SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:51 schreef DJ11 het volgende:
Ehhh.. ik weet niet wie. Therèse Steinmetz? Hoe dan ook: een NL songfestivalinzending: Heel De Wereld
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:51 schreef livelink het volgende:
Corry Brokken - Omdat ik gelukkig ben
Toch is -ie best lekker. Ik heb ook nog weer een flesjes Grolsch Winterbier meegenomen. Was in de aanbieding omdat ze het assortiment opruimen.quote:
Ik zit nu aan deze.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:53 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Toch is -ie best lekker. Ik heb ook nog weer een flesjes Grolsch Winterbier meegenomen. Was in de aanbieding omdat ze het assortiment opruimen.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:54 schreef DJ11 het volgende:
Shocking Blue - Never Marry A Railroad Man
Als je er maar genoeg van drinkt gaat die klok vanzelf draaien.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zit nu aan deze.
Goed te drinken, maar wel 10%.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:57 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Als je er maar genoeg van drinkt gaat die klok vanzelf draaien.
Ik ben zelf niet zo van die hele zware bieren. Heb er nog eentje liggen, uit een pakket met andere bieren.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zit nu aan deze.
Goed te drinken, maar wel 10%.
[ afbeelding ]
Ik heb een 2e koelkast waarvan de bovenste 2 planken vol staan met biertjes. Netjes in rijen van 5 blikjes.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ben zelf niet zo van die hele zware bieren. Heb er nog eentje liggen, uit een pakket met andere bieren.
Klinkt nu net alsof de hele koelkast vol bier ligt hier, maar het zijn maar een paar flesjes
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:57 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Als je er maar genoeg van drinkt gaat die klok vanzelf draaien.
Oh ja, dat kloptquote:Op zondag 25 februari 2024 00:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, je kent dit ook van Edith Piaf.
[ afbeelding ]
En wat staat er dan in je eerste koelkast en de rest van je tweede koelkast?quote:Op zondag 25 februari 2024 00:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb een 2e koelkast waarvan de bovenste 2 planken vol staan met biertjes. Netjes in rijen van 5 blikjes.
Eerste koelkast staat mijn dagelijkse eten.quote:Op zondag 25 februari 2024 00:01 schreef livelink het volgende:
[..]
En wat staat er dan in je eerste koelkast en de rest van je tweede koelkast?
Smoesjesquote:Op zondag 25 februari 2024 00:03 schreef Melting het volgende:
Is een gekregen koelkast, dus leeg laten staan was zonde.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |