Jij weet er opvallend veel vanaf!quote:
Ik speelde Pokemon Gold toen ik vier/vijf jaar oud wasquote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij weet er opvallend veel vanaf!
Al die voorwaarden zijn niet goed voor je.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:55 schreef NoCigar het volgende:
Hele leven vrijgezel is wel een beetje rode vlag.
Toch fijn, iemand zonder nare ervaringen uit het verledenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:55 schreef NoCigar het volgende:
Hele leven vrijgezel is wel een beetje rode vlag.
misschien een poging van de redactie de boel wat op te fleuren. Ze zagen het einde natuurlijk wel naderenquote:
Heb wel het idee dat hij op intelligentie valt.quote:
Ja met al die geforceerde inclusie verwacht je een daling natuurlijk ook nietquote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien een poging van de redactie de boel wat op te fleuren. Ze zagen het einde natuurlijk wel naderen
Idd, wel goede match danquote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb wel het idee dat hij op intelligentie valt.
Ja, misschien ook weer wel, wat weet ik er van.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Toch fijn, iemand zonder nare ervaringen uit het verleden
😬quote:
Jij bent daarom nog single?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:59 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ja, misschien ook weer wel, wat weet ik er van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |