abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212552038
Even een nieuw account voor privéredenen.

Ik ben meer dan een jaar geleden vader geworden. Een fantastische periode op veel vlakken maar ook wel slopend op vele andere. Mijn grootste probleem is dat ik zo goed als geen seksleven meer heb met mijn partner en dit echt moeilijk wordt.

Even de situatie schetsen van voor de kinderen: we leerden elkaar kennen via tinder en ons sterkste raakpunt was de eerste maanden de seks. Zij was enorm seksueel en dat was iets waar ik me, dacht ik toen, nooit zorgen over hoefde te maken. Ze zei me wel dat ze voor mij lang geen vaste partner meer heeft gehad en maar wel veel casual seks heeft gehad met veel verschillende mannen. Rond de 100 beweert ze zelfs. En alles van trio'tjes, meerdere mannnen op een avond, blowjobs op de toiletten van bars, ... heeft ze gedaan. Ik vond dit totaal niet zo erg omdat het verleden het verleden is en ik heel bevredigd was met een ervaren sekspartner als zij. Na een jaar of twee is dat plots enorm geminderd. Van dagelijks, naar wekelijks naar plots 1 a 2 keer in de maand. Gelukkig, als de nood echt hoog was en zij niet veel zin had, kregen we dit opgelost met een blowjob. Hoewel ik ook merkte dat alle extraatjes die daar vroeger bijkwamen ook afnamen (oogcontact, ballen likken, teasen, ...) Dan dacht ik soms al, oei dit is al lang geleden dat diezelfde passie er was, die ze blijkbaar wel had voor die 100 random mannen op toilet, maar nu niet meer voor mij. Maar op zich was ik wel bevredigd en we waren al een paar jaar in een relatie.

Dan werden we ouders. Uiteraard is er die eerste paar maanden geen denken aan seks en heeft zij ook echt hersteltijd nodig gehad. Maar na een halfjaar verstreken begon het bij mij toch echt wel weer te jeuken. Voor haar was dit nog niet mogelijk. Uiteindelijk hebben we nu meer dan een jaar later 1 keer seks gehad, niet bevredigend omdat zij er echt met uitdrukkelijk weinig zin bijlag om van mij af te zijn. Dan nog 2 keer als ze zeer dronken was na een feest of een avondje uit. Die waren wel bevredigend.

Ondertussen is dat al 4 maanden geleden, zittten we al een half jaar in therapie bij een seksuoloog en voelen we ons veel beter en verbonden, maar de seks blijft wel nog uit. Eerst was de reden dat ze zich alleen voelde en er meer druk op haar kwam door het ouderschap en ik haar daar te weinig in verlichtte dus ben ik daar super hard mijn best voor gaan doen om dit te beteren. Ze voelde zich te weinig geliefd, geapprecieerd en verwend dus heb ik daar ook werk van gemaakt. Ik heb bijvoorbeeld al twee keer een date geregeld (hotel betaald, champgne gekocht, cadeautje gekocht) maar kwam daar geen seks van. De tweede keer wel omdat ze ongesteld was, maar als ik subtiel voorstelde of iets anders dan mogelijk was (oraal), zei ze direct "nee hoor, dat ga ik niet doen". Bijgevolg kon ik die nacht gewoon niet slapen van de frustratie en opgewonden te zijn dat ik ben opgestaan en op het toilet ben gaan moeten masturberen fantaserend over mijn eigen vriendin. Diezelfde dag kwam ik nog een barman tegen van wie ik weet dat die ook ooit op het toilet zat maar toen wel no string attached een pijpbeurt kreeg van mijn vriendin omdat hij haar 2 drankjes had getrakteerd. Nu plots komt er dus ook nog jaloezie op van haar verleden omdat ik zodanig gefrustreerd ben. Het is alsof er een donkere wolk boven mij hangt en ik depressieve gevoelens begin te krijgen. Slapen gaat ook moeilijker. Zij weet hier ook van.

Wie kent dit? Is dit normaal en komt dit weer in orde? Heb ik een probleem dat ik hier effectief depressief van begin te worden? Iedereen die tips heeft, meer dan welkom.
  vrijdag 23 februari 2024 @ 13:51:10 #2
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_212552140
Tsja als zij niet wil meewerken en er komt geen verbetering in, dan heb je weinig andere keus dan rondkijken he.....kijken of dat een oplossing gaat zijn....misschien subtiel voorstellen......
Je bent een waardeloze agent.
pi_212552226
Nou dat je hier depressief en gefrustreerd van wordt kan ik me goed voorstellen. Dat lijkt me ook niet meer dan normaal. Zeker als iets wat in het verleden zo goed ging nu eigenlijk helemaal niet meer gebeurd.

Je voelt je denk ik ook afgewezen door haar ? Heb je haar al verteld wat dit allemaal met jou doet? Dus niet op een beschuldigende manier maar meer dat je jouw gevoelens met haar kan delen?

In het meest extreem geval kan je met elkaar afspreken of het oké is als je buiten de deur mag shoppen, maar vaak is dat een brug te ver voor 1 van de partners. Maar goed, dit lijkt wel af te koersen op een groter relatieprobleem waarbij je misschien wel uit elkaar gaat….

Succes in ieder geval.
pi_212552288
Je bent meer dan een jaar geleden vader geworden, maar je hebt het wel over 'voor de kinderen'. Was dat meer dan een jaar geleden niet het eerste kind? Was het een tweeling?

Fijn dat jullie de relatie en elkaar belangrijk genoeg vinden om naar de seksuoloog te gaan samen. Wat zegt de seksuoloog hierover? Het is natuurlijk heel fijn dat jullie de verbinding al weer terug hebben gevonden.

Zoals je het hier post, lijk je heel erg je best te doen en op te pakken waarvan wordt aangegeven dat je vrouw het nodig heeft: meer hulp, aandacht, cadeautjes. Wat wel begrijpelijk is, maar ook niet heel goed kan overkomen, is dat je dat hotelletje etc, regelt met het oog op seks. Dat verwacht je. Het kan ook zijn dat ze daar nog niet mee bezig was, dat ze alleen al blij was om even weg te zijn, samen met jou iets anders leuks te doen. Dat is nog steeds die verbinding tussen jullie die gevoed moet blijven worden.

En dan zijn en blijven jonge kinderen (en oudere soms ook) in veel gevallen wel moodkillers. Ruim een jaar lijkt lang, maar er verandert ook ontzettend veel als je een kind krijgt. Ook lichamelijk, bijvoorbeeld, voor de vrouw. Is ze daarin al weer helemaal hersteld? Geeft ze nog borstvoeding?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_212552301
In elke relatie komt een periode voor dat het allemaal wat minder is dan je zou willen en dat levert frustratie op.

Maar in een jaar tijd je sexsbeurtjes op 1 hand kunnen tellen… dat is echt niet best. Persoonlijk zou ik geen enkele moeite steken in iets waar je geen invloed op hebt. Het feit dat je dates uitlopen op een teleurstelling levert alleen nóg meer frustratie op. Zeker omdat je er bepaalde verwachtingen bij hebt die dan totaal niet uitkomen.

Jullie hebben samen kinderen en je moet er goed uit komen met zijn twee maar de bal ligt echt bij haar en niet bij jou, welke reden ze ook aan geeft. Jij moet duidelijk aangeven dat dit voor jou niet werkt en dat zij ermee aan de slag moet. Dit gaat anders onherroepelijk een keer fout.
pi_212552362
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 13:56 schreef Scorpie het volgende:
Nou dat je hier depressief en gefrustreerd van wordt kan ik me goed voorstellen. Dat lijkt me ook niet meer dan normaal. Zeker als iets wat in het verleden zo goed ging nu eigenlijk helemaal niet meer gebeurd.

Je voelt je denk ik ook afgewezen door haar ? Heb je haar al verteld wat dit allemaal met jou doet? Dus niet op een beschuldigende manier maar meer dat je jouw gevoelens met haar kan delen?

In het meest extreem geval kan je met elkaar afspreken of het oké is als je buiten de deur mag shoppen, maar vaak is dat een brug te ver voor 1 van de partners. Maar goed, dit lijkt wel af te koersen op een groter relatieprobleem waarbij je misschien wel uit elkaar gaat….

Succes in ieder geval.
Buiten de deur zal zeker geen goed idee zijn. Voor geen van beiden denk ik. Ik heb de gevoelens al meegedeeld. De ene keer meer gefrustreerd, de andere keer duidelijk en heel rustig voorzichtig en open. Toch blijft er een gevoel van ooggerol en "het is weer over die seks, loop wat minder achter je piet aan" van haar kant komen naar mij toe.
pi_212552392
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 14:01 schreef miss_sly het volgende:
Je bent meer dan een jaar geleden vader geworden, maar je hebt het wel over 'voor de kinderen'. Was dat meer dan een jaar geleden niet het eerste kind? Was het een tweeling?

Fijn dat jullie de relatie en elkaar belangrijk genoeg vinden om naar de seksuoloog te gaan samen. Wat zegt de seksuoloog hierover? Het is natuurlijk heel fijn dat jullie de verbinding al weer terug hebben gevonden.

Zoals je het hier post, lijk je heel erg je best te doen en op te pakken waarvan wordt aangegeven dat je vrouw het nodig heeft: meer hulp, aandacht, cadeautjes. Wat wel begrijpelijk is, maar ook niet heel goed kan overkomen, is dat je dat hotelletje etc, regelt met het oog op seks. Dat verwacht je. Het kan ook zijn dat ze daar nog niet mee bezig was, dat ze alleen al blij was om even weg te zijn, samen met jou iets anders leuks te doen. Dat is nog steeds die verbinding tussen jullie die gevoed moet blijven worden.

En dan zijn en blijven jonge kinderen (en oudere soms ook) in veel gevallen wel moodkillers. Ruim een jaar lijkt lang, maar er verandert ook ontzettend veel als je een kind krijgt. Ook lichamelijk, bijvoorbeeld, voor de vrouw. Is ze daarin al weer helemaal hersteld? Geeft ze nog borstvoeding?
Ze geeft geen borstvoeding meer en is fysiek wel hersteld. Het is eerder mentaal. Geeft ook al lang geen borstvoeding meer. Ik probeer inderdaad de verwachting naar seks er niet te laten opliggen. Ik ga ook niet kwaad zijn als het er niet van komt. Maar het doet achteraf wel veel pijn, want eer er weer een kans komt, zijn we weer zoveel verder. Als er geen hele date aan vasthangt gaat het vrees ik nooit gebeuren.
pi_212552401
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 14:08 schreef PereTotal het volgende:

[..]
Buiten de deur zal zeker geen goed idee zijn. Voor geen van beiden denk ik. Ik heb de gevoelens al meegedeeld. De ene keer meer gefrustreerd, de andere keer duidelijk en heel rustig voorzichtig en open. Toch blijft er een gevoel van ooggerol en "het is weer over die seks, loop wat minder achter je piet aan" van haar kant komen naar mij toe.
Ja maar ja, weet je wat het is - zij heeft misschien die losbandige periode achter zich gelaten, heeft nu huisje boompje beestje, en dan “hoeft” het niet meer. Dus dan zal het er ook niet meer zo snel van komen.
pi_212552436
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 14:11 schreef PereTotal het volgende:

[..]
Ze geeft geen borstvoeding meer en is fysiek wel hersteld. Het is eerder mentaal. Geeft ook al lang geen borstvoeding meer. Ik probeer inderdaad de verwachting naar seks er niet te laten opliggen. Ik ga ook niet kwaad zijn als het er niet van komt. Maar het doet achteraf wel veel pijn, want eer er weer een kans komt, zijn we weer zoveel verder. Als er geen hele date aan vasthangt gaat het vrees ik nooit gebeuren.
Hoe gaan jullie in het dagelijks leven met elkaar om? Knuffelen jullie, geef je elkaar een kus als je weggaat of thuiskomt, zit je knus samen op de bank een film te kijken, lig je dicht tegen elkaar aan in bed? En dat alles zonder seksuele bijgedachte, maar gewoon uit verbinding?
pi_212552477
Dai
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 14:14 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Hoe gaan jullie in het dagelijks leven met elkaar om? Knuffelen jullie, geef je elkaar een kus als je weggaat of thuiskomt, zit je knus samen op de bank een film te kijken, lig je dicht tegen elkaar aan in bed? En dat alles zonder seksuele bijgedachte, maar gewoon uit verbinding?
Dit was vroeger veel minder, nu echt veel meer. Zeker sinds het kind er is heb ik wel altijd mijn best gedaan om die kleine momenten verbindend te maken. Altijd een kus, knuffelen, ... Alleen samen gaan slapen gaat wat moeilijker omdat we vaak andere werkschemas hebben. Als ik dan mee ga slapen maakt ze het ook heel duidelijk "1 minuutje knuffelen dan echt slapen. Ben moe.". Dus dan heb ik hier eigenlijk wat de hoop in laten zakken.
  vrijdag 23 februari 2024 @ 14:22:10 #11
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_212552540
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 14:11 schreef PereTotal het volgende:

[..]
Ik probeer inderdaad de verwachting naar seks er niet te laten opliggen.
Maar in haar achterhoofd is die druk er natuurlijk wel, want dat is de reden voor de date. Ik zou dan persoonlijk ook helemaal dichtslaan eigenlijk.
pi_212552549
Beetje lastig om op basis van 1 kant van het verhaal waar ook nog 100 nuances mogelijk zijn een goed advies te geven.
Ik zou haar eens een tijdje links laten liggen. En dan bedoel ik niet negeren maar doe lekker je eigen ding en leg de bal en het initiatief maar eens bij haar. Als dat na een maand weinig veranderd dan moet je je conclusies trekken.
pi_212552553
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 14:17 schreef PereTotal het volgende:
Dai
[..]
Dit was vroeger veel minder, nu echt veel meer. Zeker sinds het kind er is heb ik wel altijd mijn best gedaan om die kleine momenten verbindend te maken. Altijd een kus, knuffelen, ... Alleen samen gaan slapen gaat wat moeilijker omdat we vaak andere werkschemas hebben. Als ik dan mee ga slapen maakt ze het ook heel duidelijk "1 minuutje knuffelen dan echt slapen. Ben moe.". Dus dan heb ik hier eigenlijk wat de hoop in laten zakken.
Ik bedoel met knuffelen en samen slapen ook echt alleen knuffelen en samen slapen. Dat is óók intimiteit, en als die er niet is, is de weg terug naar seks best lastig.

Dat jij zegt dat je de hoop hebt laten varen, betekent dat je dus knuffelt en bij elkaar kruipt met een achterliggende gedachte.
Juist buiten het kind om is het belangrijk te behouden wat jullie samen bindt, buiten jullie kind. Juist in de jaren dat je kind nog jong is, is dat heel belangrijk. Dadelijk is je kind weer ouder en zijn jullie weer meer samen en dan wil je het ook nog steeds/weer leuk hebben samen.
  vrijdag 23 februari 2024 @ 14:24:01 #14
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_212552566
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 14:22 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Maar in haar achterhoofd is die druk er natuurlijk wel, want dat is de reden voor de date. Ik zou dan persoonlijk ook helemaal dichtslaan eigenlijk.
Ja laten we dit gedrag van de vrouw maar normaliseren. Sjezus zeg, je mag niks meer tegenwoordig. In een relatie hoort seks. Moet van beide kanten komen hoor. Anders zou het voor mij ook niet meer hoeven.
Je bent een waardeloze agent.
pi_212552611
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 14:23 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik bedoel met knuffelen en samen slapen ook echt alleen knuffelen en samen slapen. Dat is óók intimiteit, en als die er niet is, is de weg terug naar seks best lastig.

Dat jij zegt dat je de hoop hebt laten varen, betekent dat je dus knuffelt en bij elkaar kruipt met een achterliggende gedachte.
Juist buiten het kind om is het belangrijk te behouden wat jullie samen bindt, buiten jullie kind. Juist in de jaren dat je kind nog jong is, is dat heel belangrijk. Dadelijk is je kind weer ouder en zijn jullie weer meer samen en dan wil je het ook nog steeds/weer leuk hebben samen.
We doen dit wel allemaal zonder bijhorende verwachting, enkel het samen in bed kruipen wat minder door de lastige schema's. Zijzelf geeft ook aan dat ze dit merkt dat ik hier veel in gebeterd ben en ze daar ook deugd van heeft. elationeel gaat het ondertussen dus wel al veel beter, geeft zij zelf ook aan, maar puur seksueel brengt dit niet zoveel verandering.
  vrijdag 23 februari 2024 @ 14:33:45 #16
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_212552669
Zijn er dingen die je zelf anders doet? Scheer/trim je nog? Ben je schoon en fris als je het bed in stapt?

Hoe is het samenspel overdag, zowel met elkaar als in het huishouden en met het kind?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_212552705
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 14:27 schreef PereTotal het volgende:

[..]
We doen dit wel allemaal zonder bijhorende verwachting, enkel het samen in bed kruipen wat minder door de lastige schema's. Zijzelf geeft ook aan dat ze dit merkt dat ik hier veel in gebeterd ben en ze daar ook deugd van heeft. elationeel gaat het ondertussen dus wel al veel beter, geeft zij zelf ook aan, maar puur seksueel brengt dit niet zoveel verandering.
Wil je dan misschien niet net wat sneller dan zij? Als jullie relationeel alweer zoveel beter gaan en zij dat ook aangeeft, is het misschien zo dat zij nog net wat meer tijd nodig heeft om weer meer seksueel te zijn dan jij. Wat ook niet zo gek is. Het krijgen van een kind is best een heftige ervaring. De zwangerschap, bevalling, borstvoeding, de gevoelens die bij het moederschap komen kijken. De een heeft daar nou eenmaal meer tijd voor nodig dan de ander.

En haar verleden heeft daar verder niets mee te maken.
pi_212552720
quote:
19s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 14:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zijn er dingen die je zelf anders doet? Scheer/trim je nog? Ben je schoon en fris als je het bed in stapt?

Hoe is het samenspel overdag, zowel met elkaar als in het huishouden en met het kind?
Ik zorg natuurlijk dat ik altijd getrimd, gewassen ben omdat ik daardoor geen kans wil missen. Ik probeer ook de weinige tijd die er is vrij te maken voor sport om er strak genoeg uit te zien.

Het huishouden is uiteraard druk, maar ook hierin geeft ze aan dat ze mijn bijdrage echt wel duidelijk merkt, veel meer dan vroeger.
pi_212552756
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 14:37 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Wil je dan misschien niet net wat sneller dan zij? Als jullie relationeel alweer zoveel beter gaan en zij dat ook aangeeft, is het misschien zo dat zij nog net wat meer tijd nodig heeft om weer meer seksueel te zijn dan jij. Wat ook niet zo gek is. Het krijgen van een kind is best een heftige ervaring. De zwangerschap, bevalling, borstvoeding, de gevoelens die bij het moederschap komen kijken. De een heeft daar nou eenmaal meer tijd voor nodig dan de ander.

En haar verleden heeft daar verder niets mee te maken.
Het speelde voor de zwangerschap al, die heeft er dus niet zo veel mee te maken. Afgezien de herstelperiode dan.
pi_212552815
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 14:43 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Het speelde voor de zwangerschap al, die heeft er dus niet zo veel mee te maken. Afgezien de herstelperiode dan.
Daar heb je een punt. Hoewel het op zich niet heel raar is als het vermindert en niet meer iedere dag is na verloop van tijd. Bijna niet meer is het andere uiterste.
  vrijdag 23 februari 2024 @ 14:56:38 #21
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_212552893
Sommige vrouwen hun seksualiteit komt juist voort uit diepe onzekerheid. Zeker binnen de groep die er 100 hebben geneukt in hun single fase. Dat zou kunnen betekenen dat haar libido juist zo is verminderd omdat jullie juist een goeie relatie hebben en ze blij is met zichzelf. Dat zou wel jammer zijn natuurlijk.
  vrijdag 23 februari 2024 @ 14:57:18 #22
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_212552900
Is ze wel tevreden met zichzelf en haar lichaam? Voelt ze zich nog wel aantrekkelijk? Misschien veel kilo’s aangekomen en een lichaam wat na de zwangerschap en bevalling verandert is?
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 23 februari 2024 @ 14:58:09 #23
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_212552907
Wat hebben jullie eigenlijk gemeen behalve de seks (in het begin)? Zelfde hobby's, zelfde interesses?
pi_212552933
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 14:56 schreef PiyeReloaded het volgende:
Sommige vrouwen hun seksualiteit komt juist voort uit diepe onzekerheid. Zeker binnen de groep die er 100 hebben geneukt in hun single fase. Dat zou kunnen betekenen dat haar libido juist zo is verminderd omdat jullie juist een goeie relatie hebben en ze blij is met zichzelf. Dat zou wel jammer zijn natuurlijk.
Ja dat grote verschil in single life en in relatie is wel duidelijk en zou inderdaad bijzonder jammer zijn. Maar wat is dat dan juist? En wat is er dan precies met die groep die er 100 hebben geneukt en onzekerheid? Zou toch net veel zekerheid moeten vragen?
  vrijdag 23 februari 2024 @ 15:02:36 #25
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_212552950
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 15:01 schreef PereTotal het volgende:

[..]
Ja dat grote verschil in single life en in relatie is wel duidelijk en zou inderdaad bijzonder jammer zijn. Maar wat is dat dan juist? En wat is er dan precies met die groep die er 100 hebben geneukt en onzekerheid? Zou toch net veel zekerheid moeten vragen?
Nee niet perse, onzekere mensen doen dat om steeds weer bevestigd te krijgen dat ze toch wel leuk/lekker zijn (anders dan wat ze zelf denken).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')