preciesquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:32 schreef DaMart het volgende:
Ik vind dit ook wel een van de minste seizoenen tot nu toe. Merk ook dat ik me tijdens het kijken sneller laat afleiden dan voorheen.
ah jammerquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:34 schreef eborn het volgende:
[..]
Klopt niet. Hij zat naast Jeroen, niet achter Jeroen.
Behalve als je zegt: hij zat altijd direct naast een afvaller. Maar goed, die kans wordt wel steeds groter met minder mensen. Kees zit ook altijd op de achterste rij.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ah jammer
dan kan dat idee uit t raam
Dat maakt de kans iets groter dat de mol een vrouw is?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:40 schreef Tinos85 het volgende:
Kees zit dus vol op Rian, maar gaat er niet uit
De spellen zijn ook saai. Had vrijwel allemaal in Nederland plaats kunnen vindenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
precies
ik doe vaak ook ondertussen nog iets anders
en ik wil hetzo graag supergeboeid volgen maar het is gewoon zoveel minder boeiend in beeld gebracht dan vroeger
heb wel zin in België, die is veeeeeeeeel vetter
Wel herkenbaar ditquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
precies
ik doe vaak ook ondertussen nog iets anders
en ik wil hetzo graag supergeboeid volgen maar het is gewoon zoveel minder boeiend in beeld gebracht dan vroeger
heb wel zin in België, die is veeeeeeeeel vetter
Hier hebben we een reactie van keesannariansorfonsisdemol. Hihaho wat een aparte naam zeg. Nou keesannariansorfonsisedemol zegt dat we nog even goed naar het moment van het nadoen van de macarena moeten kijken. Wat denk jij daarvan Daniel?quote:
Oeps😅😅ik zat vanaf het begin op Rianne, en Kees. Maar ben vanmiddagovergestapt naar Anna en Kees. Ik heb ook, voor het eerst sinds de app, al mijn punten nog🥳🥳🥳 inmiddels 25.600. Normaal heb ik na 3 afleveringen nog niet eens de helft van die puntenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:05 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Ik ben vanmiddag in de prono geswitcht naar Rian als mol, maar dit is wel heel onmols. Ze is ook veel in beeld, zou ze eruit gaan?
Ik ook, vanaf het begin volle bak op Anna. Alleen zit een maximumscore er niet meer in omdat ik 1 van de testvragen ben vergeten in te vullenquote:Op zondag 25 februari 2024 00:07 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Oeps😅😅ik zat vanaf het begin op Rianne, en Kees. Maar ben vanmiddagovergestapt naar Anna en Kees. Ik heb ook, voor het eerst sinds de app, al mijn punten nog🥳🥳🥳 inmiddels 25.600. Normaal heb ik na 3 afleveringen nog niet eens de helft van die punten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |