In theorie kan je dat rustig tijdens deze interval act doenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:28 schreef Greys het volgende:
Djiezas kraist ik moet de hond nog uitlaten San Marino.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Is toch leuk zo'n concert van Riccardo
Ik moet in de race week stemming komen voor volgende weekquote:
Die man leeft gewoon op royalty's dankzij Nederlandersquote:Hoewel Cocciante in Italië en Frankrijk een grootheid is, is hij in Nederland en Vlaanderen vrij onbekend. Niettemin zijn de nummers van Cocciante in gecoverde vorm wel bekend: zo heeft Marco Borsato de nummers 'Ik leef niet meer voor jou' (Cervo a primavera), 'Waarom nou jij' (Quando finisce un amore) en 'Margherita' gezongen. André Hazes coverde 'Se stiamo insieme', dat 'Ik leef m'n eigen leven' werd. Danny de Munk maakte van dit nummer 'Ze zei nooit eens ik hou van jou'. 'Voorbij' van Paul de Leeuw is een Nederlandse vertolking van 'Per lei/Pour Elle'. Van 'Ancora', geschreven door Cocciante, maar gezongen door Mina, maakte André Hazes 'Nee Nooit Meer'. Ook 'Vergezicht' en 'Een kind van overzee' van Liesbeth List zijn oorspronkelijk van de hand van Riccardo Cocciante. 'Allemaal door jou' van Bart Peeters is een cover van 'Celeste Nostalgia'. Benny Neyman & Bonnie coverden 'Avec simplicité' ('Verder valt het wel mee').
Allemaal Door Jou verbaasde ik me ook al eens over ja. Vond ik een heel leuk liedje maar altijd toch een beetje jammer als het dan een cover blijkt te zijn.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die man leeft gewoon op royalty's dankzij Nederlanders
De waarheid is niet van Ricardo juistquote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ah ja, thanks! Dat was het
Die hebben maar 1 liedje tochquote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:31 schreef Strani het volgende:
Tja het is een halve Italiaan hè. Als @:Em31 in Nederland door zou breken zou ze ook het hele oeuvre van De Kast jatten. Dat kent de rest van Nederland toch niet.
Ohh sorry.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:33 schreef Momo het volgende:
[..]
De waarheid is niet van Ricardo juist
Ik heb ook eens een live-versie van het Friese volkslied van ze gehoord maar ik weet niet of je dan echt de rechten van ze moet kopen. Ik denk het niet.quote:
Dus sprak Strani niet De Waarheid?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:33 schreef Momo het volgende:
[..]
De waarheid is niet van Ricardo juist
Had je dat verwacht van een Spanjaard?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dus sprak Strani niet De Waarheid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |