In ieder geval een of twee kansen ja. Maar het aantal minuten dat hij heeft gemaakt is wel krap ja.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat had je verwacht 6 goals en 3 assists?
die hoeft ook niet perse elke bal eerst aan te nemen, dit itt anderen.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik vond die Hlynsson overigens zeker niet de slechtste van het veld.
Die komt er wel idd, mag nog wel even blijven...quote:Op zondag 25 februari 2024 19:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik vond die Hlynsson overigens zeker niet de slechtste van het veld.
Ik vind Schip misschien nog wel de slechtste in dit rijtje, wat die toch elke week weer aan het doen is lijkt op grabbeltonwerk.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Schreuder
Heitinga
Mislintat
Steijn
Maduro
Valkanis
Schip
Wat een heerlijke rijtje kneuzen in zijn er in een maandje of 18 voorbij gekomen zeg, niet te geloven.
Ik ben er ook wel bang voor dat Jans hem volgende week op alle fronten gaat aftroeven.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Schip misschien nog wel de slechtste in dit rijtje, wat die toch elke week weer aan het doen is lijkt op grabbeltonwerk.
Tja Stinho ging er doodleuk met 0-4 vanaf tegen Feyenoord, Maduro verloor met 5-2 van PSV en bakte er ook niets van.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Schip misschien nog wel de slechtste in dit rijtje, wat die toch elke week weer aan het doen is lijkt op grabbeltonwerk.
Lol.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Maduro verloor met 5-2 van PSV en bakte er ook niets van.
Als je echt niks beters in de jeugd hebt lopen dan Sutalo en Gaaie dan mogen we wel stellen dat die hele jeugdopleiding van Ajax geen reet voorstelt.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Kom dan maar met de alternatieven voor Sutalo en Gaaei. Misschien Kaplan dan nu echt als die heel blijft maar op de flanken hou je de problemen want de alternatieven zijn nog slechter/niet noemenswaardig beter.
Op basis van dit seizoen ga je ook niet veel verkopen. Dus komend seizoen wederom een tussenjaar.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:24 schreef Wertha het volgende:
Iedereen heeft het over zomertransfers. Logische reflex, want de kwaliteit van de selectie is veel te laag. Probleem: zonder noemenswaardig europees voetbal ga je de spelers niet kunnen halen die het niveau van de selectie substantieel verhogen. Je gaat het m.i. moeten hebben van een trainer die een dusdanige eenheid van een groep spelers kan maken, dat ze allen boven hun kunnen gaan presteren.
Dit klinkt heel erg als het "overperforming" verhaal van Mislintat, maar dit is in mijn eigen de enige kans op een beter seizoen 2024-2025. De jeugd, zoals hierboven geschreven, biedt geen enkel lichtpuntje op dit moment. Dat gaat jaren duren om weer op te bouwen tot een waar voetbalinstituut.
Leuk dit soort onzinnig op niets gebaseerde natte vingerwerk.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:05 schreef Sebbeszweet het volgende:
Mogelijk kun je sutalo nog voor 10-12 miljoen verkopen dan ben je spekkoper. Sosa misschien ook 2-3 miljoen want is een International. Gaai wordt lastig, verhuren aan PEC Zwolle. Rulli voor 10 miljoen verkopen. Kom je op 20-25 miljoen om wat nieuws te kopen.
Ja we staan 15de in de KKD omdat ze daar zo goed zijnquote:Op zondag 25 februari 2024 19:26 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Als je echt niks beters in de jeugd hebt lopen dan Sutalo en Gaaie dan mogen we wel stellen dat die hele jeugdopleiding van Ajax geen reet voorstelt.
De jeugdopleiding stelt al 2 decennia geen reet meer voor.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:26 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Als je echt niks beters in de jeugd hebt lopen dan Sutalo en Gaaie dan mogen we wel stellen dat die hele jeugdopleiding van Ajax geen reet voorstelt.
Klopt.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:30 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De jeugdopleiding stelt al 2 decennia geen reet meer voor.
En in beide gevallen totaal onnodig...quote:Op zondag 25 februari 2024 19:34 schreef Scorpie het volgende:
Een beetje het ManUnited van Nederland zijn we hè. Grootmacht in verval.
In beide gevallen is er een fortuin uitgegeven aan kutspelers.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:37 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
En in beide gevallen totaal onnodig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |