Ik wil graag 40 minuten aan randomers in het publiek gevraagd zien wie de mol is en dan daarna snel de ontknoping erdoor heen jassen. @avrotros stellen jullie mij niet teleur?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:33 schreef MevrouwCactus het volgende:
Maar wat gaan we volgende week dan zien? Is dan de live-uitzending al? Normaal zijn er toch nog opdrachten met 3 kandidaten… het programma wordt wel heel erg uitgekleed hè…
Te langzaam denk ik eerder, hij wist heus wel wie de mol is.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Valt me wel tegen van Kees, dat die gewoon mis zat,
Wat is dit nu voor een misdaadverslaggever. (toch hou ik van hem)
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:39 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik wil graag 40 minuten aan randomers in het publiek gevraagd zien wie de mol is en dan daarna snel de ontknoping erdoor heen jassen. @:avrotros stellen jullie mij niet teleur?
Ja tof, kan dat dan met gegil op de achtergrond?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:39 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik wil graag 40 minuten aan randomers in het publiek gevraagd zien wie de mol is en dan daarna snel de ontknoping erdoor heen jassen. @:avrotros stellen jullie mij niet teleur?
België is het origineel, Nederland is de variant. Ik vind echt dat Nederland weer terug moet naarquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
MAAR, om toch positief te zijn. Ik vond dit, afgezien van 1 personage, een hartstikke leuke groep in een mooi land. Niet elke aflevering was van hoogstaande kwaliteit, maar voor Nederlandse begrippen gewoon een kleine 6-.![]()
We kijken weer uit naar de Belgische variant.
Schijnt met de Verraders ook minder kijkers te trekken dus dat is een slecht voortekenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:49 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
België is het origineel, Nederland is de variant. Ik vind echt dat Nederland weer terug moet naar
ON’ers (=Onbekende Nederlanders)
Je zou normaal toch verwachten dat het snel start als NL afgelopen isquote:
Liever NL variant, 100%.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
MAAR, om toch positief te zijn. Ik vond dit, afgezien van 1 personage, een hartstikke leuke groep in een mooi land. Niet elke aflevering was van hoogstaande kwaliteit, maar voor Nederlandse begrippen gewoon een kleine 6-.![]()
Je zag maar stukjes, vast precies niet het stukje van de mol.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:59 schreef HappyCharly het volgende:
Iemand de schminkhoofden in de glazen bol goed bekeken? Dan zouden we de mol dus toch moeten herkennen?
Ik gok dat ze bv 10 gezichten aan de kandidaten lieten zien en ons dan 9 daarvan toonden.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:59 schreef HappyCharly het volgende:
Iemand de schminkhoofden in de glazen bol goed bekeken? Dan zouden we de mol dus toch moeten herkennen?
Blij dat je genoten hebt.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:00 schreef bianconeri het volgende:
100% dat het Anna is.
Kees was de enige die het nog anders kon zijn.
Was wel echt een pracht seizoen.
Mooie opdrachten in een prachtig land. Veel variatie, met spannende opdrachten. Actieve opdrachten en opdrachten met diepe lagen.
Welk personagequote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit meen je niet echt toch?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:00 schreef bianconeri het volgende:
100% dat het Anna is.
Kees was de enige die het nog anders kon zijn.
Was wel echt een pracht seizoen.
Mooie opdrachten in een prachtig land. Veel variatie, met spannende opdrachten. Actieve opdrachten en opdrachten met diepe lagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |