Ik slaap al slecht dus wie weetquote:Op donderdag 14 maart 2024 00:19 schreef Puzzie het volgende:
Nog maar even in de herhaling (zodat niemand het vergeet)![]()
Over vier uur gaan ze live
Ik ben aan het kijken! Nog 4 uur en 20 minutenquote:Op donderdag 14 maart 2024 00:19 schreef Puzzie het volgende:
Nog maar even in de herhaling (zodat niemand het vergeet)![]()
Over vier uur gaan ze live
Ik zit nu ook te kijkenquote:Op donderdag 14 maart 2024 08:39 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik ben aan het kijken! Nog 4 uur en 20 minuten
Ja!!!!quote:Op donderdag 14 maart 2024 08:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zit nu ook te kijkenVannacht ook
Iedere keer weer spannend
Same here. Maar dat komt vooral door Elonquote:Op donderdag 14 maart 2024 08:50 schreef nietzman het volgende:
Ik was een beetje starbaseupdate-murw maar fineeee ik ga wel weer kijken.
Hey in de jaren zestig moedigden we ook een nazi aan om in de ruimte te komen…quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:07 schreef Starhopper het volgende:
Same here. Maar dat komt vooral door Elon
quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:53 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hey in de jaren zestig moedigden we ook een nazi aan om in de ruimte te komen…
Jep hier https://www.spacex.com/la(...)Id=starship-flight-3quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:23 schreef heywoodu het volgende:
Zeker weer boutkwaliteit op Twitter ipv goede kwaliteit op YouTube?
Huh, 12:30 is al geweestquote:Op donderdag 14 maart 2024 12:33 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Jep hier https://www.spacex.com/la(...)Id=starship-flight-3
Huidige launch time is 12:30
Ahquote:
Dat vindt iedereen. Check deze comments.quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah
13.30 dus, even in de gaten houden. Hopelijk komen ze niet pas vijf minuten vooraf online, want zo'n gare X-stream naar de TV krijgen is altijd wat onhandiger dan het veel betere YouTube.
Die had ik gezien ja, volkomen logisch ook, maar ja. Ego Musk moet en zal het via een gaar platform doen.quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:37 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dat vindt iedereen. Check deze comments.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |