Op Videoland wel, op RTL nietquote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik dacht dat het vorige week al klaar was
Op RTL4 is nu de finalequote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ah ja, ik kijk televisie via NLziet
Hahaha inderdaadquote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:30 schreef DaMart het volgende:
Kim op het laatst nog even eruit gegooid... koekje van eigen deeg![]()
.
Wel ? In het videoland topic snapten we niet waarom er niet nog een kleurenronde kwam toen er nog maar drie waren. Bep Tristan Dave.quote:
Was dat niet al vooraf ook gezegd, als een verrader in de finale zit heeft ie gewonnen?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wel ? In het videoland topic snapten we niet waarom er niet nog een kleurenronde kwam toen er nog maar drie waren. Bep Tristan Dave.
Nu hadden de verraders eigenlijk al gewonnen bij de exit van Jannie.
Redelijk ja, maar voor mij was de Engelse variant nog bevredigender doordat ze gewoon doorgingen met de kleurenrondes totdat iedereen groen deed. Nu hadden de getrouwen bij voorbaat al verloren en deed het voor mij allemaal vrij nutteloos aan. Al vermoed ik dat iedereen toch groen zou hebben gedaan in deze samenstelling.quote:
Doorgaan tot er nog 2 over zijn of iedereen groen heeft. Zijn ze van hetzelfde kamp, dan winnen ze samen. Zijn ze niet van hetzelfde kamp, wint de verrader.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:20 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Redelijk ja, maar voor mij was de Engelse variant nog bevredigender doordat ze gewoon doorgingen met de kleurenrondes totdat iedereen groen deed. Nu hadden de getrouwen bij voorbaat al verloren en deed het voor mij allemaal vrij nutteloos aan. Al vermoed ik dat iedereen toch groen zou hebben gedaan in deze samenstelling.
Vond ik ook. Het was nu vanaf de 1e ronde tafel al niet meer spannend.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:20 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Redelijk ja, maar voor mij was de Engelse variant nog bevredigender doordat ze gewoon doorgingen met de kleurenrondes totdat iedereen groen deed. Nu hadden de getrouwen bij voorbaat al verloren en deed het voor mij allemaal vrij nutteloos aan. Al vermoed ik dat iedereen toch groen zou hebben gedaan in deze samenstelling.
Wel leuk dat 'foutje' dat Frank iets vergat te zeggenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 21:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat vieze dingen laten eten is wel voorspelbaar. Bijna elke "wedstrijd" heeft dat tegenwoordig. Wel humor altijd, beetje leedvermaak
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 22:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wel leuk dat 'foutje' dat Frank iets vergat te zeggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |