SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
FYI VREETMEET zie spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.loveislikeakiss in GC / [KSC #17153] Geen feestjes
Zelfs Frebbie?quote:Op zondag 25 februari 2024 14:23 schreef bitterbal het volgende:
ja je bent wel een rustig persoon CE. Eigenlijk iedereen wel
Het was echt een introverten- partehhhquote:Op zondag 25 februari 2024 14:23 schreef bitterbal het volgende:
Wat voor beeld heb jij van mij?quote:
quote:
Beetje als een cavia met een paar blikjes red bull opquote:Op zondag 25 februari 2024 14:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat voor beeld heb jij van mij?![]()
Oké
Gevaarlijke vraag
quote:Op zondag 25 februari 2024 14:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje als een cavia met een paar blikjes red bull op
ja geen goede offline naamquote:Op zondag 25 februari 2024 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Frebbie uitspreken in het echt, klinkt wel een beetje downie -achtig, zo zijn we achter gekomen gisteren
Wel grappigquote:
Komt wel goed overeen dan toch?quote:Op zondag 25 februari 2024 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Frebbie uitspreken in het echt, klinkt wel een beetje downie -achtig, zo zijn we achter gekomen gisteren
maar wij dachten gisteren. Als wij nou allemaal op meet zijn dan konden jij en essie de sc gebruiken om wat dichter bij elkaar te komenquote:
Nee jij mag me wel gewoon bij mijn naam noemenquote:
Moet jullie rustig aan me laten wennen!quote:Op zondag 25 februari 2024 14:23 schreef bitterbal het volgende:
Essie was gewoon sociaal aan het doen met de familie en ik kon rustig een filmpje kijkenquote:Op zondag 25 februari 2024 14:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar wij dachten gisteren. Als wij nou allemaal op meet zijn dan konden jij en essie de sc gebruiken om wat dichter bij elkaar te komen
ja maar toch niet op zon meetquote:Op zondag 25 februari 2024 14:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee jij mag me wel gewoon bij mijn naam noemen
Ja, is goed broerquote:
oh ohquote:Op zondag 25 februari 2024 14:29 schreef rival het volgende:
[..]
Moet jullie rustig aan me laten wennen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Wat is jouw referentiekader van rustig ?quote:Op zondag 25 februari 2024 14:29 schreef rival het volgende:
[..]
Moet jullie rustig aan me laten wennen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |