Fastfoodkoerier.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:43 schreef vaarsuvius het volgende:
Voorbij gaat zich ook voor piloot opgeven denk ik
(of een andere maatschappelijke functie)
Ach, we hebben tijden gehad met Tom Prinsen. Met Jelmer Beulenkamp. Met Bob de Jong die laatste werd op het WK allround.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Met 37.2 onder ideale omstandigheden in Thialf ga je niet in de buurt van de medailles komen op een WK.
Daar heb ik ooit eens vlak naast gestaan op de ijsbaan terwijl hij een start oefende, damn, het ijs vloog me om de orenquote:
Ze is wel een beetje aan het opkrabbelen. Dat is positiefquote:Op zondag 25 februari 2024 11:18 schreef Remco het volgende:
Ik vind ze wel heel positief over Visser. Die kan er na dit weekend ook maar zo de brui aan geven.
Het blijft rondrijden in de marge. Daar moet je ook maar zin in hebben, als je de top van de berg al gezien hebt.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze is wel een beetje aan het opkrabbelen. Dat is positief
en dat moet een team ook maar willen blijven bekostigen.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het blijft rondrijden in de marge. Daar moet je ook maar zin in hebben, als je de top van de berg al gezien hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |