Nu zeurenquote:Op maandag 26 februari 2024 10:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Buren die denken dat boren 's nachts het beste gaat, de hele nacht 'vechtende' katten in de straat, in huis op een 'verrassingsdrol' van de hond gaan staan, allemaal best, maar een lege koffiebus aantreffen in de ochtend is de ultieme horror!
Ja bijna wel en dan nog een hele telefoon centrale hierquote:Op maandag 26 februari 2024 10:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik stel me zoiets voor als een 112 centrale
quote:Op maandag 26 februari 2024 10:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik stel me zoiets voor als een 112 centrale
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Maar ... Heb je koffie?quote:Op maandag 26 februari 2024 10:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nu zeuren
Hier een demente incontinente hond( 1 van de 3) die bij zons opkomst begint te piepen
Voor de zon opkomt hebben we de kerk- en steen uiltjes
Die op jacht zijn in onze tuin
quote:Op maandag 26 februari 2024 10:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alles onder controle
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Alles onder controle, maar nu heb ik de ipads dicht liggen en alleen de laptop aan zo een teams overlegquote:
Ja, nog een ipad er bij zou niet verkeerd zijn dusquote:Op maandag 26 februari 2024 10:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Er moet eigenlijk nog een scherm erbij voor BDL
Hier zit je nooit verkeerd, gezellig bij Dot op de koffiequote:Op maandag 26 februari 2024 13:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat een inspanning van Ashley, weer zwetende ogen
verkeerde topic![]()
lekkahquote:Op maandag 26 februari 2024 13:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier zit je nooit verkeerd, gezellig bij Dot op de koffie
Ja toch, was ik wel aan toe een overleg(temas) en een webinar gehad. DUs nu even tijd voor eenquote:
Nou he!? Zag wel lachwekkende caps langskomenquote:Op maandag 26 februari 2024 13:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat een inspanning van Ashley, weer zwetende ogen
verkeerde topic![]()
quote:Op maandag 26 februari 2024 13:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nou he!? Zag wel lachwekkende caps langskomen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 februari 2024 13:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nou he!? Zag wel lachwekkende caps langskomen
[ afbeelding ]
In welke groep is dit? Ik zit er in meerdere maar zie dit nergens langs schuiven..quote:Op maandag 26 februari 2024 13:46 schreef rinardo het volgende:
De tekst op het vliegtuigje zaterdag is ook weer zeer voorspellend
[ link | afbeelding ]
https://www.facebook.com/groups/924790028334868?locale=nl_NLquote:Op maandag 26 februari 2024 13:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
In welke groep is dit? Ik zit er in meerdere maar zie dit nergens langs schuiven..
Daar zat ik dus nog niet inquote:Op maandag 26 februari 2024 13:53 schreef rinardo het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/groups/924790028334868?locale=nl_NL
Is die nou in gesprek met haarzelf?quote:Op maandag 26 februari 2024 13:46 schreef rinardo het volgende:
De tekst op het vliegtuigje zaterdag is ook weer zeer voorspellend
[ link | afbeelding ]
nee heb de andere naam weggehaald ivm privacie, die sjan baard dinges was al bekend door de ground actiequote:Op maandag 26 februari 2024 14:00 schreef engine het volgende:
[..]
Is die nou in gesprek met haarzelf?![]()
Tevens vliegtuigje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |