ik vind de opdrachten suffer de laatste tijd in de nlse molquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:12 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Dezelfde opdracht was ook in de Vlaamse Mol te zien. En toen vond ik het wel spannend. De regisseur bepaalt hoe alles in beeld wordt gebracht.
met een drone laagvliegen?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:15 schreef Remco het volgende:
[..]
Dit lijkt me tv technisch een heeel lastig in beeld te brengen opdracht zonder de crew in beeld te krijgen. Daarom denk ik.
Dat zou een extra laag aan de opdracht moeten toevoegen. In dit geval is het vooral sneu 😄quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:17 schreef Legoblokje het volgende:
Dat mingeld is weer zo niet nodig…
Zeker met de suffe bedragen die ze sowieso hadden kunnen verdienen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:17 schreef Legoblokje het volgende:
Dat mingeld is weer zo niet nodig…
Als je een verhouding van +50 tegenover -100 had gedaan, was het in ieder geval nog een klein beetje in balans geweest, dan zou dit 400 euro hebben opgeleverd. Gezien de matige uitvoering zou dat ook een redelijk reëel bedrag zijn geweestquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zeker met de suffe bedragen die ze sowieso hadden kunnen verdienen.
Jaquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:23 schreef Isane het volgende:
Heeft rosario de joker ingezet?.net ff gemist
Ik ook na deze executiequote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:00 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Misschien is zij toch niet de Mol. Ik begin ook te twijfelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |