Heyquote:Op maandag 26 februari 2024 04:36 schreef Iceage het volgende:
Hoi
Ik heb net iets heel raars maar ook bijzonders meegemaakt.
Zat te kijken over het strand en de zee ineens een huilend meisje (Jonge vrouw) rende over het strand de zee in . maar tis redelijke koud zeewater is 7 graden. Dus ben naar beneden gegaan wn even kijken zat ze bibberend en koud aan de kant. Ik vragen are you OK ? Nou nee dus..
Meegenomen naar boven warme douche. (wel even mijn telefoon met geld bankpas en creditcard veiliIg gesteld)
Wil ze niet hier weg... Blijft roepen You are an Angel.. denk wel dat ze redelijk wat gedronken had met pillen ook.
toch maar politie gebeld en die hebben haar meegenomen .
Ik moest ineens heel erg hier aan denken.
Dat ze het op social media gingen zetten vond ik raarquote:Op zondag 25 februari 2024 21:45 schreef Ireth het volgende:
Ik verbaasde me voornamelijk over de laconiekheid van dat kantoor wat er boven zat...
"Inmiddels was het over 8en en wilden we eigenlijk wel een keer naar huis..."
Ik vind haar juist leukquote:Op maandag 26 februari 2024 05:11 schreef Iceage het volgende:
Zover ik zag vnl tv uitzending erger ik me heel erg aan Sabeau. viin haar zo nep...
Wel fijn dsat Basiri eruit is (om zijn scheit aan corona uitspraken)
Het kan altijd vroegerquote:
Morguhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op maandag 26 februari 2024 09:08 schreef Ireth het volgende:
![]()
Aaaargh😱SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 februari 2024 09:08 schreef Ireth het volgende:
![]()
Djeezes !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morguhquote:
O dat is flink balenquote:Op maandag 26 februari 2024 09:04 schreef Snensie het volgende:
Gisteren is mijn trouwe oude iPad overleden. Hij was helemaal op, totaal geen energie meer en hij wil ook geen voedsel meer tot zich nemen. RIP✝️
Dat overkomt mij gelukkig nooit heb altijd veel koffie in voorraad Heb iets van 20 pakken staan. Neem steeds wat mee als het in de aanbieding is.quote:Op maandag 26 februari 2024 09:25 schreef Ireth het volgende:
Sorry![]()
De koffie was op toen ik vanmorgen wakker werd, dus om 8 uur eerst naar de AH geracet...
Dus mijn mood was niet opperbest vanmorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |