Oh nee!quote:
Gewoon alleen de poes enzo in beeld jatogquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh nee!
Je hoeft aan mij geen concurrentie te hebben hoor!!! Ik ben pas beginner.... Moet nog een schare Volgers opbouwen
Jij hebt al een meute achter je aan, natuurlijk...
En met mijn lijf is het nog maar de vraag of er iemand voor warm loopt![]()
Sally's lijf goed lijfquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh nee!
Je hoeft aan mij geen concurrentie te hebben hoor!!! Ik ben pas beginner.... Moet nog een schare Volgers opbouwen
Jij hebt al een meute achter je aan, natuurlijk...
En met mijn lijf is het nog maar de vraag of er iemand voor warm loopt![]()
Of... samenwerken?quote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sally's lijf goed lijf
Oeh,Koekie. Je vroeg me een tijd geleden wat... Kan je nog herinneren...?quote:[..]
Of... samenwerken?
Zelfvertrouwenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:23 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Hoe weet jij dat nou...?
Of wil je me een veer in de reet steken en mn zelfvertrouwen opkrikken
(whehe ... Krikken)
[..]
Oeh,Koekie. Je vroeg me een tijd geleden wat... Kan je nog herinneren...?
Ik wel![]()
[..]quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:23 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Hoe weet jij dat nou...?
Of wil je me een veer in de reet steken en mn zelfvertrouwen opkrikken
(whehe ... Krikken)
Neuquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zou even je post aanpassen @:monsterkoekie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:27 schreef Modus het volgende:
NeuBitteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zal jou eens bittenquote:
Bumquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afgezien van het feit dat ik zat te kutten op mn foon en dat de quote-break mis ging in mijn post:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat ik zat te kutten op mn foon en dat de quote-break mis ging in mijn post:Aah jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Deze is al 2 jaar oud graties gekregen van de gemeentequote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik heb ook een Elstar boompje, zo leuk, eerst 1 appel, vorig jaar al 5, benieuwd hoeveel het er dit jaar worden.
Oh, dat is wel heel leuk van de gemeente!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:55 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Deze is al 2 jaar oud graties gekregen van de gemeente
Ja!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, dat is wel heel leuk van de gemeente!
Patserquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:58 schreef Spockjuh_ het volgende:
Door welke gleuf mag ik mijn creditcard swipen?
Je mag wel mee naar een lunchtentje in Arnhemquote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Patser
Je wil me wel even meenemen op een dure dinner date?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |