Nou ja, op die boem van net naquote:
Ja!!quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vorige keer zaten we echt helemaal klaar, nu was het last minute gekut met streamen enzo. Kutmusk met zijn kutX![]()
Nou ja, hopelijk binnenkort de vierde poging
Ik heb nog gezocht welke je bedoelde, en dacht die in post 80, maar dat is een filmpje van een minuut dus helaasquote:Op donderdag 14 maart 2024 14:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja!!![]()
deze stream is goed , ik vind X helemaal niets
Ik zit er naar te kijkenquote:Op donderdag 14 maart 2024 14:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb nog gezocht welke je bedoelde, en dacht die in post 80, maar dat is een filmpje van een minuut dus helaas
Wat is het doel? Moet hij ook weer terugkeren naar de aarde?quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:38 schreef Puzzie het volgende:
Wauw echt bijzonder om te zien .
Ik had rekening gehouden met een biem tijdens de vlucht
Godverquote:
quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:43 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Godver![]()
Waar is Test Shot Starfish gebleven?
Ja, maar dan iets netter dan de Falcon deedquote:Op donderdag 14 maart 2024 14:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Wat is het doel? Moet hij ook weer terugkeren naar de aarde?
Dit kan toch echt nietquote:
Paar rondjes om de aarde vliegen en dan ergens in de Indische Oceaan landenquote:Op donderdag 14 maart 2024 14:46 schreef MeneerPresident het volgende:
Wat gaat de raket precies doen?
Die heb ik opquote:Op donderdag 14 maart 2024 14:56 schreef Kissingbird het volgende:
deze wachttoon muziek begint irritant te worden
bb geluid maar aangezetquote:
Oke en het nut? Is dat nog ergens beschreven?quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:52 schreef Papabear het volgende:
[..]
Paar rondjes om de aarde vliegen en dan ergens in de Indische Oceaan landen
Hoor ik daar nuts?!quote:Op donderdag 14 maart 2024 15:02 schreef MeneerPresident het volgende:
[..]
Oke en het nut? Is dat nog ergens beschreven?
Echt???? dat gaat er bij mij dan weer niet in.quote:Op donderdag 14 maart 2024 15:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
bb geluid maar aangezet![]()
Mooie beelden om te zien. blij dat het goed gegaan is
Ja echtquote:Op donderdag 14 maart 2024 15:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Echt???? dat gaat er bij mij dan weer niet in.
Dit kan mijn ADD hoofd ff niet aan
Kan ik ook niet.quote:Op donderdag 14 maart 2024 15:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja echtop het ene scherm heb ik nu beide streams aan en op het andere scherm Starship
Okayquote:Op donderdag 14 maart 2024 15:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja echtop het ene scherm heb ik nu beide streams aan en op het andere scherm Starship
Geluid daar dan weer van aanquote:Op donderdag 14 maart 2024 15:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Kan ik ook niet.
muziekje is wel afgelopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |