Ik slaap al slecht dus wie weetquote:Op donderdag 14 maart 2024 00:19 schreef Puzzie het volgende:
Nog maar even in de herhaling (zodat niemand het vergeet)![]()
Over vier uur gaan ze live
Ik ben aan het kijken! Nog 4 uur en 20 minutenquote:Op donderdag 14 maart 2024 00:19 schreef Puzzie het volgende:
Nog maar even in de herhaling (zodat niemand het vergeet)![]()
Over vier uur gaan ze live
Ik zit nu ook te kijkenquote:Op donderdag 14 maart 2024 08:39 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik ben aan het kijken! Nog 4 uur en 20 minuten
Ja!!!!quote:Op donderdag 14 maart 2024 08:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zit nu ook te kijkenVannacht ook
Iedere keer weer spannend
Same here. Maar dat komt vooral door Elonquote:Op donderdag 14 maart 2024 08:50 schreef nietzman het volgende:
Ik was een beetje starbaseupdate-murw maar fineeee ik ga wel weer kijken.
Hey in de jaren zestig moedigden we ook een nazi aan om in de ruimte te komen…quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:07 schreef Starhopper het volgende:
Same here. Maar dat komt vooral door Elon
quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:53 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hey in de jaren zestig moedigden we ook een nazi aan om in de ruimte te komen…
Jep hier https://www.spacex.com/la(...)Id=starship-flight-3quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:23 schreef heywoodu het volgende:
Zeker weer boutkwaliteit op Twitter ipv goede kwaliteit op YouTube?
Huh, 12:30 is al geweestquote:Op donderdag 14 maart 2024 12:33 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Jep hier https://www.spacex.com/la(...)Id=starship-flight-3
Huidige launch time is 12:30
Ahquote:
Dat vindt iedereen. Check deze comments.quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah
13.30 dus, even in de gaten houden. Hopelijk komen ze niet pas vijf minuten vooraf online, want zo'n gare X-stream naar de TV krijgen is altijd wat onhandiger dan het veel betere YouTube.
Die had ik gezien ja, volkomen logisch ook, maar ja. Ego Musk moet en zal het via een gaar platform doen.quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:37 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dat vindt iedereen. Check deze comments.
13.30u als het goed is.quote:
Ja nee die is alleen leuk als je zin in scams hebt.quote:
Oepsquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:20 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja nee die is alleen leuk als je zin in scams hebt.
Verkeerde link of verkeerde topic?quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
zat net in een verkeerde link hoop blablabla over bitcoins
zit nu hier :quote:
verkeerde linkquote:
Mehquote:
Dit is NSFquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zit nu hier :
hmm krijg de link niet oke hier
Klopt, maar ik heb hem voor nu op de achtergrond ivm het verschuiven van de tijd.quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Meh
past niet in mijn beleving van de testvlucht met Starship
Steve doet van alles , maar dit is andere koek
quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:51 schreef Starhopper het volgende:
SpaceX Launches Third Starship Flight Test
Ik kijk altijd naar NSF of SpaceXquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:51 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb hem voor nu op de achtergrond ivm het verschuiven van de tijd.
Dat roept hij vrij snel en ben ik weer op de hoogte
Als ze op Youtube zouden streamen jaquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kijk altijd naar NSF of SpaceX
Ik zie nu dat mijn link klopt
Van SpaceX zijn de beste en mooiste beelden
Heb ik ook aanquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kijk altijd naar NSF of SpaceX
Ik zie nu dat mijn link klopt
Van SpaceX zijn de beste en mooiste beelden
quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:57 schreef Starhopper het volgende:
Wel fuck. Er komt zo een monteur langsHopelijk is ie snel weer opgerot. Of nog beter. Uitstel van de lancering van een half uurtje
Mooi beeld van de zeequote:Op donderdag 14 maart 2024 13:59 schreef monkyyy het volgende:
https://www.spacex.com/la(...)Id=starship-flight-3
SpaceX heeft nu ook een stream op hun eigen site
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |