abonnement Unibet Coolblue
pi_212560571
Ik (man) word ondertussen al 36 dit jaar. Ongewenst kinderloos. Ik wil graag een gezin met 2 kinderen. Mijn huidige vriendin kreeg 4 maanden geleden een aanvullende ziekte en slikt antibiotica om in 6 maamden ervan af te zijn. De dokter zei dat ze wel gezond zwanger kon worden. Ze heeft zonder mijn weten toch een spuit genomen voor 3 maanden anticonceptie. Deze vond ik toevallig bij het weggooien van oud papier.

Ze zal dus nu op z'n vroegst 35jaar zijn bij een eventuele eerste geboorte. Ik weet het niet meer. Ik wil gewoon 2 gezonde kinderen. Is dat teveel gevraagd? F*** alles. Ik heb altijd geprobeerd het juiste te doen in mijn leven. In plaats van opbouwen krijg ik het idee dat het leven mij stuurt naar een vernietigende leiderschaprol. Ben ook een kind van gescheiden ouders.

De vraag is: doe ik overdreven? Is 35/37 te oud als vrouw voor kinderen?

[ Bericht 4% gewijzigd door Aap_deluxe op 24-02-2024 03:02:13 ]
Waarheid wordt eerst belachelijk gemaakt, daarna bevochten en uiteindelijk als evident aangenomen
pi_212560576
Is het je vriendin of wil je haar baarmoeder kapen
Sicker than your average.
  zaterdag 24 februari 2024 @ 02:55:12 #3
78498 classpc
I don't like change
pi_212560577
Dit klinkt als een hele gezonde relatie.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_212560582
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 02:53 schreef Aberkullie het volgende:
Is het je vriendin of wil je haar baarmoeder kapen
Ik was vroeger niet zo. Het is zo gegroeid als trauma. Mijn ex zei altijd "ooit wil ik kinderen" (leugen achteraf). Vroeger in mijn 20' interesseerde me het niet. Maar het bleef bij ooit en hiervoor moest ik al met pijn deze eerdere relatie verbreken.
Waarheid wordt eerst belachelijk gemaakt, daarna bevochten en uiteindelijk als evident aangenomen
pi_212560583
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 02:51 schreef Aap_deluxe het volgende:
Ze zal dus nu op z'n vroegst 35jaar zijn bij een eventuele eerste geboorte
Wat maakt die drie maanden nou uit dan?
Google is your friend, abuse your friends
pi_212560584
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 03:00 schreef Aap_deluxe het volgende:

[..]
Ik was vroeger niet zo. Het is zo gegroeid als trauma. Mijn ex zei altijd "ooit wil ik kinderen". Vroeger in mijn 20' interesseerde me het niet. Maar het bleef bij ooit en hiervoor moest ik al met pijn deze eerdere relatie verbreken.
Zoek hulp.
Sicker than your average.
pi_212560585
Je noemt haar je "huidige vriendin". Ik zou er ook een spuit in zetten als de zogenaamde toekomstige vader van mijn kinderen zo naar me zou kijken.
pi_212560590
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 03:01 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Wat maakt die drie maanden nou uit dan?
Het zat al op het randje qua leeftijd, en nu nog meer. Ik voorzie misschien 1 gezond kind en dat moet ik een andere partner zoeken voor een tweede als ik nog ouder ben ☹️😭 en kut voor iedereen involved, voornamelijk voor dat kind.
Waarheid wordt eerst belachelijk gemaakt, daarna bevochten en uiteindelijk als evident aangenomen
pi_212560597
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 03:02 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Zoek hulp.
Hoe? En waarom? Ben door die relatie voor t eerst voor depressie behandeld. Voor welk probleem moet ik geholpen worden? Mijn wantrouwen in anderen?
Waarheid wordt eerst belachelijk gemaakt, daarna bevochten en uiteindelijk als evident aangenomen
pi_212560599
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 03:11 schreef Aap_deluxe het volgende:

[..]
Het zat al op het randje qua leeftijd, en nu nog meer.
Wat is het 'randje' ?
quote:
Ik voorzie misschien 1 gezond kind en dat moet ik een andere partner zoeken voor een tweede als ik nog ouder ben ☹️😭
De meeste kinderen worden geboren uit liefde tussen twee mensen. Is dit bij jullie het geval?
quote:
en kut voor iedereen involved,
Heeft je vriendin haar kinderwens duidelijk uitgesproken? Of is het meer jouw ding?
quote:
voornamelijk voor dat kind.
Het kind zal niet anders gewend zijn.
Google is your friend, abuse your friends
pi_212560603
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 02:55 schreef classpc het volgende:
Dit klinkt als een hele gezonde relatie.
Ik moest wel glimlachen om deze reactie 😅.
Anderzijds, Het lijkt of niemand tegenwoordig nog een gezonde relatie heeft.
Waarheid wordt eerst belachelijk gemaakt, daarna bevochten en uiteindelijk als evident aangenomen
pi_212560714
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 02:51 schreef Aap_deluxe het volgende:
Ik (man) word ondertussen al 36 dit jaar. Ongewenst kinderloos. Ik wil graag een gezin met 2 kinderen. Mijn huidige vriendin kreeg 4 maanden geleden een aanvullende ziekte en slikt antibiotica om in 6 maamden ervan af te zijn. De dokter zei dat ze wel gezond zwanger kon worden. Ze heeft zonder mijn weten toch een spuit genomen voor 3 maanden anticonceptie. Deze vond ik toevallig bij het weggooien van oud papier.

Ze zal dus nu op z'n vroegst 35jaar zijn bij een eventuele eerste geboorte. Ik weet het niet meer. Ik wil gewoon 2 gezonde kinderen. Is dat teveel gevraagd? F*** alles. Ik heb altijd geprobeerd het juiste te doen in mijn leven. In plaats van opbouwen krijg ik het idee dat het leven mij stuurt naar een vernietigende leiderschaprol. Ben ook een kind van gescheiden ouders.

De vraag is: doe ik overdreven? Is 35/37 te oud als vrouw voor kinderen?
Als ik deze post lees, hoop ik voor je vrouw dat ze snel een eind aan de relatie maakt. Ze moet kennelijk dienen als broedkip en je hebt NUL respect voor haar ondanks dat ze nu ziek is.
  zaterdag 24 februari 2024 @ 06:39:42 #13
277627 Seven.
We are Borg.
pi_212560812
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 02:51 schreef Aap_deluxe het volgende:
Ik (man) word ondertussen al 36 dit jaar. Ongewenst kinderloos. Ik wil graag een gezin met 2 kinderen. Mijn huidige vriendin kreeg 4 maanden geleden een aanvullende ziekte en slikt antibiotica om in 6 maamden ervan af te zijn. De dokter zei dat ze wel gezond zwanger kon worden. Ze heeft zonder mijn weten toch een spuit genomen voor 3 maanden anticonceptie. Deze vond ik toevallig bij het weggooien van oud papier.

Ze zal dus nu op z'n vroegst 35jaar zijn bij een eventuele eerste geboorte. Ik weet het niet meer. Ik wil gewoon 2 gezonde kinderen. Is dat teveel gevraagd? F*** alles. Ik heb altijd geprobeerd het juiste te doen in mijn leven. In plaats van opbouwen krijg ik het idee dat het leven mij stuurt naar een vernietigende leiderschaprol. Ben ook een kind van gescheiden ouders.

De vraag is: doe ik overdreven? Is 35/37 te oud als vrouw voor kinderen?
Nope. Ik was 37 toen onze zoon kwam, in 1 poging zwanger geraakt, probleemloze zwangerschap en bevalling. Kerngezond kind.

Maar je legt er wel véél te veel druk op. Zij wil met haar ziekte dealen zonder zwangerschap en je hebt geen enkel recht om haar iets anders op te leggen. Dus ja, je doet wel overdreven maar op de verkeerde dingen.
Resistance is futile.
  zaterdag 24 februari 2024 @ 06:46:08 #14
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_212560819
Wat lees ik hier allemaal zeg :{

Weet je wat jij zou moeten doen? Op zoek naar een jongere vrouw uit een cultuur waarin vrouwen ervoor leven om kinderen te baren en huismoeder te zijn.
pi_212560851
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 06:46 schreef kwiwi het volgende:
Wat lees ik hier allemaal zeg :{

Weet je wat jij zou moeten doen? Op zoek naar een jongere vrouw uit een cultuur waarin vrouwen ervoor leven om kinderen te baren en huismoeder te zijn.
Bedoel je dan Afrikaanse of een moslima?
Of een Afrikaanse moslima.

Wel even bekeren tot de Islam.
pi_212560854
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 06:46 schreef kwiwi het volgende:
Wat lees ik hier allemaal zeg :{

Verzinsel van een trollen account
pi_212560862
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 07:07 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Verzinsel van een trollen account
Ik hoop het maar. Ben echter bang dat dit geen troll is eigenlijk.
pi_212560877
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 07:13 schreef Inbox het volgende:

[..]
Ik hoop het maar. Ben echter bang dat dit geen troll is eigenlijk.
Als dit geen troll is, is TS zwaar ggz materiaal -O-
pi_212560937
Ik wil _O- _O- TS begrijpt vrouwen niet helemaal :')
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  Spellchecker zaterdag 24 februari 2024 @ 08:10:50 #20
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_212560985
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 03:11 schreef Aap_deluxe het volgende:

[..]
Het zat al op het randje qua leeftijd, en nu nog meer. Ik voorzie misschien 1 gezond kind en dat moet ik een andere partner zoeken voor een tweede als ik nog ouder ben ☹️😭 en kut voor iedereen involved, voornamelijk voor dat kind.
Misschien krijgen jullie een tweeling ^O^
  zaterdag 24 februari 2024 @ 08:34:48 #21
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_212561085
Klinkt als een troll. Hoop ik dan maar.

Mits serieus: val haar niet lastig met je zogenaamde ‘trauma’. Een ex die zich bedenkt en geen kind wil zou je geen trauma hoeven te geven, overdrijf niet zo. Wees er voor je vriendin die ziek is. Daar zou het om moeten gaan. Als je zo weinig om haar geeft dat je je voornamelijk zorgen maakt om haar baarmoeder dan zou ik de relatie zsm verbreken. Ook eerlijk zijn waarom, dan weet ze ook meteen dat het niet aan haar ligt, maar dat ze gewoon de pech had dat ze viel voor een egoïstische pauper.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zaterdag 24 februari 2024 @ 08:54:25 #22
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_212561231
Even afgezien van alles want.... damn.... Het zou kunnen. Vriendin van me kreeg op haar 38e kind 1 en toen ze bijna 40 was kind 2.
Nu klaagt ze veel over het feit dat ze geen vrienden hebben met kleine kinderen, maarja.
pi_212561368
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 02:51 schreef Aap_deluxe het volgende:
Ik (man) word ondertussen al 36 dit jaar. Ongewenst kinderloos. Ik wil graag een gezin met 2 kinderen. Mijn huidige vriendin kreeg 4 maanden geleden een aanvullende ziekte en slikt antibiotica om in 6 maamden ervan af te zijn. De dokter zei dat ze wel gezond zwanger kon worden. Ze heeft zonder mijn weten toch een spuit genomen voor 3 maanden anticonceptie. Deze vond ik toevallig bij het weggooien van oud papier.

Ze zal dus nu op z'n vroegst 35jaar zijn bij een eventuele eerste geboorte. Ik weet het niet meer. Ik wil gewoon 2 gezonde kinderen. Is dat teveel gevraagd? F*** alles. Ik heb altijd geprobeerd het juiste te doen in mijn leven. In plaats van opbouwen krijg ik het idee dat het leven mij stuurt naar een vernietigende leiderschaprol. Ben ook een kind van gescheiden ouders.

De vraag is: doe ik overdreven? Is 35/37 te oud als vrouw voor kinderen?
Wees blij dat ze geen kinderen wilt
  Spellchecker zaterdag 24 februari 2024 @ 09:25:09 #24
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_212561568
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 03:11 schreef Aap_deluxe het volgende:

[..]
Het zat al op het randje qua leeftijd, en nu nog meer. Ik voorzie misschien 1 gezond kind en dat moet ik een andere partner zoeken voor een tweede als ik nog ouder ben ☹️😭 en kut voor iedereen involved, voornamelijk voor dat kind.
Gelukkig heb je tijd genoeg voor je (toekomstige) kinderen. ^O^
pi_212561701
Huh, waar krijg je een vernietigende leiderschapsrol?
pi_212561756
Euh....oke....
Je bent dus bereid om met haar 1 kind te krijgen, haar te dumpen als ze geen tweede wilt en dan iemand anders zoeken die er nog wel 1 wilt.
Klinkt alsof je echt van je vriendin houdt. Not.

Besef even dat zwangerschap en een kind krijgen een behoorlijke impact hebben op een vrouw.
Ja zat vrouwen die er zo even eentje uitduwen, maar dat geldt niet voor elke vrouw.
En ik denk dat je vriendin eerder bezig is met haar gezondheid dan met kinderen krijgen.
Ik zou eens gaan praten met een professional, jouw obsessie om kinderen te willen is niet gezond en gaat je relatie kosten (wat in dit geval maar beter is ook).
En wellicht is het ook maar beter als je geen kinderen krijgt want naar mijn idee gaat het puur om de kinderen te hebben en kijk je niet naar wat de gevolgen zullen zijn.
Life is a highway...let's ride it!
pi_212561772
dit topic is een grap toch?
pi_212561798
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 02:55 schreef classpc het volgende:
Dit klinkt als een hele gezonde relatie.
Ik moest wel glimlachen om deze reactie 😅.
Anderzijds, Het lijkt of niemand tegenwoordig nog een gezonde relatie heeft.
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 07:22 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Als dit geen troll is, is TS zwaar ggz materiaal -O-
Leg eens uit waarom... Ik leg het nu gewoon nogal feitelijk uit allemaal. De realiteit is niet zo emotieloos als je dat bedoelt?
Waarheid wordt eerst belachelijk gemaakt, daarna bevochten en uiteindelijk als evident aangenomen
pi_212561825
Onvervulde kinderwens is echt heel naar, dus ik kan me wel indenken dat dit spanningen oproept bij TS. Ik ga er voor nu vanuit dat de spanningen het deel van de OP verklaart dat TS ondertussen al heeft verwijderd.

Kinderen krijgen kan vaak nog wel op deze leeftijd en iedere tegenslag zal de zenuwen oproepen.

Besef wel, je vriendin weet dat zelf allemaal echt wel, dus wees lief voor haar, ook voor de zwangerschap.
  zaterdag 24 februari 2024 @ 09:47:01 #30
402274 Cruzinats
staatsgevaarlijke kikker
pi_212561835
Waarom die reacties op de TS? Toch heel valide als je een kinderwens hebt en je inmiddels aan de verkeerde kant van de dertig zit?

Een goed gesprek lijkt mij wel op zijn plaats als de vriendin van TS hem al jaren aan het lijntje houdt,
  Spellchecker zaterdag 24 februari 2024 @ 09:49:58 #31
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_212561861
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 03:11 schreef Aap_deluxe het volgende:

[..]
Het zat al op het randje qua leeftijd, en nu nog meer. Ik voorzie misschien 1 gezond kind en dat moet ik een andere partner zoeken voor een tweede als ik nog ouder ben ☹️😭 en kut voor iedereen involved, voornamelijk voor dat kind.
Ik zou dat niet afwachten met haar.

Zoek een of twee draagmoeders.
pi_212562007
Waarom plaats je niet gewoon een contactadvertentie?

quote:
Ik, man van 36 jaar met volle haardos, wil dolgraag twee kinderen. Wil jij, vrouw (max 35jr) met mij twee kinderen maken en deze in liefdevolle harmonie opvoeden? Laten we elkaar niet bedotten met romantiek maar de koe bij de hoorns vatten nu we nog jong zijn.
Wel even eerst je huidige relatie verbreken.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_212562046
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 09:37 schreef Luuntje het volgende:
Euh....oke....
Je bent dus bereid om met haar 1 kind te krijgen, haar te dumpen als ze geen tweede wilt en dan iemand anders zoeken die er nog wel 1 wilt.
Klinkt alsof je echt van je vriendin houdt. Not.

Besef even dat zwangerschap en een kind krijgen een behoorlijke impact hebben op een vrouw.
Ja zat vrouwen die er zo even eentje uitduwen, maar dat geldt niet voor elke vrouw.
En ik denk dat je vriendin eerder bezig is met haar gezondheid dan met kinderen krijgen.
Ik zou eens gaan praten met een professional, jouw obsessie om kinderen te willen is niet gezond en gaat je relatie kosten (wat in dit geval maar beter is ook).
En wellicht is het ook maar beter als je geen kinderen krijgt want naar mijn idee gaat het puur om de kinderen te hebben en kijk je niet naar wat de gevolgen zullen zijn.
Ik snap dat het wat extreem klinkt, maar in de praktijk zie ik meer mannen dit doen. Ik weet het alleen van tevoren, andere mannen leven meer 'in het moment' met hetzelfde resultaat. Ik vind het ook geen goede trend dat een man met 2 verschillende vrouwen op leeftijd een kind heeft. Ik wil niet bij deze trend horen.

Ik hoopte altijd dat als ik zou doen wat de samenleving vraagt - en veel geld verdien / en bijdrage lever- dat ik dan een gezin kan hebben.
Waarheid wordt eerst belachelijk gemaakt, daarna bevochten en uiteindelijk als evident aangenomen
pi_212562142
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 10:02 schreef Aap_deluxe het volgende:

[..]
Ik snap dat het wat extreem klinkt, maar in de praktijk zie ik meer mannen dit doen. Ik weet het alleen van tevoren, andere mannen leven meer 'in het moment' met hetzelfde resultaat. Ik vind het ook geen goede trend dat een man met 2 verschillende vrouwen op leeftijd een kind heeft. Ik wil niet bij deze trend horen.

Ik hoopte altijd dat als ik zou doen wat de samenleving vraagt - en veel geld verdien / en bijdrage lever- dat ik dan een gezin kan hebben.
Een kinderwens kan heel heftig voelen. Een onvervulde kinderwens kan heel verdrietig zijn.

Toch heb ik niet het gevoel uit je manier van posten dat je per se een kinderwens hebt, of heel graag een kind wil met je partner, maar dat je dat perfecte plaatje wil creëren: vader, moeder, twee kindjes.

Maar goed, zoals je al een paar keer is verteld, is 35 niet te oud om nog te hopen dat je twee kinderen kunt krijgen. Indien jullie beide helemaal gezond zijn en er geen andere medische complicaties blijken, kun je met 35 nog prima beginnen aan het vervullen van je kinderweg.

Heb je er ook aan gedacht dat op welke leeftijd dan ook het niet vanzelfsprekend is dat het ook lukt? Dat je vriendin of jij (of beiden) wellicht moeite zullen hebben met zwanger worden/maken/blijven? Wat doe je dan? Als het aan je vriendin ligt, laat je haar dan keihard vallen? En als het aan jezelf ligt, is het dan prima dat je vriendin jou zonder meer in de steek laat?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_212562209
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 09:47 schreef Cruzinats het volgende:
Waarom die reacties op de TS? Toch heel valide als je een kinderwens hebt en je inmiddels aan de verkeerde kant van de dertig zit?

Een goed gesprek lijkt mij wel op zijn plaats als de vriendin van TS hem al jaren aan het lijntje houdt,
Bedankt voor de erkenning.
En ik voel me een ezel want dit is dus al de tweede keer in mijn leven.
Waarheid wordt eerst belachelijk gemaakt, daarna bevochten en uiteindelijk als evident aangenomen
pi_212562376
Ik snap je volledig. Als het omgedraaid was en de vrouw deze kinderwens had gehad waren de reacties heel anders!!
pi_212562408
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 10:02 schreef Aap_deluxe het volgende:
Ik hoopte altijd dat als ik zou doen wat de samenleving vraagt - en veel geld verdien / en bijdrage lever- dat ik dan een gezin kan hebben.
In een wereld vol vrijheden/keuzemogelijkheden gaat niets vanzelf.

Je kan een gezin hebben, maar dat komt niet vanzelf uit 'veel geld verdienen' rollen. En het komt ook niet vanzelf uit een vriendin rollen. Je zal er werk van moeten maken. En als een gezin nou jouw allerbelangrijkste wens is, dan gaat er duidelijk iets mis in je communicatie met vriendin, aangezien zij blijkbaar zonder gesprek met jou anti-conceptie neemt.

Ik kan niet over haar rol hierin oordelen, maar ik kan wel zeggen dat jij jouw wens blijkbaar niet op zo'n manier bij haar kenbaar hebt gemaakt dat zij dit onderwerp in alle relevante aspecten met jou bespreekt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_212562415
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 10:27 schreef Jahr00n het volgende:
Ik snap je volledig. Als het omgedraaid was en de vrouw deze kinderwens had gehad waren de reacties heel anders!!
Niet als de vrouw in kwestie de man ook alleen maar als zaaddonor zou beschrijven.

Een niet vervulde kinderwens is als het goed is voor beide partners een verdrietig gebeuren. Zo klinkt TS bepaald niet. Maar goed, wellicht is dat vertekend en schrijft hij gewoon beroerd.

[ Bericht 0% gewijzigd door miss_sly op 24-02-2024 10:52:42 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_212562535
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 02:53 schreef Aberkullie het volgende:
Is het je vriendin of wil je haar baarmoeder kapen
Ik heb moeite om op deze reactie te reageren. Mijn ex zei dit namelijk ook altijd zo plat op het einde. Misschien hebben jullie beide gelijk, maar waarom sluit het 1 het ander uit?
Waarheid wordt eerst belachelijk gemaakt, daarna bevochten en uiteindelijk als evident aangenomen
  zaterdag 24 februari 2024 @ 10:45:18 #40
402274 Cruzinats
staatsgevaarlijke kikker
pi_212562579
quote:
5s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 03:24 schreef Metalfrost het volgende:
De meeste kinderen worden geboren uit liefde tussen twee mensen. Is dit bij jullie het geval?
Meeste kinderen worden geboren uit een moment van pure geilheid negen maanden daarvoor.

Als je zelf kinderen wil en je moet je partner eerst een kosten-baten analyse tonen dan is het duidelijk dat jullie niet op één lijn zitten. Het kan ook zijn dat de vriendin van TS heel bewust weet wat ze aan het doen is, niet iedereen is even integer.
pi_212562616
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 10:41 schreef Aap_deluxe het volgende:

[..]
Ik heb moeite om op deze reactie te reageren. Mijn ex zei dit namelijk ook altijd zo plat op het einde. Misschien hebben jullie beide gelijk, maar waarom sluit het 1 het ander uit?
Heb je een gesprek gehad met je vriendin met betrekking tot de anticonceptie die ze heeft genomen?

Misschien wordt e.e.a dan wat duidelijker voor je.
pi_212562626
Zoek een vriendin van begin 20, dan heb je zeeën van tijd.
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_212562689
quote:
17s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 10:49 schreef Speedfight het volgende:
Zoek een vriendin van begin 20, dan heb je zeeën van tijd.
Ja, dat zou ik wensen. Ik zou dan ook met haar willen trouwen. Whatever ze wilt, ik regel het.

Het probleem dat ik dit lastig vindt. Iedereen zegt ook buitenland, maar dat is ook niet zo simpel allemaal. Het is niet alsof ik mijn hele leven dit al niet probeer.
Waarheid wordt eerst belachelijk gemaakt, daarna bevochten en uiteindelijk als evident aangenomen
pi_212562723
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 03:11 schreef Aap_deluxe het volgende:

[..]
Het zat al op het randje qua leeftijd, en nu nog meer. Ik voorzie misschien 1 gezond kind en dat moet ik een andere partner zoeken voor een tweede als ik nog ouder ben ☹️😭 en kut voor iedereen involved, voornamelijk voor dat kind.
Dus je wil 2 kinderen (het MOETEN er 2 zijn), je bent kind van gescheiden ouders en lijkt dat vreselijk te vinden..
Maar omdat je er absoluut 2 wil dan laat je je eerste kind wel even in de steek om dat tweede kind elders te maken?
Het gaat dus om het hebben van 2 kinderen op papier want aan het welzijn van het kind denk je blijkbaar niet?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_212562740
Oh en zwanger worden onder een maandenlange antibiotica kuur is ook geen strak plan.. Wil je je kansen op een handicap bij de baby verhogen?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_212562744
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 10:48 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]
Heb je een gesprek gehad met je vriendin met betrekking tot de anticonceptie die ze heeft genomen?

Misschien wordt e.e.a dan wat duidelijker voor je.
Ze zei dat ze zich zorgen maakt over de gezondheid van een kind. Nouja je kan ook eerlijk zeggen dat je zelf goed wilt herstellen.
Waarheid wordt eerst belachelijk gemaakt, daarna bevochten en uiteindelijk als evident aangenomen
pi_212562769
Ik vraag me af waarom je vriendin het nodig vond om stiekem toch anticonceptie te nemen. Volgens mij krijgen we niet het hele verhaal mee.
Tap tap tap
pi_212562776
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 11:00 schreef Aap_deluxe het volgende:

[..]
Ze zei dat ze zich zorgen maakt over de gezondheid van een kind. Nouja je kan ook eerlijk zeggen dat je zelf goed wilt herstellen.
Maar dat eerste KLOPT wel he? Als zij ziek is en medicatie krijgt dan ga je best wel een hogere kans hebben op afwijkingen in een pas groeiende embryo.
Daarbuiten weet ik niet wat haar ziekte nu is? Is het iets genetisch? Kan ze het doorgeven aan een kind? Is het iets wat haar weestand/ energiepeil aantast? Want kapot zijn en dan nog moeten bevallen/ moederen is geen goede combinatie.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_212562780
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 11:00 schreef Aap_deluxe het volgende:

[..]
Ze zei dat ze zich zorgen maakt over de gezondheid van een kind. Nouja je kan ook eerlijk zeggen dat je zelf goed wilt herstellen.
Je schrijft dat je een gezond kind wilt. Dan is jouw vriendin zorgvuldig door te zorgen dat ze niet aan de antibiotica is als er evt een kind verwekt wordt en dan is het niet goed.
Overigens... een garantie op een gezond kind ga je sowieso niet krijgen.
Dat is niet enkel een kwestie van leeftijd.

Misschien met jouw vriendin in gesprek gaan in plaats van een topic op FOK! openen?
Heeft zij ook een kinderwens? Hebben jullie hetzelfde idee over de toekomst en een eventueel gezin?
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_212562785
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 10:58 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Dus je wil 2 kinderen (het MOETEN er 2 zijn), je bent kind van gescheiden ouders en lijkt dat vreselijk te vinden..
Maar omdat je er absoluut 2 wil dan laat je je eerste kind wel even in de steek om dat tweede kind elders te maken?
Het gaat dus om het hebben van 2 kinderen op papier want aan het welzijn van het kind denk je blijkbaar niet?
Wel interessant. Ik dacht dat een scheiding altijd pijnlijk is voor het kind. Vanuit mijn eigen ervaring. Ik denk nogal zwart/wit blijkbaar.

Maar he, het begint te dagen. Ik wil dit dus voorkomen. En het idee dat dit mogelijk niet gaat lukken maakt me triest.
Waarheid wordt eerst belachelijk gemaakt, daarna bevochten en uiteindelijk als evident aangenomen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')