Nou, je kan ook refurbished kopen hoor. Ik heb geen geld maar wel een Mac Pro 😉quote:Op maandag 26 februari 2024 09:32 schreef Jockari het volgende:
[..]
iPad, iPhone en alle andere zaken van Apple is voor mensen die teveel geld hebben.
Zo wat een verhaal. Je hebt juist gehandeld. Lief dat je haar geholpen hebt. 🙏🫶quote:Op maandag 26 februari 2024 04:36 schreef Iceage het volgende:
Hoi
Ik heb net iets heel raars maar ook bijzonders meegemaakt.
Zat te kijken over het strand en de zee ineens een huilend meisje (Jonge vrouw) rende over het strand de zee in . maar tis redelijke koud zeewater is 7 graden. Dus ben naar beneden gegaan en even kijken zat ze bibberend en koud aan de kant. Ik vragen are you OK ? Nou nee dus..
Meegenomen naar boven warme douche. (wel even mijn telefoon met geld bankpas en creditcard veiliIg gesteld)
Wil ze niet hier weg... Blijft roepen You are an Angel.. denk wel dat ze redelijk wat gedronken had met pillen ook.
toch maar politie gebeld en die hebben haar meegenomen .
Ik moest ineens heel erg hier aan denken.
Ja ik zag het wel aankomen hoor, deed al erg moeilijk de laatste tijd. Heel langzaam opladen en heel snel leeglopen. Maar hij is overal bij geweest de laatste jaren met me🥹🤪quote:
Heb het allemaal 2 ipad een kleine en een grote en een iphone en heeft mij geen ene cent gekostquote:Op maandag 26 februari 2024 09:32 schreef Jockari het volgende:
[..]
iPad, iPhone en alle andere zaken van Apple is voor mensen die teveel geld hebben.
En als je hem aan de voeding laat liggen als je hem gebruiktquote:Op maandag 26 februari 2024 09:40 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ja ik zag het wel aankomen hoor, deed al erg moeilijk de laatste tijd. Heel langzaam opladen en heel snel leeglopen. Maar hij is overal bij geweest de laatste jaren met me🥹🤪
Ja dat deed ik al. Gisteren hem meegesleept met poetsen enzo en nu wil die echt niet meer. Ik bestel vandaag ook een nieuwe wat kan hem niet missen. Ik moet nog ff bekijken welke enzo. Ik heb hem alleen nodig voor thuis dus dat maakt hem goedkoper.quote:Op maandag 26 februari 2024 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En als je hem aan de voeding laat liggen als je hem gebruikt
Heb dat ook een keer met eentje gehad. Maar ja op een gegeven moment stopte dat ook
Ik heb er momenteel twee aan, een voor stream 1 en een voor stream 2quote:Op maandag 26 februari 2024 09:50 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ja dat deed ik al. Gisteren hem meegesleept met poetsen enzo en nu wil die echt niet meer. Ik bestel vandaag ook een nieuwe wat kan hem niet missen. Ik moet nog ff bekijken welke enzo. Ik heb hem alleen nodig voor thuis dus dat maakt hem goedkoper.
Thanks zal wel lukken.Ik hou het op 1 klein scherm op de achtergrond. Op de voorgrond het forum of spelletje of krant oid.quote:Op maandag 26 februari 2024 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb er momenteel twee aan, een voor stream 1 en een voor stream 2![]()
Van een geluid uit van een geluid aan
Succes hoop dat je leuke betaalbare vindt
Het mooie is dat ik steeds de verkeerde stream aan heb kwa geluidquote:Op maandag 26 februari 2024 09:57 schreef Snensie het volgende:
[..]
Thanks zal wel lukken.Ik hou het op 1 klein scherm op de achtergrond. Op de voorgrond het forum of spelletje of krant oid.
Bij mij staat Fok groot links op het scherm van de fleptop en s1 en s2 onder elkaar rechts. Bevalt me goed.quote:Op maandag 26 februari 2024 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het mooie is dat ik steeds de verkeerde stream aan heb kwa geluid![]()
Voor Fok1 zit ik op de laptop dat is fijner als ik mod dingen moet doen
Spelletjes speel ik op mijn telefoon
Oeps eigenlijk is het erg als ik het zo type
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok op huidige Samsung en dan nog een tablet om spelletjes te doen...Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Heb ik ook gehad, maar vond het niets.quote:Op maandag 26 februari 2024 10:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Bij mij staat Fok groot links op het scherm van de fleptop en s1 en s2 onder elkaar rechts. Bevalt me goed.
Maar ik ben dan ook geen bowaa hèquote:Op maandag 26 februari 2024 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad, maar vond het niets.
quote:Op maandag 26 februari 2024 10:02 schreef Ireth het volgende:
Streams op ouwe Samsung op de leuning van de bank..Ik zit gewoon aan tafel een hele uitstalling. Altijd leuk als je mensen ziet kijken als ze binnen komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok op huidige Samsung en dan nog een tablet om spelletjes te doen...
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op maandag 26 februari 2024 09:25 schreef Ireth het volgende:
Sorry![]()
De koffie was op toen ik vanmorgen wakker werd, dus om 8 uur eerst naar de AH geracet...
Dus mijn mood was niet opperbest vanmorgen
quote:Op maandag 26 februari 2024 10:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar ik ben dan ook geen bowaa hè
Ik stel me zoiets voor als een 112 centralequote:Op maandag 26 februari 2024 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit gewoon aan tafel een hele uitstalling. Altijd leuk als je mensen ziet kijken als ze binnen komen
quote:Op maandag 26 februari 2024 10:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Buren die denken dat boren 's nachts het beste gaat, de hele nacht 'vechtende' katten in de straat, in huis op een 'verrassingsdrol' van de hond gaan staan, allemaal best, maar een lege koffiebus aantreffen in de ochtend is de ultieme horror!
Kijk, jij voelt um...quote:Op maandag 26 februari 2024 10:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Buren die denken dat boren 's nachts het beste gaat, de hele nacht 'vechtende' katten in de straat, in huis op een 'verrassingsdrol' van de hond gaan staan, allemaal best, maar een lege koffiebus aantreffen in de ochtend is de ultieme horror!
quote:Op maandag 26 februari 2024 10:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kijk, jij voelt um...
De dinosauriërs hadden ook geen koffie en we weten ook hoe het daarmee is afgelopen...
Jij krijgt die gewoon ?quote:Op maandag 26 februari 2024 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb het allemaal 2 ipad een kleine en een grote en een iphone en heeft mij geen ene cent gekost
Nu zeurenquote:Op maandag 26 februari 2024 10:06 schreef KinKiJan het volgende:
Ja bijna wel en dan nog een hele telefoon centrale hierquote:Op maandag 26 februari 2024 10:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik stel me zoiets voor als een 112 centrale
quote:Op maandag 26 februari 2024 10:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik stel me zoiets voor als een 112 centrale
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Maar ... Heb je koffie?quote:Op maandag 26 februari 2024 10:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nu zeuren
Hier een demente incontinente hond( 1 van de 3) die bij zons opkomst begint te piepen
Voor de zon opkomt hebben we de kerk- en steen uiltjes
Die op jacht zijn in onze tuin
quote:Op maandag 26 februari 2024 10:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alles onder controle
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Alles onder controle, maar nu heb ik de ipads dicht liggen en alleen de laptop aan zo een teams overlegquote:
Ja, nog een ipad er bij zou niet verkeerd zijn dusquote:Op maandag 26 februari 2024 10:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Er moet eigenlijk nog een scherm erbij voor BDL
Hier zit je nooit verkeerd, gezellig bij Dot op de koffiequote:Op maandag 26 februari 2024 13:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat een inspanning van Ashley, weer zwetende ogen
verkeerde topic![]()
lekkahquote:Op maandag 26 februari 2024 13:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier zit je nooit verkeerd, gezellig bij Dot op de koffie
Ja toch, was ik wel aan toe een overleg(temas) en een webinar gehad. DUs nu even tijd voor eenquote:
Nou he!? Zag wel lachwekkende caps langskomenquote:Op maandag 26 februari 2024 13:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat een inspanning van Ashley, weer zwetende ogen
verkeerde topic![]()
quote:Op maandag 26 februari 2024 13:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nou he!? Zag wel lachwekkende caps langskomen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 februari 2024 13:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nou he!? Zag wel lachwekkende caps langskomen
[ afbeelding ]
In welke groep is dit? Ik zit er in meerdere maar zie dit nergens langs schuiven..quote:Op maandag 26 februari 2024 13:46 schreef rinardo het volgende:
De tekst op het vliegtuigje zaterdag is ook weer zeer voorspellend
[ link | afbeelding ]
https://www.facebook.com/groups/924790028334868?locale=nl_NLquote:Op maandag 26 februari 2024 13:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
In welke groep is dit? Ik zit er in meerdere maar zie dit nergens langs schuiven..
Daar zat ik dus nog niet inquote:Op maandag 26 februari 2024 13:53 schreef rinardo het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/groups/924790028334868?locale=nl_NL
Is die nou in gesprek met haarzelf?quote:Op maandag 26 februari 2024 13:46 schreef rinardo het volgende:
De tekst op het vliegtuigje zaterdag is ook weer zeer voorspellend
[ link | afbeelding ]
nee heb de andere naam weggehaald ivm privacie, die sjan baard dinges was al bekend door de ground actiequote:Op maandag 26 februari 2024 14:00 schreef engine het volgende:
[..]
Is die nou in gesprek met haarzelf?![]()
Tevens vliegtuigje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |