Nou dat viel mee hoor.. ik had niets op de zonurenquote:Op zaterdag 6 april 2024 23:25 schreef Nattekat het volgende:
Maar goed, ik ging ook echt voor alles of niets. Iedereen speelde het veilig, daar had ik geen zin in
Dat zijn 4 strafpunten.quote:Op maandag 8 april 2024 08:25 schreef dick_laurent het volgende:
1 Min. temp (graden C): 10.9
2 Max. temp (graden C): 18
3 Neerslag (mm): 0
4 Zon (uren): 4
5 Windsnelheid (m/s): 3.6
6 Windrichting (graden): ZW
7 Luchtdruk (hPa): 1025
Oeps vergeten gisterenNaja voor de sportiviteit dan nog, met strafpunten eindig ik ws toch wel onderaan
Aan de ene kant wil ik je heel graag door laten want je bent er elke week bij, maar aan de andere kant ben je wel 12min te laat met het doorsturen van je lijst, eind tijd is vastgesteld op 11:59.quote:Op maandag 15 april 2024 12:12 schreef Frutsel het volgende:
Ik zou toch zweren dat ik hem zaterdagnacht ten tijde van de drone-raketten regen had ingestuurd
Vermoedelijk bij alle open schermen niet op verzenden gedrukt
1.Min. temp (graden C): 4
2 Max. temp (graden C): 10
3 Neerslag (mm): 4.5
4 Zon (uren): 1
5 Windsnelheid (m/s): 4.0
6 Windrichting (graden): nw
7 Luchtdruk (hPa): 1010
edit: ik heb lui wel gefeliciteerd... ik heb hem daarna gemaakt![]()
Naja pech had![]()
Dan zijn jou spek en bonen voorspellingen soms wel heel goed gevallenquote:Op dinsdag 16 april 2024 18:04 schreef Frutsel het volgende:
Geeft niet. Dat zijn de regels en ik heb het niet gecheckt. Gewoon als te laat behandelen.
Zat zaterdagnacht tot 0400u op Fok maar heb dit gewoon niet goed doorgezet. My mistake
Ik deed trouwens altijd al voor spek en bonen mee 😃😀
Klopt, verbaas ik mezelf ook wel over..quote:Op donderdag 18 april 2024 13:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dan zijn jou spek en bonen voorspellingen soms wel heel goed gevallen
Ik ga winnenquote:Op donderdag 18 april 2024 13:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
Morgen hele bak met regendie 3/4mm die we inschatten gaan we massaal naast zitten
Ik zet hem dan gewoon weer terugquote:Op donderdag 18 april 2024 15:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Voorspelling Nattekat als "sneeuw voor de zon verdwenen"
+1000
quote:Op donderdag 18 april 2024 13:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
Morgen hele bak met regendie 3/4mm die we inschatten gaan we massaal naast zitten
Ben eerder voor locatie aanpassingquote:
Doe maar de locatie die het best overeen komt met mijn voorspellingenquote:
Nee ik pak een gemiddelde uit en die kiezen we dan uitquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:01 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Doe maar de locatie die het best overeen komt met mijn voorspellingen![]()
Op 2 na allemaal missersquote:Op vrijdag 19 april 2024 16:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
Heb de actuele gegevens even ingevuld om te kijken wat de score voor nu is, 1 ding...wat een treurig gezicht
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |