
quote:Op zondag 25 februari 2024 14:29 schreef LTVDK het volgende:
Welke zou jij kiezen @:bitterbal?bovensteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie hebben geroddeld over alle afwezigen, geef maar gewoon toe.quote:
nee niet over iedereenquote:Op zondag 25 februari 2024 15:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jullie hebben geroddeld over alle afwezigen, geef maar gewoon toe.
1 flap is geen flapquote:
zit je weer op het balkon?quote:Op zondag 25 februari 2024 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
zonnetje is weg. Zit ik daar met m'n bieries te vernikkelen
Uh huhquote:
nog even en het kan weerquote:Op zondag 25 februari 2024 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uh huh![]()
Trui aan muts op inmiddels, wachtend, smachtend
oh nicequote:Op zondag 25 februari 2024 15:42 schreef CherryLips het volgende:
Heb wat zaadjes en kunstmest gekocht voor op het balkon.
Die waren uitverkochtquote:Op zondag 25 februari 2024 15:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh niceen die potten van de action?
28 januari zat ik er ook al even. Nou ja kwartiertje of zo. Nu langer, gelukkig bijna geen wind. Hoop dat de zon snel terug komtquote:
Oh ja moet ook nog wat potgrond halen. Nou ja eigenlijk alweer veel te laat natuurlijkquote:Op zondag 25 februari 2024 15:42 schreef CherryLips het volgende:
Heb wat zaadjes en kunstmest gekocht voor op het balkon.
KIEEEEEEEEP filetquote:
EN de volgende maanden dan?quote:Op zondag 25 februari 2024 15:50 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb KIEEEEEEEEEEP schnitzel
M'n laatste, want na al die belastingzooi moet ik de rest van de maand droog brood eten.
Door die herrie zat jij zelfs te ver weg, laat staan naar de andere kant van de tafelquote:Op zondag 25 februari 2024 15:43 schreef Fogel het volgende:
Er was teveel kabaal om te kunnen roddelen…
Hmm, ik was eigenlijk op zoek naar de onderste maar de bovenste vind ik ook wel leuk denk ikquote:
Precies. Leuke vrouwen zijn leukquote:Op zondag 25 februari 2024 16:01 schreef Koen66 het volgende:
Maar ik zeg het nog een keer
Het was een toffe avond, extra tof om de niet verwachtte @:ditismijnmening en @:bitterbal eindelijk te kunnen bewonderen
(en de niet eerder gemeette heren uiteraard ook
quote:
Bewonderen zelfsquote:Op zondag 25 februari 2024 16:01 schreef Koen66 het volgende:
Het was een toffe avond, extra tof om de niet verwachtte @:ditismijnmening en @:bitterbal eindelijk te kunnen bewonderen
Is @ditismijnmening ook een user?quote:Op zondag 25 februari 2024 16:01 schreef Koen66 het volgende:
Ik ookquote:Op zondag 25 februari 2024 16:15 schreef bitterbal het volgende:
Oh man kan niet wachten op het avond eten
Van een afstandje welquote:
Dat is Alexiaquote:Op zondag 25 februari 2024 16:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is @:ditismijnmening ook een user?
Een alter ego van onze @:datismijnmening ?
Oh fackquote:Op zondag 25 februari 2024 16:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is @:ditismijnmening ook een user?
Een alter ego van onze @:datismijnmening ?
Wat schaft de pot?quote:Op zondag 25 februari 2024 16:15 schreef bitterbal het volgende:
Oh man kan niet wachten op het avond eten
Oeh nice 🤤quote:Op zondag 25 februari 2024 16:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga dit maken
https://www.instagram.com(...)gsh=MzRlODBiNWFlZA==
Neeeeeequote:Op zondag 25 februari 2024 16:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat het niet meer komt koen
oh zelf gemaakt?quote:Op zondag 25 februari 2024 16:26 schreef Koen66 het volgende:
Vanavond greek food hier, Griekse salade, souvlaki etc
‘Is goed, ik heb inmiddels appeltaart’ zei je toch? Of was je haar alleen aan het pleasen?quote:
Ziet er nog best lekker uitquote:Op zondag 25 februari 2024 16:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga dit maken
https://www.instagram.com(...)gsh=MzRlODBiNWFlZA==
Ja en vroeger hadden ze geen sushiquote:Op zondag 25 februari 2024 16:31 schreef bitterbal het volgende:
Kijk zo'n kostuum drama met kastelen. Die mensen moeten het wel koud hebben gehad in de winter
Dat laatste, kan wel gaan muiten dat ik dat mars ding wilde maar ze had net verteld dat die op warenquote:Op zondag 25 februari 2024 16:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
‘Is goed, ik heb inmiddels appeltaart’ zei je toch? Of was je haar alleen aan het pleasen?
En jij gaat de hoeveelheid van die video zeker in 1 keer naar binnen werkenquote:
Nee. Wel een kut tijd om.te levenquote:Op zondag 25 februari 2024 16:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en vroeger hadden ze geen sushi
In die kastelen dan
Dat denk ikquote:Op zondag 25 februari 2024 16:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En jij gaat de hoeveelheid van die video zeker in 1 keer naar binnen werken
«Dan ga je er maar een paar bij een andere vestiging halen»quote:Op zondag 25 februari 2024 16:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat laatste, kan wel gaan muiten dat ik dat mars ding wilde maar ze had net verteld dat die op waren
Nee toen moesten ze iets verder varen voor een pak rijstquote:Op zondag 25 februari 2024 16:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en vroeger hadden ze geen sushi
In die kastelen dan
Was ook niet heel bijzonder. Net als het kaasplankje.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die had @:Artic of @:gianni61 ook
Zag er niet uit als een mars ding moet ik zeggen
Ik heb nog steeds een hekel aan knuffelen maar jij mag datquote:Op zondag 25 februari 2024 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed om @:Fogel weer even te knuffelen trouwens.
Ja dusquote:
Daarom was ik er vroeg mee begonnen.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die was ineens op
Vast de schuld van @:CherryLips
Zelfs ons prinsesje Dimmy wilde knuffelenquote:Op zondag 25 februari 2024 16:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een hekel aan knuffelen maar jij mag dat
Heb je ook niks aan gemist.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Was ook niet heel bijzonder. Net als het kaasplankje.
Wel geen witte chocolade mousse gehad
Hoeveel had je er besteld?quote:Op zondag 25 februari 2024 16:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom was ik er vroeg mee begonnen.
Maar die vind mensen leuk ofzoquote:Op zondag 25 februari 2024 16:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zelfs ons prinsesje Dimmy wilde knuffelen
de brownie was inderdaad best lekker.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je ook niks aan gemist.
De warme brownie was wel erg lekker
Ik zit nog steeds aan die waterstage te denkenquote:Op zondag 25 februari 2024 16:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een hekel aan knuffelen maar jij mag dat
Met alleen er aan denken schiet je niks op he.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds aan die waterstage te denken
Crack had heel andere verwachtingen bij mij. Geen knuffel gehadquote:Op zondag 25 februari 2024 16:38 schreef bitterbal het volgende:
ik weet niet wat het aanraakbeleid was van @:crack maar ik heb haar geknuffeld
quote:Op zondag 25 februari 2024 16:38 schreef bitterbal het volgende:
als je je armen open had gedaan als ze voor je stond had ze je vast wel geknuffeldquote:Op zondag 25 februari 2024 16:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Crack had heel andere verwachtingen bij mij. Geen knuffel gehad
ja ik ging er gewoon voorquote:Op zondag 25 februari 2024 16:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Crack had heel andere verwachtingen bij mij. Geen knuffel gehad
Crack knuffelt alles wat los en vast zitquote:Op zondag 25 februari 2024 16:38 schreef bitterbal het volgende:
had je vorige keer toch ook niet echt. alleen mij toenquote:
Koud en geen sushiquote:Op zondag 25 februari 2024 16:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee. Wel een kut tijd om.te leven
Jij mag de volgende keer wel knuffelen als je wilquote:
Wel of niet?quote:Op zondag 25 februari 2024 16:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Was ook niet heel bijzonder. Net als het kaasplankje.
Wel geen witte chocolade mousse gehad
Ja, dat kloptquote:Op zondag 25 februari 2024 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Crack knuffelt alles wat los en vast zit
Het was luid en aanwezig, de hele avondquote:Op zondag 25 februari 2024 16:38 schreef classpc het volgende:
Is dat nog een ding eigenlijk? De Libelle Zomerweek?
Wordt ook nooit meer zo leuk als vroeger.quote:
Boobie rubs met mensen die je niet zo goed kent is toch anders.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wordt ook nooit meer zo leuk als vroeger.
Eens. Enkel met bekende en leuke boobies.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Boobie rubs met mensen die je niet zo goed kent is toch anders.
Vorige meet stond @Crack iedereen te knuffelenquote:Op zondag 25 februari 2024 16:38 schreef bitterbal het volgende:
Heeft iemand nog gevraagd waar ze van warenquote:Op zondag 25 februari 2024 16:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het was luid en aanwezig, de hele avond
Oh die heb ik niet geknuffeld eigenlijkquote:Op zondag 25 februari 2024 16:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zelfs ons prinsesje Dimmy wilde knuffelen
Lokale kraamzorg geloof ik.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heeft iemand nog gevraagd waar ze van waren
Ik heb je wel eens geknuffeld maar dat was niet gisteren.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Boobie rubs met mensen die je niet zo goed kent is toch anders.
"Foei foei niet meer smookjes smokkie doen he"quote:Op zondag 25 februari 2024 16:57 schreef liesje1979 het volgende:
Ik had zulke leuke mensen ontmoet vanochtend op de luchthaven. En nu hebben ze een berichtje achtergelaten op mijn site.
Ja hehe ik was weg. Dan is er voor haar ook niks meer aan natuurlijkquote:Op zondag 25 februari 2024 16:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vorige meet stond @:crack iedereen te knuffelen
Nu was ze opeens rennen naar de trein
@Budapestenaarquote:Op zondag 25 februari 2024 16:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heeft iemand nog gevraagd waar ze van waren
quote:Op zondag 25 februari 2024 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Foei foei niet meer smookjes smokkie doen he"
En anders maar wel, daar lachen ze alleen maar hard omquote:Op zondag 25 februari 2024 16:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik bedoelde op TIA. En ik denk dat ze het geval in Eindje niet mee hebben gekregen, Dat hoop ik in ieder geval.
Het waren Nederlandse mensen.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En anders maar wel, daar lachen ze alleen maar hard om![]()
"You are one of us now"
Ja.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja nou dan werkt het wat minder
jij was toen ook al weg. Was bij de laatsten op het station (vlak nadat Crackie van ons was weg gerend)quote:Op zondag 25 februari 2024 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh die heb ik niet geknuffeld eigenlijk![]()
Belangrijkste voor dimmy (en ook balletje ballebal) vond ik dat ik hoop dat ze nu van de drempelvrees af zijn en vaker naar een meet komen
Wat moest jij op het station dan? Jij moest de tram naar Nieuwegein halenquote:Op zondag 25 februari 2024 17:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij was toen ook al weg. Was bij de laatsten op het station (vlak nadat Crackie van ons was weg gerend)
Spannend en tof!quote:Op zondag 25 februari 2024 17:09 schreef kwiwi het volgende:
Zo, alles ingepakt voor de komende dagen. Morgen om 7u start de 'echte' kantonale brandweeropleiding (tot nu toe was het maar wat trainingen bij eigen korps). Ben benieuwd.
Ben je meerdere dagen weg?quote:Op zondag 25 februari 2024 17:09 schreef kwiwi het volgende:
Zo, alles ingepakt voor de komende dagen. Morgen om 7u start de 'echte' kantonale brandweeropleiding (tot nu toe was het maar wat trainingen bij eigen korps). Ben benieuwd.
Oh spannendquote:Op zondag 25 februari 2024 17:09 schreef kwiwi het volgende:
daar vandaan vertrok de tram ook.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat moest jij op het station dan? Jij moest de tram naar Nieuwegein halen
En die gaat niet vanaf het station wou je zeggen?quote:Op zondag 25 februari 2024 17:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat moest jij op het station dan? Jij moest de tram naar Nieuwegein halen
Utrechtse kraamvrouwenclub of zoquote:Op zondag 25 februari 2024 16:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
@:Budapestenaar
Hoorde iets met drachtig enz, dus wat Fles zegt: vroedvrouwen
Is 3 dagen. En lange dagen dus dat zal wel intens worden. Heb ook nog nooit 3 dagen aan 1 stuk zwitsersduits gesprokenquote:
Als dat het moeilijkste is van de cursus, zal het allemaal wel los lopenquote:Op zondag 25 februari 2024 17:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is 3 dagen. En lange dagen dus dat zal wel intens worden. Heb ook nog nooit 3 dagen aan 1 stuk zwitsersduits gesproken
En dan in een hotel of mag je ‘s avonds naar huis?quote:Op zondag 25 februari 2024 17:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is 3 dagen. En lange dagen dus dat zal wel intens worden. Heb ook nog nooit 3 dagen aan 1 stuk zwitsersduits gesproken
Mag 's avonds naar huis, maar meer dan heel even slapen en douchen thuis wordt het nietquote:Op zondag 25 februari 2024 17:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan in een hotel of mag je ‘s avonds naar huis?
Heftigquote:Op zondag 25 februari 2024 17:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mag 's avonds naar huis, maar meer dan heel even slapen en douchen thuis wordt het niet
quote:Op zondag 25 februari 2024 17:16 schreef kwiwi het volgende:
Oh en mag geen telefoon, alleen tijdens de pauzes, dus dat wordt afkicken van FOK!
Niet vanaf het treinstation nee. Kom je mij de les lezen over treinen in Nederland? Serieus?quote:Op zondag 25 februari 2024 17:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
En die gaat niet vanaf het station wou je zeggen?
Is wel de bedoeling.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heftig![]()
En daarna ben je volleerd Feuerwehrfrau?
We appen een management summeryquote:Op zondag 25 februari 2024 17:16 schreef kwiwi het volgende:
Oh en mag geen telefoon, alleen tijdens de pauzes, dus dat wordt afkicken van FOK!
Dankuquote:Op zondag 25 februari 2024 17:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We appen een management summery
Spaghetti met ketchupquote:Op zondag 25 februari 2024 17:21 schreef kwiwi het volgende:
Eens even bedenken wat ik ga eten, koelkast is vrij leeg
Ik eet kipshoarma.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:21 schreef kwiwi het volgende:
Eens even bedenken wat ik ga eten, koelkast is vrij leeg
En waar denk je dat het busstation en tramstation zit in Utrecht?quote:Op zondag 25 februari 2024 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet vanaf het treinstation nee. Kom je mij de les lezen over treinen in Nederland? Serieus?
Heb lekker het laatste woordquote:Op zondag 25 februari 2024 17:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
En waar denk je dat het busstation en tramstation zit in Utrecht?
Oeh dit gaat pittig wordenquote:Op zondag 25 februari 2024 17:09 schreef kwiwi het volgende:
en lekkerderquote:Op zondag 25 februari 2024 17:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoop dat ik nog iets in huis heb dat een tikkeltje gezonder is
quote:Op zondag 25 februari 2024 17:32 schreef Ama het volgende:
Oh nu krijg ik terug om wat te doen dan.
Oké laat maar dan.
12.000 vandaag. En @LTVDK heeft er vast nog meer.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:27 schreef Nattekat het volgende:
Mooie weer natuurlijk, maak ik ook even mijn stapjes nog (fietsend), anders gaan jullie me weer uitlachen.
Nicequote:Op zondag 25 februari 2024 17:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
12.000 vandaag. En @:LTVDK heeft er vast nog meer.
Ik ben zo blij dat we richting de lente gaanquote:Op zondag 25 februari 2024 17:33 schreef Nattekat het volgende:
Daglicht op dit tijdstip is ook wel genot
@:Wereldgozer
Neuh rustdagje, zit net aan de 11kquote:Op zondag 25 februari 2024 17:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
12.000 vandaag. En @:LTVDK heeft er vast nog meer.
KIEEEEEPquote:
3.999quote:
Doen we toch alquote:Op zondag 25 februari 2024 17:27 schreef Nattekat het volgende:
Mooie weer natuurlijk, maak ik ook even mijn stapjes nog (fietsend), anders gaan jullie me weer uitlachen.
Melk en broodquote:Op zondag 25 februari 2024 17:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoop dat ik nog iets in huis heb dat een tikkeltje gezonder is
Nog steeds?quote:Op zondag 25 februari 2024 17:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
3.999
Maar ik lig nog in bed
Misschien kan je zeggen dat je hem nodig hebt, en een knuffel en wat aandacht van hem op prijs zou stellen..quote:Op zondag 25 februari 2024 17:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat ik terug moet zeggen.
Ben je zo wild in bed aan het bewegen dat je alsnog stapjes maakt dan?quote:Op zondag 25 februari 2024 17:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
3.999
Maar ik lig nog in bed
Ja hele middag in bed gelegenquote:
Nou ja.. moest nog wel even iets doenquote:Op zondag 25 februari 2024 17:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je zo wild in bed aan het bewegen dat je alsnog stapjes maakt dan?
Dit, als je niks zegt, weet hij het ook nietquote:Op zondag 25 februari 2024 17:47 schreef mangalie het volgende:
[..]
Misschien kan je zeggen dat je hem nodig hebt, en een knuffel en wat aandacht van hem op prijs zou stellen..
Zoiets?
Rip. Je was oke.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hele middag in bed gelegen
Ook een tikje last van spierpijn van de tabata van gisterenochtend
Ja wereldsquote:Op zondag 25 februari 2024 17:33 schreef Nattekat het volgende:
Daglicht op dit tijdstip is ook wel genot
@:Wereldgozer
Zou eigenlijk een vraag zijn die hij zou moeten stellenquote:Op zondag 25 februari 2024 17:30 schreef Ama het volgende:
Ik heb toch maar eens aan mijn vader gevraagd waarom hij nooit langskomt.
Tabata?quote:Op zondag 25 februari 2024 17:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hele middag in bed gelegen
Ook een tikje last van spierpijn van de tabata van gisterenochtend
quote:Op zondag 25 februari 2024 16:25 schreef bitterbal het volgende:
maar had een kleine lunch en een flap en nu sterf ik van de trek![]()
![]()
Wat betekent dat?quote:Op zondag 25 februari 2024 16:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het was luid en aanwezig, de hele avond
quote:Op zondag 25 februari 2024 17:47 schreef mangalie het volgende:
[..]
Misschien kan je zeggen dat je hem nodig hebt, en een knuffel en wat aandacht van hem op prijs zou stellen..
Zoiets?
Oke done.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit, als je niks zegt, weet hij het ook niet
Ja dat zou je wel denken maar goed. Als mijn moeder nog had geleefd zou ze hier om de dag staan en ook dat is niet per se nodig maar het laat wel zien wat voor verschil erin zit.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij kan toch zelf ook nadenken en zo?
Kan er niet mee zitten. Vorig jaar was totaal kut.quote:Februari is nog niet voorbij,maar nu
al is zeker dat het de warmste februari
ooit gemeten wordt.Naar verwachting
komt de gemiddelde temperatuur in De
Bilt uit tussen 8,1 en 8,3 graden.Dat
is zo'n 4 graden meer dan normaal.
Het gemiddelde voor februari ligt op
4,2 graden,gemeten over de periode
1994-2023.Het oude record stamt uit
1990,toen was het in februari gemiddeld
7,6 graden.
De temperatuur steeg deze maand al op
17 dagen tot boven de 10 graden;ook een
record.Dat aantal kan de komende dagen
nog toenemen.De warmste dag was met
15,5 graden 15 februari.Dat was ook de
warmste 15 februari ooit gemeten.
Bijzonder hoe liefde als iets moeilijks gezien wordt.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:13 schreef Ama het volgende:
Nou hij zegt nu dat hij van de week wel even kijkt en het laat weten.
1107,53 bedoel je?quote:Op zondag 25 februari 2024 18:14 schreef bitterbal het volgende:
ik zit op 1108 stappen , met moeite.
Die had ik al voordat ik ging slapen vannachtquote:Op zondag 25 februari 2024 18:14 schreef bitterbal het volgende:
Hier help je haar ook niet meequote:Op zondag 25 februari 2024 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijzonder hoe liefde als iets moeilijks gezien wordt.
En je ontbijt dan?quote:Op zondag 25 februari 2024 18:18 schreef gianni61 het volgende:
Stukje vis en wat roerbakgroente gehad. Daarmee red ik het wel weer tot de lunch van morgen
Ik ook zoiets, moet weer eens een stappentellerquote:Op zondag 25 februari 2024 18:14 schreef bitterbal het volgende:
Ik ben echt de allerlaatste persoon in dit zonnestelsel die iemand anders moet helpen in de liefde. Ga niet doen of dit mijn probleem is.quote:
Wut heeft Zwabbert zich nog niet gemeldt?quote:Op zondag 25 februari 2024 18:16 schreef bitterbal het volgende:
@:dezwabber ben je veilig thuis gekomen?
Is een bepaalde kracht en cardio trainingquote:
met wat er bij?quote:Op zondag 25 februari 2024 18:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Visie met een Citroen-koriander dressing. En nog boontjes die op moeten.
nee geloof ik niet?quote:Op zondag 25 februari 2024 18:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wut heeft Zwabbert zich nog niet gemeldt?
Dat betekent: hoofdpijnquote:
Bende op dieet of zo ?quote:Op zondag 25 februari 2024 18:18 schreef gianni61 het volgende:
Stukje vis en wat roerbakgroente gehad. Daarmee red ik het wel weer tot de lunch van morgen
Oh dacht een budget elektrische auto uit Indiaquote:Op zondag 25 februari 2024 18:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is een bepaalde kracht en cardio training
met wat er bij bos?quote:Op zondag 25 februari 2024 18:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
We hebben hier net frietjes gehaald![]()
Of een Japanse Schaatsterquote:Op zondag 25 februari 2024 18:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dacht een budget elektrische auto uit India
Welk type Citroën?quote:Op zondag 25 februari 2024 18:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Visie met een Citroen-koriander dressing. En nog boontjes die op moeten.
Zeg ik dat?quote:Op zondag 25 februari 2024 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben echt de allerlaatste persoon in dit zonnestelsel die iemand anders moet helpen in de liefde. Ga niet doen of dit mijn probleem is.
Heb al lang niet meer bij een Griek gegetenquote:Op zondag 25 februari 2024 18:29 schreef Koen66 het volgende:
Hier kiepp souvlaki met Griekse salade en frietjes
Voor de kerst nog een keer geweestquote:Op zondag 25 februari 2024 18:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb al lang niet meer bij een Griek gegeten
5493quote:
Broerquote:Op zondag 25 februari 2024 18:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dacht een budget elektrische auto uit India
Ik sleep de rest meequote:
Denk hier al wel een jaartje of 2 geleden ofzoquote:
quote:
Abbeyquote:
Forum Opties | |
---|---|