Ja en ook een FDFquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Heeft Vlaanderen een soort BBB? Vermoeden van steekpenningen.
Mokerdomme Skuijns had gewoon lekker mee moeten draaien en niet zo laten blijken hoe goed hij is.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:22 schreef Marcoss het volgende:
Skujns zichzelf wel uitgeschakeld op deze manier
Remco en Merlier moeten de meubelen redden.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:20 schreef WAvanBuren het volgende:
Pat kan beginnen met het tikken van een ontslagbrief.
De terrorboeren moeten we niet erkennen. Wegen blokkeren met tractorsquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Randstedelingen hier laten Karel het wel even weten
HLN gaat weer overlopen met commentaar dat hij weg moetquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:25 schreef Mani89 het volgende:
Wout weeral in het pak gestoken door zijn eigen ploeg.
Kon het toch niet latenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Mokerdomme Skuijns had gewoon lekker mee moeten draaien en niet zo laten blijken hoe goed hij is.
Dit is het beste scenario voor Wout. Als het bij elkaar was gebleven en hij werd gelost door Skuijns en Laporte op de Muur was Vlaanderen ontploft.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:25 schreef Mani89 het volgende:
Wout weeral in het pak gestoken door zijn eigen ploeg.
Die is de hele dag nog niet in beeld geweest, geloof ikquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:31 schreef Mykonos het volgende:
Zie ik Van Baarle telkens over het hoofd of heeft die problemen gehad?
Zat vrij goed op de Muur.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:31 schreef Mykonos het volgende:
Kampioenstrui, best voorin het peloton netquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:31 schreef Mykonos het volgende:
Straks weer ouderwetsch op naar HLN voor de napraat allen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:32 schreef DIJK het volgende:
Tactiek visma is de schuld dat Wout niet wint aldus Sporza
Met aanvallen lijkt me dat ook slimmer. Als ze terug worden gehaald, heb je die sprint altijd nogquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:36 schreef The_Undertone het volgende:
Bij Visma geloven ze duidelijk niet in de spurt van Van Aert, anders controleren ze hier gewoon de boel.
Enorm irritant jaquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:38 schreef Chiappucci het volgende:
Karl, hou je bek met je wielermanager.
Zeldzaam?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Karel is echt zeldzaam irritant vandaag, bovenop zijn normale irritantheid.
quote:Dus kan iemand als Jan Tratnik profiteren?
Van Avermaet: “Vier jaar geleden noemde ik Tratnik al de meest onderschatte coureur in het peloton, maar die gaat de koers niet winnen, hé. Hij moet ze er allemaal afrijden, want als er één in zijn wiel zit, is hij geklopt aan de meet.”
Politt is nooit zegezeker.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:40 schreef DiegoFuser het volgende:
Volgens Krek is Pollit nu zegezeker
[..]
Die doet 95% van het kopwerk echterquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:40 schreef Mani89 het volgende:
Politt is serieus rap, zit Jan Boven achter het stuur toevallig?
We kunnen ook op de Nos of eurosport kijkenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Karel is echt zeldzaam irritant vandaag, bovenop zijn normale irritantheid.
Heeft ook niet veel keus denk ik.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:42 schreef The_Undertone het volgende:
Darmpolitt rijdt veel te veel op kop.
Gras is groen
Mja, Tratnik moet ook vol als ze voorop willen blijvenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heeft ook niet veel keus denk ik.
Dat gaat gewoon gebeuren. 15 sec op2.5 kmquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, Tratnik moet ook vol als ze voorop willen blijven
De Omloop levert toch bijna altijd?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:43 schreef DiegoFuser het volgende:
Het is veel leuker dan vooraf verwacht
Rood-wit-blauwquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:31 schreef Mykonos het volgende:
Nils kent maar een standje en dat is rammen op kopquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Pollit moest nooit op kop gereden hebben.
Van Baarle heeft zich rustig kunnen sparen voor het kopmanschap van morgenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:47 schreef Zwansen het volgende:
Hele team van Visma bijna mee in die kopgroep.
De Politt Gmbh mag een jaar lang gebruik maken van de Visma salaris software?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:49 schreef WAvanBuren het volgende:
Maar wellicht lacht Nils het hardst en hebben we het “Richard zegt dat het goed is” moment gemist.
Op basis van waar hij boven kwam op de muur had ik wel verwacht dat hij in ieder in die eerste groep zou zitten maar blijkbaar net te ver op de Bosberg.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:50 schreef Szura het volgende:
Girmay prachtig op 1.45 binnen, we danken Jens Voigt voor z’n voorspelling
Beetje stem van roglic ookquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:52 schreef Pistolero het volgende:
Tratnik heeft het postuur van Roglic en het plukje haar van Pogacar.
Ah, was close daar, nog net top-10 dan jaquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:52 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Tiende volgens het scorebord aan de finish
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zelfs Naesen met een Decathlon-bonus
In Ninove.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:53 schreef Funzel het volgende:
Waar is Skujins eigdnlijk genifisht uiteindelijk?
Die werd in 2022 ook 4e om daarna helemaal niks meer te presterenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
Heeft er kijk op, die Krek.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:40 schreef DiegoFuser het volgende:
Volgens Krek is Pollit nu zegezeker
[..]
Het gaat dit jaar weer helemaal goed komen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
Oud-winnaar van de Volta Limburg Classic, dan ben je een grotequote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:57 schreef Marcoss het volgende:
Greg doet net of Tratnik een nobody was voor z'n transfer naar Jumbo
Volgende week is Tratnik op hoogtestage.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:02 schreef DIJK het volgende:
Ik had tratnik eigenlijk eerder volgende week verwacht
Die zien we na dit weekend pas weer in de E3quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:02 schreef DIJK het volgende:
Ik had tratnik eigenlijk eerder volgende week verwacht
Jantje T heeft die bonus dan pas dit jaar uitgepaktquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:03 schreef De_Verschoppeling het volgende:
Met Jumbo is de bonus ook vertrokken.
Van der Poel en Pedersen rollen dit hele zooitje aan B-garnituur op dit voorjaar.
Gewoon verjaarde Bahrainbonus dit.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Jantje T heeft die bonus dan pas dit jaar uitgepakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |