Je hebt gewonnenquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:41 schreef INViCTuS het volgende:
Haha, geen bron gebruikt en dan een keer hoog eindigen
Vertel wat snap je nietquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:41 schreef Nattekat het volgende:
Tabel zegt wat anders, ik snap het niet meer
Moet je vaker doen, deze keer geeft het je een winstquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:41 schreef INViCTuS het volgende:
Haha, geen bron gebruikt en dan een keer hoog eindigen
Kijk eens goed naar de top 3 in de tabel en wat je hebt gezegd in je postquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Vertel wat snap je niet
[..]
Moet je vaker doen, deze keer geeft het je een winst
Deze scorequote:Op zaterdag 20 april 2024 10:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
Intro:
Week 16 bijna weer voorbij en laten we deze week ook maar snel gaan vergeten, wat een dramatische uitslag om van te huilende vele neerslag heeft voor enorme punten gezorgd bij letterlijk iedereen! Van 2.8mm tot 4.8mm zaten we niet eens in de buurt van de ruim 16mm. En toch ondanks dit is er weer een top 3 uitgekomen....maar eerlijk he, eigenlijk kan maar 1 een beetje terechte winnaar zijn, de gene die ook nog eens weet te presteren om als enige onder de 10 punten uit te komen
laten we maar snel kijken naar een drama overzicht eerste klas
![]()
Podiumplek:
Op de 1ste plek met 9.92 punten is geworden: @:Nattekat
Op de 2de plek met 10.40 punten is geworden: @:INViCTuS
Op de 3de plek met 10.55 punten is geworden: @:Dick_laurentGefeliciteerd met deze (terechte?
) overwinning
Uitslag:
[ afbeelding ]
Gedeelde plek:
Geen gedeelde plek deze week.
Misser van de week
We hebben deze week wel weer een misser in ons midden en die gaat naar:
@:Aloa / @:Butz0rs / @:Dick_laurent / @:GarlandBriggs / @:Houtenbeen / @:MissHobje / @:Nattekat / @:SpeedyGJ / @:Starhopper / @:Stephan5
Speciale misser voor @:Frutsel voor het niet mogen mee doen deze weekhopelijk druk je deze week wel op de verzendknop
Beste prestatie:
Temp max: @:INViCTuS met 0.1 graden verschil.
Temp min: @:Nattekat met 0.2 graden verschil.
Neerslag: @:Houtenbeen met 11.8mm verschil.
Zon uren: @:Nattekat / Starhopper met 1,5 uren verschil.
Gem wind: @:Nattekat met 0,3km/h verschil.
Windrichting: 6 users met 0 verschil.
Luchtdruk: @:INViCTuS met 1.1hpa verschil.
Wel mooi hoe hij de beste score heeft zonder strafquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:51 schreef aloa het volgende:
Er is maar 1 die de Windrichting goed heeft ipv 6![]()
Alleen Frutsel heeft NW..
Was meer als grap bedoeldquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar de top 3 in de tabel en wat je hebt gezegd in je post
Verstandige keuze in het barre Hollandsche klimaatquote:Op zondag 21 april 2024 16:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
Maar even iets aangepast, minder zon meer regen.
de helft hetzelfde als ik...zou bonuspunten voor mij moeten opleveren aangezien ik een dag eerder wasquote:Op zondag 21 april 2024 16:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
Maar even iets aangepast, minder zon meer regen.
Jammer dan, grote kans dat ik het straks nog een keer aanpasquote:Op zondag 21 april 2024 18:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
de helft hetzelfde als ik...zou bonuspunten voor mij moeten opleveren aangezien ik een dag eerder was![]()
Dat zijn 3.5 strafpunten, het valt mee kon ergerquote:Op maandag 22 april 2024 07:21 schreef Starhopper het volgende:
ShitIk was met wat anders bezig gisteravond
1 Min. temp (graden C): 3.2
2 Max. temp (graden C): 11.7
3 Neerslag (mm): 1
4 Zon (uren): 4.5
5 Windsnelheid (m/s): 2.5
6 Windrichting (graden): ZZW
7 Luchtdruk (hPa): 1010
Ik sta er toch al slecht voor dus een paar meer of mindet maakt niet uitquote:Op maandag 22 april 2024 17:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat zijn 3.5 strafpunten, het valt mee kon erger![]()
Voorspellingen voor nu lijkt wat minder te worden, het kan nog alle kanten op. Nu twijfel ik of ik het wel goed heb gedaan met mijn aanpassing
Lol ik dacht dat ik redelijk hoog zat met mijn 22.3. En dan kom jij met een 25-erquote:Op zondag 28 april 2024 11:31 schreef aloa het volgende:
1 Min. temp (graden C): 13.5
2 Max. temp (graden C): 25
3 Neerslag (mm): 0
4 Zon (uren): 8
5 Windsnelheid (m/s): 3.6
6 Windrichting (graden): O
7 Luchtdruk (hPa): 1009
Dit is puur de run van icon.quote:Op zondag 28 april 2024 11:33 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Lol ik dacht dat ik redelijk hoog zat met mijn 22.3. En dan kom jij met een 25-er![]()
Ja, ik zag hem ook alquote:Op zondag 28 april 2024 11:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Dit is puur de run van icon.
Misschien pas ik het vanavond nog aan. Ligt eraan wat die run zegt..
Uitslag of stakingquote:Op zondag 28 april 2024 20:12 schreef aloa het volgende:
@:aloa / @:butz0rs / @:dick_laurent / @:Frutsel / @:GarlandBriggs / @:grimselman / @:Houtenbeen / @:INViCTuS / @:MissHobje / @:Nattekat / @:SpeedyGJ / @:Starhopper / @:Stephan5
Dat is niet mijn probleemquote:
Geen strafpunten als er nog geen uitslag isquote:Op zondag 28 april 2024 20:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat is niet mijn probleem![]()
Uitslag is onderweg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |