SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting
What can change the nature of a man?
Stukje 113quote:Op zondag 25 februari 2024 08:37 schreef PicoMMP het volgende:
Wat een ongelofelijk kutseizoen. Na vandaag strijd je gewoon met kutclubs als Go Ahead, NEC en Utrecht om playoffplekken voor die kut Conference League. En dat kut PSV met die kut Bosz die ineens wel kampioen kan worden wint gewoon met 1-7 van dat kut PEC waar wij ook al niet van konden winnen met onze kutselectie.
Kutzooi.
Oke, tijd voor een bakkie koffie.
Ook goedemorgen maat. Maar inderdaad, er waren mensen nog tegen de komst van Bosz in het begin van het seizoen, dat doet toch wel pijn.quote:Op zondag 25 februari 2024 08:37 schreef PicoMMP het volgende:
Wat een ongelofelijk kutseizoen. Na vandaag strijd je gewoon met kutclubs als Go Ahead, NEC en Utrecht om playoffplekken voor die kut Conference League. En dat kut PSV met die kut Bosz die ineens wel kampioen kan worden wint gewoon met 1-7 van dat kut PEC waar wij ook al niet van konden winnen met onze kutselectie.
Kutzooi.
Dat niet alleen. Er zijn nogal wat spelers van PSV die gewoon voor Ajax hadden gespeeld nu. Maar....er was eens een Duitser....quote:Op zondag 25 februari 2024 08:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ook goedemorgen maat. Maar inderdaad, er waren mensen nog tegen de komst van Bosz in het begin van het seizoen, dat doet toch wel pijn.
Het is maar een spelletje.quote:Op zondag 25 februari 2024 08:37 schreef PicoMMP het volgende:
Kutzooi.
Ja en er is stille hoop op Mannsverk. De rest is allemaal te licht voor Ajax.quote:Op zondag 25 februari 2024 09:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ramaj is de enige die positief heeft verrast?
Als je een fundament wil leggen zal je toch wat moeten verkopen en aankopen.quote:Op zondag 25 februari 2024 09:02 schreef Wotte het volgende:
Ik heb liever dat ze niets doen op de transfermarkt en het fundament leggen voor een lange termijn visie dan weer dat paniekvoetbal op de transfermarkt.
Gewoon fatsoenlijk scouten en met meerdere mensen overleggen zal ook al schelen straks.quote:Op zondag 25 februari 2024 09:04 schreef Wotte het volgende:
Ik zou sowieso eens bij Brighton in de keuken gluren. Alhoewel data wel een vies woord zal zijn inmiddels in de Arena.
Het is even afwachten wat er aan budget is, als je spelers moet verkopen die je eigenlijk liever houdt dan wordt het best moeilijk.quote:Op zondag 25 februari 2024 10:19 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Gewoon fatsoenlijk scouten en met meerdere mensen overleggen zal ook al schelen straks.
Optimistischquote:Op zondag 25 februari 2024 10:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
AZ-uit, ik gok op maximaal een gelijkspelletje.
Ramaj, Hato en Brobbey. Dat zijn eigenlijk de enige spelers met toekomst waar je een fundament mee kan leggen.quote:Op zondag 25 februari 2024 10:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je een fundament wil leggen zal je toch wat moeten verkopen en aankopen.
Zitten nog wel wat meer bruikbare spelers bij hoor, maar het is afwachten hoe ze dat gaan aanpakken.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:18 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ramaj, Hato en Brobbey. Dat zijn eigenlijk de enige spelers met toekomst waar je een fundament mee kan leggen.
Ik zou er niet echt meer op kunnen noemen. Probleem is wel dat 80% van onze selectie niet goed genoeg is.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zitten nog wel wat meer bruikbare spelers bij hoor
Je overdrijft een beetje, Bergwijn, Berghuis, vd Boomen, Henderson zijn echt wel spelers waar je wat mee kan, dat er nu weinig van klopt doet daar weinig aan af.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:24 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik zou er niet echt meer op kunnen noemen. Probleem is wel dat 80% van onze selectie niet goed genoeg is.
Alle wedstrijden behalve Feyenoord vandaag op ESPN1quote:Op zondag 25 februari 2024 11:43 schreef Black-Death het volgende:
Matchday. Ik verwacht geen glorie. Maar deceptie.
Helaas ook nog vrij te zien op ESPN1 dus ik ga nog kijken ook
Ik vind dat niet echt spelers met toekomst, gezien hun leeftijden. Bergwijn heeft me nooit kunnen overtuigen, Berghuis af en toe, v.d. Boomen is wel nuttig (niet meer dan dat) en Henderson is afwachten.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je overdrijft een beetje, Bergwijn, Berghuis, vd Boomen, Henderson zijn echt wel spelers waar je wat mee kan, dat er nu weinig van klopt doet daar weinig aan af.
Plek 5 is toch gewoon Con League en geen play-offs?quote:Op zondag 25 februari 2024 11:21 schreef Wertha het volgende:
Vandaag een cruciale wedstrijd. Help je AZ weer in het zadel of niet...
Vandaag verliezen en je druipt af naar play-offs die je niet eens in eigen huis kan spelen. Dat eindigt in een seizoen 2024-2025 zonder Europees voetbal.
Als feyenoord de beker wint dan wel idd. Grote kans dus.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Plek 5 is toch gewoon Con League en geen play-offs?
Dat is 90% zekerheidjequote:Op zondag 25 februari 2024 12:00 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Als feyenoord de beker wint dan wel idd. Grote kans dus.
Verwachten dat Hato en Brobbey er nog meer dan 1 seizoen aan zullen plakken vind ik al heel wat, dus wat is toekomst in het huidige voetbal.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:46 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik vind dat niet echt spelers met toekomst, gezien hun leeftijden. Bergwijn heeft me nooit kunnen overtuigen, Berghuis af en toe, v.d. Boomen is wel nuttig (niet meer dan dat) en Henderson is afwachten.
Henderson voegt voetballend echt nauwelijks wat toe en vd Boomen is oké maar toch geen basismateriaal voor een club die om de titel wil spelen.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:46 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik vind dat niet echt spelers met toekomst, gezien hun leeftijden. Bergwijn heeft me nooit kunnen overtuigen, Berghuis af en toe, v.d. Boomen is wel nuttig (niet meer dan dat) en Henderson is afwachten.
is lezen lastig of niet? Iemand afschrijven gaat iig makkelijk.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Henderson voegt voetballend echt nauwelijks wat toe en vd Boomen is oké maar toch geen basismateriaal voor een club die om de titel wil spelen.
Dat vind ik allemaal wat te simpel.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Henderson voegt voetballend echt nauwelijks wat toe en vd Boomen is oké maar toch geen basismateriaal voor een club die om de titel wil spelen.
Dat mag, ik niet/quote:Op zondag 25 februari 2024 12:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat vind ik allemaal wat te simpel.
Ik schrijf helemaal niemand af dus volgens mij ben jij degene die lezen lastig vindt.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:09 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
is lezen lastig of niet? Iemand afschrijven gaat iig makkelijk.
ok hans.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik schrijf helemaal niemand af dus volgens mij ben jij degene die lezen lastig vindt.
Jantje kan er niks van is wel wat simpel hoor, het gaat in het voetbal altijd om een wisselwerking, hoe laat je spelers in hun kracht spelen.quote:
Het is dan ook een of andere vreemde hetze tegen henderson van vooral niet-Ajacieden. Terwijl niemand in het Ajaxkamp hem als een messias heeft omschreven of denkt dat ie alles oplost. Maar als je serieus denkt dat ie niks te bieden heeft kan je snap je het gewoon niet.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jantje kan er niks van is wel wat simpel hoor, het gaat in het voetbal altijd om een wisselwerking, hoe laat je spelers in hun kracht spelen.
Het is geen Messi uiteraard maar hij kan zeker van nut zijn, al heb ik de ideale middenveld samenstelling nog niet gezien.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:20 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Het is dan ook een of andere vreemde hetze tegen henderson van vooral niet-Ajacieden. Terwijl niemand in het Ajaxkamp hem als een messias heeft omschreven of denkt dat ie alles oplost. Maar als je serieus denkt dat ie niks te bieden heeft kan je snap je het gewoon niet.
Dit is ook niet echt een correcte samenvatting wat ik zei natuurlijk. Ze kunnen beide best nuttig zijn op verschillende manieren maar ik vind dat Ajax wel moet streven naar een hoger niveau als basis om mee te willen doen om de titel.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jantje kan er niks van is wel wat simpel hoor, het gaat in het voetbal altijd om een wisselwerking, hoe laat je spelers in hun kracht spelen.
Nee ik ook niet. Hoop dat mannsverk echt uit de verf komt en (mijn) verwachtingen waarmaakt als verdedigende middenvelder. Dan heb je met henderson wellicht een goede basis. Dan nog een echt goede nr10 erbij.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is geen Messi uiteraard maar hij kan zeker van nut zijn, al heb ik de ideale middenveld samenstelling nog niet gezien.
Het gaat altijd om wisselwerking, dat zie je bij je eigen club toch ook, Wieffer lijkt/is beter dan vorig seizoen maar in de topwedstrijden komt Feyenoord toch meer tekort, dan ligt het toch aan wat anderen of andere posities.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit is ook niet echt een correcte samenvatting wat ik zei natuurlijk. Ze kunnen beide best nuttig zijn op verschillende manieren maar ik vind dat Ajax wel moet streven naar een hoger niveau als basis om mee te willen doen om de titel.
Ik zeg nergens dat ik dat niks vind, maar Bergwijn stelt gewoon enorm teleur en Berghuis is wel heel erg een momentvoetballer aan het worden.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Verwachten dat Hato en Brobbey er nog meer dan 1 seizoen aan zullen plakken vind ik al heel wat, dus wat is toekomst in het huidige voetbal.
Waar je weer naar toe moet is een geraamte van routine waarin je talenten laat floreren.
En verder is (mits fit) Bergwijn Brobbey Berghuis waarschijnlijk de op 1 na beste voorhoede van de eredivisie, als je dat al niks vindt dan houdt het wel een beetje op.
Ik kan ook niet wachten tot dit seizoen voorbij is en wens Kroes cs. veel wijsheid toe voor het volgende.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:26 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ik dat niks vind, maar Bergwijn stelt gewoon enorm teleur en Berghuis is wel heel erg een momentvoetballer aan het worden.
Maar onze problemen liggen ook niet echt voorin. Het is te hopen dat we nog wat geld kunnen krijgen voor alle rotzooi die we afgelopen zomer hebben gekocht en van spelers als Rensch en Taylor af kunnen komen.
Natuurlijk maar dan kun je alsnog wel over een speler zeggen of hij gewenste kwaliteiten wel of niet bezit.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het gaat altijd om wisselwerking, dat zie je bij je eigen club toch ook, Wieffer lijkt/is beter dan vorig seizoen maar in de topwedstrijden komt Feyenoord toch meer tekort, dan ligt het toch aan wat anderen of andere posities.
Je kan van alles zeggen maar of het klopt is dan de vraag.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Natuurlijk maar dan kun je alsnog wel over een speler zeggen of hij gewenste kwaliteiten wel of niet bezit.
Of je het er mee eens bent of niet is denk ik vooral de vraag.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je kan van alles zeggen maar of het klopt is dan de vraag.
Dat is waar inderdaad.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Plek 5 is toch gewoon Con League en geen play-offs?
Ik dacht dat plek 5 voorronde EL was als Feyenoord de beker wint. Playoffs Conference League is dan plek 6-9.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:42 schreef Wertha het volgende:
[..]
Dat is waar inderdaad.
Beschamend wel dat we in dat geval hulp van een andere club nodig hebben om Europees te spelen.
Vind het inderdaad allemaal wat overdreven. Het is ook gewoon een proces. Als je in de zomer een mannetje of 7, 8 kunt vervangen moet je volgend jaar gewoon weer mee doen om minimaal plek 2, afhankelijk van wat de concurrentie doet. Om Europees hoge ogen te gooien zal er wellicht wat meer moeten gebeuren.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je overdrijft een beetje, Bergwijn, Berghuis, vd Boomen, Henderson zijn echt wel spelers waar je wat mee kan, dat er nu weinig van klopt doet daar weinig aan af.
Als ik het zo zie heb je een speler of 10 die echt wel bruikbaar zijn (misschien niet tegelijkertijd), dan nog een stuk of 5 voor de breedte eventueel en de rest is brandhout.
Het zijn er net iets teveel om in 1 zomer te vervangen ben ik bang. Maar laat me graag verrassen.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:10 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Vind het inderdaad allemaal wat overdreven. Het is ook gewoon een proces. Als je in de zomer een mannetje of 7, 8 kunt vervangen moet je volgend jaar gewoon weer mee doen om minimaal plek 2, afhankelijk van wat de concurrentie doet. Om Europees hoge ogen te gooien zal er wellicht wat meer moeten gebeuren.
In de Mickey mouse competitie moet dat gewoon kunnen hoor. Europees is inderdaad uitdagender.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:13 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Het zijn er net iets teveel om in 1 zomer te vervangen ben ik bang. Maar laat me graag verrassen.
Ik teken voor een gelijkspel maar calculeer een verlies in.quote:Op zondag 25 februari 2024 10:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
AZ-uit, ik gok op maximaal een gelijkspelletje.
Er willen geen toptalenten meer naar Ajax komen dus Ajax gaat ook moeten scouten uit een andere vijver.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:10 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Vind het inderdaad allemaal wat overdreven. Het is ook gewoon een proces. Als je in de zomer een mannetje of 7, 8 kunt vervangen moet je volgend jaar gewoon weer mee doen om minimaal plek 2, afhankelijk van wat de concurrentie doet. Om Europees hoge ogen te gooien zal er wellicht wat meer moeten gebeuren.
Zoon van Hender?quote:Op zondag 25 februari 2024 14:30 schreef PicoMMP het volgende:
Ramaj;
Gaaei, Rensch, Sutalo, Hato, Sosa;
Van den Boomen, Hlynsson, Tahirovic;
Brobbey, Akpom
Zoiets vanmiddag?
Meende dat die weer beschikbaar zou zijn, maar misschien nog niet voor de basis dan.quote:Op zondag 25 februari 2024 14:35 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
blessure toch? Of iig niet fit genoeg na een blessure
Ben ik niet met je eens. De samenstelling van deze selectie is een afspiegeling van interne puinhopen. Als je de verhalen leest over het functioneren van bijvoorbeeld de scouting afdeling dan mag je daar eerst wel eens flink de bezem doorhalen.quote:Op zondag 25 februari 2024 10:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je een fundament wil leggen zal je toch wat moeten verkopen en aankopen.
Taylor voor Akpom en Hlynsson op de plaats van Akpom.quote:Op zondag 25 februari 2024 14:30 schreef PicoMMP het volgende:
Ramaj;
Gaaei, Rensch, Sutalo, Hato, Sosa;
Van den Boomen, Hlynsson, Tahirovic;
Brobbey, Akpom
Zoiets vanmiddag?
Is wel heel anders dan donderdag qua opstelling met 2 backs die naar voren mogen gaan itt donderdag waardoor je vaker 3-5-2 zal staan.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:47 schreef manny het volgende:
dus, we gaan het met 5 verdedigers proberen vandaag. de bus parkeren deel II, maar het geluk zal wel opgebruikt zijn na donderdag.
Waarom associeer je dat met de bus parkeren?quote:Op zondag 25 februari 2024 15:47 schreef manny het volgende:
dus, we gaan het met 5 verdedigers proberen vandaag. de bus parkeren deel II, maar het geluk zal wel opgebruikt zijn na donderdag.
Ook overdreven flauwekulquote:Op zondag 25 februari 2024 14:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Er willen geen toptalenten meer naar Ajax komen dus Ajax gaat ook moeten scouten uit een andere vijver.
Verkapte 5-4-1 opstellingquote:Opstelling Ajax: Ramaj; Gaaei, Rensch, Sutalo, Hato, Sosa; Tahirovic, Van den Boomen, Taylor; Brobbey, Hlynsson.
Dat Ajax in een andere vijver moet vissen? Nee hoor, dat is gewoon zo.quote:
Gênant. Bij ons ook overigens.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De Nieuwkoop variant met Gaaei als rechts buiten denk ik zo.
Omdat ik niet verwacht dat ze in 2 dagen tijd een nieuw systeem onder de knie hebben gekregen, en dus een extra poppetje achterin: de bus. Maar goed, ik laat me graag positief verrassen.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waarom associeer je dat met de bus parkeren?
Op papier jaquote:
quote:Op zondag 25 februari 2024 16:35 schreef Adames het volgende:
[..]
Op papier ja
Ik denk dat in de praktijk Brobbey terug zakt en de middenvelders assisteren en het uit zal zien als een 9-1-0
tuurlijk ik snap het ook wel. Anders krijg je idd forbs, martha of banel op de vleugels.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:46 schreef Scorpie het volgende:
Tja ergers snap ik het wel, geen vleugelspelers behalve Forbs in de selectie dus je moet toch iets.
Brobbey staat totnutoe ook echt op een eiland dus als je daar niet iemand bijzet krijg je ook geen kans.quote:
Hij stond als enige soort van te verdedigen, weet niet waar de anderen allemaal mee bezig warenquote:Op zondag 25 februari 2024 16:55 schreef MaxC het volgende:
Hato staat zo vaak buitenspel op te heffen
als ze niet kunnen verdedigen en de communicatie ontbreekt of is slecht dan heb je er idd niks aan.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:01 schreef MatthijsDJ het volgende:
Vink heeft gelijk. Meer verdedigers neer zetten is niet gelijk aan een betere verdediging.
brandhout. En diegenen met nog wat potentie lekker op de bank latenquote:Op zondag 25 februari 2024 17:03 schreef Scorpie het volgende:
Die Tahirovic is toch ook maar een dramatische speler.
Was natuurlijk hetzelfde verhaal donderdag, minder aanvallen betekent niet opeens dat het verdedigend beter staat.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:01 schreef MatthijsDJ het volgende:
Vink heeft gelijk. Meer verdedigers neer zetten is niet gelijk aan een betere verdediging.
Ook op uitgekeken idd. Begon best goed...quote:Op zondag 25 februari 2024 17:03 schreef Scorpie het volgende:
Staat mooi bij de restquote:Op zondag 25 februari 2024 17:03 schreef Scorpie het volgende:
Dat nekt je nu echt idd, niemand op van de Boomen na, kan een bal op het middenveld vast houden.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Was natuurlijk hetzelfde verhaal donderdag, minder aanvallen betekent niet opeens dat het verdedigend beter staat.
De beste verdediging voor ons is gewoon de aanval, dan maar 4-2 winnen, alleen is dan op dit moment het probleem dat 2 van de 3 geblesseerd zijn.
nee joh.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:09 schreef Wertha het volgende:
Tahirovic gaat nog wel stappen maken. Gaaei niet. Die kan echt niks.
Welnee. Die jongen heeft de draaicirkel van een vliegtuig.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:09 schreef Wertha het volgende:
Gaaei is een beetje de Deense Boilesen maar in zijn carriere heb ik nog altijd meer vertrouwen in dan in die van Tahirovic, al zal beider toekomst niet in Amsterdam liggen.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:09 schreef Wertha het volgende:
Sinds Bergwijn er niet meer is blijkt het allemaal nog walgelijker.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:13 schreef Scorpie het volgende:
Je zou bijna verlangen naar de weinige diepgang en halve dreigingen van Bergwijn.
Het is vooral moedeloosheid wat ik voel.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:12 schreef MatthijsDJ het volgende:
Je kan je niet eens kwaad maken op die gasten. Het is niet alsof ze het niet proberen maar ze kunnen gewoon niks.
ook over dat proberen heb ik soms wel mijn twijfels hoorquote:Op zondag 25 februari 2024 17:12 schreef MatthijsDJ het volgende:
Je kan je niet eens kwaad maken op die gasten. Het is niet alsof ze het niet proberen maar ze kunnen gewoon niks.
Jip, heb echt onderschat hoe belangrijk ie voor dit Ajax is.. en vele met mij.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:13 schreef Scorpie het volgende:
Je zou bijna verlangen naar de weinige diepgang en halve dreigingen van Bergwijn.
ze gaan maar lekekr werken voor hun ......geldquote:Op zondag 25 februari 2024 17:17 schreef Black-Death het volgende:
Wordt een hele drukke transferperiode in de zomer..
9 nieuwe basisspelers.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:17 schreef Black-Death het volgende:
Wordt een hele drukke transferperiode in de zomer..
Nah het is meer dat ze het lef/vertrouwen missen om eens een duel aan te gaan. Of om de bal vast te houden.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:15 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ook over dat proberen heb ik soms wel mijn twijfels hoorsommigen lopen er bij alsof ze er geen zin in hebben en lekker een schoon broekje hebben na 90 minuten
Sosa.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:15 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ook over dat proberen heb ik soms wel mijn twijfels hoorsommigen lopen er bij alsof ze er geen zin in hebben en lekker een schoon broekje hebben na 90 minuten
mja. Ik kon er ook geen kut van maar ging er ook voor.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:19 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Nah het is meer dat ze het lef/vertrouwen missen om eens een duel aan te gaan. Of om de bal vast te houden.
dat is wel het schoolvoorbeeld iddquote:
Hopelijk. Maar dat hebben we vaker gedacht.quote:
damned if you do, damned if you don't.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:23 schreef Bugno3 het volgende:
Schip toont zogenaamd ballen. Weinig chique dit.
Bij verlies vandaag komt Schippie ook echt wel onder druk te staan hoor. Dit is weer ouderwets niveau Steijn/Maduro.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:23 schreef Bugno3 het volgende:
ja je had hem beter niet meer kunnen opstellen maargoed dit is geen liefdadigheidsinstelling he. Schip doet het ook liever niet lijkt mequote:Op zondag 25 februari 2024 17:23 schreef Bugno3 het volgende:
Vlak voor zijn wissel kwam ie lachend in beeld (volgens mij) maar mss blij dat ie uit zijn lijden verlost is.quote:
Er zit gewoon niet zoveel meer in. Prutselectie.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Bij verlies vandaag komt Schippie ook echt wel onder druk te staan hoor. Dit is weer ouderwets niveau Steijn/Maduro.
En dan? Weer een interim?quote:Op zondag 25 februari 2024 17:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Bij verlies vandaag komt Schippie ook echt wel onder druk te staan hoor. Dit is weer ouderwets niveau Steijn/Maduro.
Ah ok. Niet gezien. Kan me niet voorstellen dat ie blij is want het is natuurlijk wel genant.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:25 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Vlak voor zijn wissel kwam ie lachend in beeld (volgens mij) maar mss blij dat ie uit zijn lijden verlost is.
pakschaal vroeg zich af waarom iemand hogerhand zich er niet mee bemoeit (blind, Van gaal bijvoorbeeld).quote:Op zondag 25 februari 2024 17:26 schreef Black-Death het volgende:
[..]
En dan? Weer een interim?
Nee laat Schip maar zitten tot einde seizoen.
Heeft geen ene reet van die wedstrijd opgestoken. Tja...quote:Op zondag 25 februari 2024 17:26 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Sneu voor Gaaei maar ik blijf hem altijd associëren met die wedstrijd tegen Feyenoord. En sindsdien is hij niet bepaald beter geworden.
Tsja dat gaat niet gebeuren.. wie wil zich hieraan branden hahaquote:Op zondag 25 februari 2024 17:28 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
pakschaal vroeg zich af waarom iemand hogerhand zich er niet mee bemoeit (blind, Van gaal bijvoorbeeld).
Verder sowieso laten zitten natuurlijk.
Die kan er gewoon niet zoveel van, net zoals de restquote:Op zondag 25 februari 2024 17:28 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Heeft geen ene reet van die wedstrijd opgestoken. Tja...
naja het was maar dat je als leiding of welke functie van gaal okk heeft met hun ervaring de vraag is of ze iets van advies geven of niet. Dat lijkt er niet op en die vraag vond ik wel terecht. Ze zitten er toch al.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:29 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Tsja dat gaat niet gebeuren.. wie wil zich hieraan branden haha
Er is denk ik maar één Nederlandse trainer die uit dit Ajax het maximale kan halen en dat is Louis.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:28 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
pakschaal vroeg zich af waarom iemand hogerhand zich er niet mee bemoeit (blind, Van gaal bijvoorbeeld).
Verder sowieso laten zitten natuurlijk.
We weten ook niet wat er achter de schermen gebeurt..quote:Op zondag 25 februari 2024 17:30 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
naja het was maar dat je als leiding of welke functie van gaal okk heeft met hun ervaring de vraag is of ze iets van advies geven of niet. Dat lijkt er niet op en die vraag vond ik wel terecht. Ze zitten er toch al.
Iedereen kan leren van fouten, gaaie zal minder risico moeten nemen als je niet zo heel goed kan voetballen. Simpel houden, niet iemand uitkappen als er niemand achter je staat.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Die kan er gewoon niet zoveel van, net zoals de rest
Nee klopt, dat was ook de vraag eigelijkquote:Op zondag 25 februari 2024 17:32 schreef Black-Death het volgende:
[..]
We weten ook niet wat er achter de schermen gebeurt..
Daar lekt opvallend weinig van uit btw. Op dat Overmars verhaal van een week terug ofzo...quote:Op zondag 25 februari 2024 17:32 schreef Black-Death het volgende:
[..]
We weten ook niet wat er achter de schermen gebeurt..
Simpel voetballen is nou juist het moeilijkstquote:Op zondag 25 februari 2024 17:32 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Iedereen kan leren van fouten, gaaie zal minder risico moeten nemen als je niet zo heel goed kan voetballen. Simpel houden, niet iemand uitkappen als er niemand achter je staat.
Inderdaad, want veel spelers komen dan niet verder meer dan tikkie breed en tikkie terug.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Simpel voetballen is nou juist het moeilijkst
Eens hoor en ben het ook wel eens dat dit gewoon veel en veel te veel is voor die jongen. Maar zelfs dan kan je op safe spelen en niet iemand op die positie proberen uit te kappen.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Simpel voetballen is nou juist het moeilijkst
Kan de bal ook niet echt kwijt..quote:Op zondag 25 februari 2024 17:48 schreef PicoMMP het volgende:
Van den Boomen schiet ook elke bal over de zijlijn. En die zou wat toevoegen![]()
Wat een selectie
1 Eredivisie-wedstrijd voor Cijntje; dat hadden ze met Gaaei ook moeten doen.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:23 schreef PowerLoungen het volgende:
Wel goeien statistieken deze parodie op Angelo Cijntje
En weer balverlies.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:49 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Kan de bal ook niet echt kwijt..
Klopt maar AZ voetbalt ook onrustig.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:01 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Moet je wel iets meer creeren zelf.
ja die zijn ook wel matig.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Klopt maar AZ voetbalt ook onrustig.
de tape met "bezet" ligt er al begreep ik.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:09 schreef AmenhotepIV het volgende:
Wordt een drukke stal van Ajax op de Vrijmarkt.
En dan nog maar hopen dat de versterkingen binnen zijn voordat de hele voorbereiding weer voorbij is..quote:Op zondag 25 februari 2024 18:10 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
de tape met "bezet" ligt er al begreep ik.
Kaplan zag er ook heel matig uit daar.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:13 schreef Caland het volgende:
Hato met pupillenfoutje 354 van dit seizoen
Dat valt wel meequote:Op zondag 25 februari 2024 18:13 schreef Caland het volgende:
volgens mij viel dat ook wel meequote:Op zondag 25 februari 2024 18:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Kaplan zag er ook heel matig uit daar.
mAaR hIj Is NoG zO jOngquote:Op zondag 25 februari 2024 18:13 schreef Caland het volgende:
En toch elke keer maar kijken.. want wie weet.... Tegen beter weten in.quote:
blijft toch je club he, trekt iig genoeg interesse zoals altijdquote:Op zondag 25 februari 2024 18:18 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
En toch elke keer maar kijken.. want wie weet.... Tegen beter weten in.
Je kan het ook niet willen zien natuurlijk.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:23 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
in 2e instantie kwam er een voorzet. Overdrijven is leuker idd
wat jij wilt internetheldquote:Op zondag 25 februari 2024 18:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Je kan het ook niet willen zien natuurlijk.
Staat voor de rest best goed te verdedigen idd.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:23 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 februari 2024 18:23 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Niet foutloos, maar wie wel. Maar die hoeveelheid reacties van buitenaf hier is wel weer schattig. Wat een verzinsels zeg wat ik lees af en toequote:Op zondag 25 februari 2024 18:25 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Staat voor de rest best goed te verdedigen idd.
Ik verwacht dan ook niet meteen dat die jongen er helemaal staat. Wat ie nu laat zien is al beter dan Sutaloquote:Op zondag 25 februari 2024 18:26 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Niet foutloos, maar wie wel. Maar die hoeveelheid reacties van buitenaf hier is wel weer schattig. Wat een verzinsels zeg wat ik lees af en toe
Tja we hebben een record aantal records verbroken dit seizoen dus dit kan er ook wel bij.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
1 puntje tegen de traditionele top 5 tot nu toe, dat moet toch ook bijna wel historisch zijn?
Idd, respect voor die jongen. Die heeft echt het ongelijk van Steijn en vele andere bewezen..quote:
Zal wel door zijn vader komen.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van Bommel kan zich enkel opladen tegen Ajax
Prima voetballer en hoewel ik het echt een simpele vind is het wel leuk dat hij in interviews niet als een mediagetrainde kneus overkomt.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:36 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Idd, respect voor die jongen. Die heeft echt het ongelijk van Steijn en vele andere bewezen..
Die aandoenlijke Ajax haat zal best genetisch zijn ja..quote:Op zondag 25 februari 2024 18:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welk puntje? Alles ging verloren toch?quote:Op zondag 25 februari 2024 18:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
1 puntje tegen de traditionele top 5 tot nu toe, dat moet toch ook bijna wel historisch zijn?
PSV thuis.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Welk puntje? Alles ging verloren toch?
Het is allemaal heel erg matig bij Ajax.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Er staan er ook maar echt 4 op het veld die op een goede dag überhaupt selectiemateriaal zijn hè. Wat een treurige bedoening.
Niet het talent van zijn pa, zeker wel zijn Ajaxhaat en doorzettingsvermogen.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgend seizoen word alles beter!quote:Op zondag 25 februari 2024 18:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Er staan er ook maar echt 4 op het veld die op een goede dag überhaupt selectiemateriaal zijn hè. Wat een treurige bedoening.
Gaat om de wisselwerking.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Project van 5 jaar gaat de heropbouw duren. Misschien langerquote:Op zondag 25 februari 2024 18:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Met welk geld?quote:Op zondag 25 februari 2024 18:43 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Volgend seizoen word alles beter!
Dit is niet in 1 seizoen gefixed nee. Zou zomaar weer 7 magere jaren kunnen worden.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:45 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Project van 5 jaar gaat de heropbouw duren. Misschien langer
Mwoah. In de Eredivisie kan je er wel snel weer bovenop zijn hoor. Lollercompetitie.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:45 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Project van 5 jaar gaat de heropbouw duren. Misschien langer
Dat Go Ahead met een boerenkoolelftal zesde staat, zegt best veel.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwoah. In de Eredivisie kan je er wel snel weer bovenop zijn hoor. Lollercompetitie.
Hier maar aan vasthouden dan. Wat toen gebeurde kan nu ook weer.quote:Het seizoen 1964/65 was een dieptepunt in de geschiedenis van Ajax, de veruit slechtste prestatie van Ajax in de eredivisie ooit. Ondanks de aanwezigheid van jonge talenten zoals Wim Suurbier, Johan Cruijff en Piet Keizer ontsnapte de club maar net aan degradatie uit de Eredivisie: Ajax eindigde als 13e in de eredivisie van de 16 clubs. De op 1 na laagste klassering van Ajax in de eredivisie was de 6e plaats, in de 2 seizoenen 1958/59 en 1998/99. Halverwege het seizoen 1964/65 vertrok trainer Vic Buckingham. De nieuwe voorzitter Jaap van Praag (1964-1978) kwam in januari 1965 op het idee om oud-speler Rinus Michels aan te stellen als trainer. Dit bleek achteraf geen slecht idee te zijn, want ondanks weinig verbetering in de eerste helft van 1965 bereikte Ajax in de 6 jaren daarna onder de leiding van de generaal de nationale top en de Europese top.
Toen waren er jonge talenten, nu is de jeugdopleiding van niveautje Fortuna Sittard.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hier maar aan vasthouden dan. Wat toen gebeurde kan nu ook weer.
Wat had je verwacht 6 goals en 3 assists?quote:Op zondag 25 februari 2024 18:50 schreef byah het volgende:
Die Rijkhoff voegt ook nog vrij weinig toe
De talenten zijn er nu ook niet echt. Doet meer denken aan de tijd van Sana en Atoubaquote:Op zondag 25 februari 2024 18:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hier maar aan vasthouden dan. Wat toen gebeurde kan nu ook weer.
Minstens.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat had je verwacht 6 goals en 3 assists?
Kom dan maar met de alternatieven voor Sutalo en Gaaei. Misschien Kaplan dan nu echt als die heel blijft maar op de flanken hou je de problemen want de alternatieven zijn nog slechter/niet noemenswaardig beter.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:52 schreef Cupfighter het volgende:
zolang je die Sutalo en Gaai blijft opstellen
Desnoods eigen jeugd, die 2 kunnen met Top Oss nog niet eens meequote:Op zondag 25 februari 2024 18:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Kom dan maar met de alternatieven voor Sutalo en Gaaei...
Die eigen jeugd hebben we al geprobeerd voor Gaaei en dat was nog slechter, of je moet naar Ajax onder 17 willen en kijk ook even voor de lol waar Jong Ajax staat in de KKD.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:56 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Desnoods eigen jeugd, die 2 kunnen met Top Oss nog niet eens mee
Hopen op Kaplan... Was niet onaardig vandaag en stukken beter/rustiger dan Sutalo.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Kom dan maar met de alternatieven voor Sutalo en Gaaei...
Oké, ja geen idee wat Ajax nog heeft, maar deze 2 voldoen duidelijk niet, het seizoen is toch al zo goed als naar de klote dus misschien experimenterenquote:Op zondag 25 februari 2024 18:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die eigen jeugd hebben we al geprobeerd voor Gaaei en dat was nog slechter, of je moet naar Ajax onder 17 willen...
Precies. Sutalo is altijd zo onrustig. En kaplan durft tenminste ook nog een pass te geven binnendoor en die komt dan nog aan ook.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:57 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Hopen op Kaplan... Was niet onaardig vandaag en stukken beter/rustiger dan Sutalo.
Ik hoop t. Deed het aardig vandaag. Rustig aan de bal.quote:
Ja leuk maar Jong Ajax staat niet 15de in de KKD omdat daar zoveel betere spelers rondlopen dan bij Top Oss, dus er valt niets te experimenteren, er is geen jeugd de komende 1-2 jaar, dat is een groot deel van het probleem.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:59 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Oké, ja geen idee wat Ajax nog heeft, maar deze 2 voldoen duidelijk niet, het seizoen is toch al zo goed als naar de klote dus misschien experimenteren
Ik snap het, ja dan is de spoeling dunquote:Op zondag 25 februari 2024 19:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja leuk maar Jong Ajax staat niet 15de in de KKD omdat daar zoveel betere spelers rondlopen dan bij Top Oss, dus er valt niets te experimenteren, er is geen jeugd de komende 1-2 jaar, dat is een groot deel van het probleem.
In ieder geval een of twee kansen ja. Maar het aantal minuten dat hij heeft gemaakt is wel krap ja.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat had je verwacht 6 goals en 3 assists?
die hoeft ook niet perse elke bal eerst aan te nemen, dit itt anderen.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik vond die Hlynsson overigens zeker niet de slechtste van het veld.
Die komt er wel idd, mag nog wel even blijven...quote:Op zondag 25 februari 2024 19:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik vond die Hlynsson overigens zeker niet de slechtste van het veld.
Ik vind Schip misschien nog wel de slechtste in dit rijtje, wat die toch elke week weer aan het doen is lijkt op grabbeltonwerk.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Schreuder
Heitinga
Mislintat
Steijn
Maduro
Valkanis
Schip
Wat een heerlijke rijtje kneuzen in zijn er in een maandje of 18 voorbij gekomen zeg, niet te geloven.
Ik ben er ook wel bang voor dat Jans hem volgende week op alle fronten gaat aftroeven.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Schip misschien nog wel de slechtste in dit rijtje, wat die toch elke week weer aan het doen is lijkt op grabbeltonwerk.
Tja Stinho ging er doodleuk met 0-4 vanaf tegen Feyenoord, Maduro verloor met 5-2 van PSV en bakte er ook niets van.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Schip misschien nog wel de slechtste in dit rijtje, wat die toch elke week weer aan het doen is lijkt op grabbeltonwerk.
Lol.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Maduro verloor met 5-2 van PSV en bakte er ook niets van.
Als je echt niks beters in de jeugd hebt lopen dan Sutalo en Gaaie dan mogen we wel stellen dat die hele jeugdopleiding van Ajax geen reet voorstelt.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Kom dan maar met de alternatieven voor Sutalo en Gaaei. Misschien Kaplan dan nu echt als die heel blijft maar op de flanken hou je de problemen want de alternatieven zijn nog slechter/niet noemenswaardig beter.
Op basis van dit seizoen ga je ook niet veel verkopen. Dus komend seizoen wederom een tussenjaar.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:24 schreef Wertha het volgende:
Iedereen heeft het over zomertransfers. Logische reflex, want de kwaliteit van de selectie is veel te laag. Probleem: zonder noemenswaardig europees voetbal ga je de spelers niet kunnen halen die het niveau van de selectie substantieel verhogen. Je gaat het m.i. moeten hebben van een trainer die een dusdanige eenheid van een groep spelers kan maken, dat ze allen boven hun kunnen gaan presteren.
Dit klinkt heel erg als het "overperforming" verhaal van Mislintat, maar dit is in mijn eigen de enige kans op een beter seizoen 2024-2025. De jeugd, zoals hierboven geschreven, biedt geen enkel lichtpuntje op dit moment. Dat gaat jaren duren om weer op te bouwen tot een waar voetbalinstituut.
Leuk dit soort onzinnig op niets gebaseerde natte vingerwerk.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:05 schreef Sebbeszweet het volgende:
Mogelijk kun je sutalo nog voor 10-12 miljoen verkopen dan ben je spekkoper. Sosa misschien ook 2-3 miljoen want is een International. Gaai wordt lastig, verhuren aan PEC Zwolle. Rulli voor 10 miljoen verkopen. Kom je op 20-25 miljoen om wat nieuws te kopen.
Ja we staan 15de in de KKD omdat ze daar zo goed zijnquote:Op zondag 25 februari 2024 19:26 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Als je echt niks beters in de jeugd hebt lopen dan Sutalo en Gaaie dan mogen we wel stellen dat die hele jeugdopleiding van Ajax geen reet voorstelt.
De jeugdopleiding stelt al 2 decennia geen reet meer voor.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:26 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Als je echt niks beters in de jeugd hebt lopen dan Sutalo en Gaaie dan mogen we wel stellen dat die hele jeugdopleiding van Ajax geen reet voorstelt.
Klopt.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:30 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De jeugdopleiding stelt al 2 decennia geen reet meer voor.
En in beide gevallen totaal onnodig...quote:Op zondag 25 februari 2024 19:34 schreef Scorpie het volgende:
Een beetje het ManUnited van Nederland zijn we hè. Grootmacht in verval.
In beide gevallen is er een fortuin uitgegeven aan kutspelers.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:37 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
En in beide gevallen totaal onnodig...
wanbeleid aan de top. Dan kan het snel gaan he. Komt wel weer goed, alleen niet al te snel.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:37 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
En in beide gevallen totaal onnodig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |