Eens maakt er veel meer een showtje van.quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:16 schreef TheVulture het volgende:
Frank Evenblij moet gewoon de vaste presentator worden
Jazekers!quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 07:33 schreef Serinde het volgende:
Ik zag op NLZiet verraders Halloween, is dat het nieuwe seizoen waar jullie het over hebben?
Ik ben nu halverwege afl 2 en zo komt hij (nog) niet overquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:36 schreef wolffie het volgende:
Die Marco Engelbewaarder is een slimme gast.
Ben nu met afl 3 bezig.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:36 schreef wolffie het volgende:
Op zich wel, maar de enige reden dat hij Cherry-Ann wist te ontmaskeren was omdat hij hoorde dat zij aangewezen werd als verrader en daardoor in de welbekende tunnel belandde, zodat alles wat zij deed verdacht werd.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:36 schreef wolffie het volgende:
Maar zijn vervolg verhaal (dat we volgens mij nog niet volledig gehoord hadden) was o.a. dat de verraders zich opslplitsten met de opdrachten en dat Niels ook verrader moest zijn. Tijdens de ronde tafel bleef dat vakkundig buiten schot.quote:Op maandag 21 oktober 2024 06:53 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Op zich wel, maar de enige reden dat hij Cherry-Ann wist te ontmaskeren was omdat hij hoorde dat zij aangewezen werd als verrader en daardoor in de welbekende tunnel belandde, zodat alles wat zij deed verdacht werd.
Een beetje amateuristisch van het programma dat je oren niet worden afgedekt. Marco kan er ook niks aan doen, maar het grenst wel aan valsspelerij.
Omdat hij vol op Cherry-Ann zat te letten. Dus hem (en alleen hem) viel het onwijs op dat ze 1) in zijn team wilde zitten en 2) ineens niet meer in zijn team wilde zitten.quote:Op maandag 21 oktober 2024 06:57 schreef Serinde het volgende:
[..]
Maar zijn vervolg verhaal (dat we volgens mij nog niet volledig gehoord hadden) was o.a. dat de verraders zich opslplitsten met de opdrachten en dat Niels ook verrader moest zijn. Tijdens de ronde tafel bleef dat vakkundig buiten schot.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |