abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212552038
Even een nieuw account voor privéredenen.

Ik ben meer dan een jaar geleden vader geworden. Een fantastische periode op veel vlakken maar ook wel slopend op vele andere. Mijn grootste probleem is dat ik zo goed als geen seksleven meer heb met mijn partner en dit echt moeilijk wordt.

Even de situatie schetsen van voor de kinderen: we leerden elkaar kennen via tinder en ons sterkste raakpunt was de eerste maanden de seks. Zij was enorm seksueel en dat was iets waar ik me, dacht ik toen, nooit zorgen over hoefde te maken. Ze zei me wel dat ze voor mij lang geen vaste partner meer heeft gehad en maar wel veel casual seks heeft gehad met veel verschillende mannen. Rond de 100 beweert ze zelfs. En alles van trio'tjes, meerdere mannnen op een avond, blowjobs op de toiletten van bars, ... heeft ze gedaan. Ik vond dit totaal niet zo erg omdat het verleden het verleden is en ik heel bevredigd was met een ervaren sekspartner als zij. Na een jaar of twee is dat plots enorm geminderd. Van dagelijks, naar wekelijks naar plots 1 a 2 keer in de maand. Gelukkig, als de nood echt hoog was en zij niet veel zin had, kregen we dit opgelost met een blowjob. Hoewel ik ook merkte dat alle extraatjes die daar vroeger bijkwamen ook afnamen (oogcontact, ballen likken, teasen, ...) Dan dacht ik soms al, oei dit is al lang geleden dat diezelfde passie er was, die ze blijkbaar wel had voor die 100 random mannen op toilet, maar nu niet meer voor mij. Maar op zich was ik wel bevredigd en we waren al een paar jaar in een relatie.

Dan werden we ouders. Uiteraard is er die eerste paar maanden geen denken aan seks en heeft zij ook echt hersteltijd nodig gehad. Maar na een halfjaar verstreken begon het bij mij toch echt wel weer te jeuken. Voor haar was dit nog niet mogelijk. Uiteindelijk hebben we nu meer dan een jaar later 1 keer seks gehad, niet bevredigend omdat zij er echt met uitdrukkelijk weinig zin bijlag om van mij af te zijn. Dan nog 2 keer als ze zeer dronken was na een feest of een avondje uit. Die waren wel bevredigend.

Ondertussen is dat al 4 maanden geleden, zittten we al een half jaar in therapie bij een seksuoloog en voelen we ons veel beter en verbonden, maar de seks blijft wel nog uit. Eerst was de reden dat ze zich alleen voelde en er meer druk op haar kwam door het ouderschap en ik haar daar te weinig in verlichtte dus ben ik daar super hard mijn best voor gaan doen om dit te beteren. Ze voelde zich te weinig geliefd, geapprecieerd en verwend dus heb ik daar ook werk van gemaakt. Ik heb bijvoorbeeld al twee keer een date geregeld (hotel betaald, champgne gekocht, cadeautje gekocht) maar kwam daar geen seks van. De tweede keer wel omdat ze ongesteld was, maar als ik subtiel voorstelde of iets anders dan mogelijk was (oraal), zei ze direct "nee hoor, dat ga ik niet doen". Bijgevolg kon ik die nacht gewoon niet slapen van de frustratie en opgewonden te zijn dat ik ben opgestaan en op het toilet ben gaan moeten masturberen fantaserend over mijn eigen vriendin. Diezelfde dag kwam ik nog een barman tegen van wie ik weet dat die ook ooit op het toilet zat maar toen wel no string attached een pijpbeurt kreeg van mijn vriendin omdat hij haar 2 drankjes had getrakteerd. Nu plots komt er dus ook nog jaloezie op van haar verleden omdat ik zodanig gefrustreerd ben. Het is alsof er een donkere wolk boven mij hangt en ik depressieve gevoelens begin te krijgen. Slapen gaat ook moeilijker. Zij weet hier ook van.

Wie kent dit? Is dit normaal en komt dit weer in orde? Heb ik een probleem dat ik hier effectief depressief van begin te worden? Iedereen die tips heeft, meer dan welkom.
  vrijdag 23 februari 2024 @ 13:51:10 #2
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_212552140
Tsja als zij niet wil meewerken en er komt geen verbetering in, dan heb je weinig andere keus dan rondkijken he.....kijken of dat een oplossing gaat zijn....misschien subtiel voorstellen......
Je bent een waardeloze agent.
pi_212552226
Nou dat je hier depressief en gefrustreerd van wordt kan ik me goed voorstellen. Dat lijkt me ook niet meer dan normaal. Zeker als iets wat in het verleden zo goed ging nu eigenlijk helemaal niet meer gebeurd.

Je voelt je denk ik ook afgewezen door haar ? Heb je haar al verteld wat dit allemaal met jou doet? Dus niet op een beschuldigende manier maar meer dat je jouw gevoelens met haar kan delen?

In het meest extreem geval kan je met elkaar afspreken of het oké is als je buiten de deur mag shoppen, maar vaak is dat een brug te ver voor 1 van de partners. Maar goed, dit lijkt wel af te koersen op een groter relatieprobleem waarbij je misschien wel uit elkaar gaat….

Succes in ieder geval.
pi_212552288
Je bent meer dan een jaar geleden vader geworden, maar je hebt het wel over 'voor de kinderen'. Was dat meer dan een jaar geleden niet het eerste kind? Was het een tweeling?

Fijn dat jullie de relatie en elkaar belangrijk genoeg vinden om naar de seksuoloog te gaan samen. Wat zegt de seksuoloog hierover? Het is natuurlijk heel fijn dat jullie de verbinding al weer terug hebben gevonden.

Zoals je het hier post, lijk je heel erg je best te doen en op te pakken waarvan wordt aangegeven dat je vrouw het nodig heeft: meer hulp, aandacht, cadeautjes. Wat wel begrijpelijk is, maar ook niet heel goed kan overkomen, is dat je dat hotelletje etc, regelt met het oog op seks. Dat verwacht je. Het kan ook zijn dat ze daar nog niet mee bezig was, dat ze alleen al blij was om even weg te zijn, samen met jou iets anders leuks te doen. Dat is nog steeds die verbinding tussen jullie die gevoed moet blijven worden.

En dan zijn en blijven jonge kinderen (en oudere soms ook) in veel gevallen wel moodkillers. Ruim een jaar lijkt lang, maar er verandert ook ontzettend veel als je een kind krijgt. Ook lichamelijk, bijvoorbeeld, voor de vrouw. Is ze daarin al weer helemaal hersteld? Geeft ze nog borstvoeding?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_212552301
In elke relatie komt een periode voor dat het allemaal wat minder is dan je zou willen en dat levert frustratie op.

Maar in een jaar tijd je sexsbeurtjes op 1 hand kunnen tellen… dat is echt niet best. Persoonlijk zou ik geen enkele moeite steken in iets waar je geen invloed op hebt. Het feit dat je dates uitlopen op een teleurstelling levert alleen nóg meer frustratie op. Zeker omdat je er bepaalde verwachtingen bij hebt die dan totaal niet uitkomen.

Jullie hebben samen kinderen en je moet er goed uit komen met zijn twee maar de bal ligt echt bij haar en niet bij jou, welke reden ze ook aan geeft. Jij moet duidelijk aangeven dat dit voor jou niet werkt en dat zij ermee aan de slag moet. Dit gaat anders onherroepelijk een keer fout.
pi_212552362
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 13:56 schreef Scorpie het volgende:
Nou dat je hier depressief en gefrustreerd van wordt kan ik me goed voorstellen. Dat lijkt me ook niet meer dan normaal. Zeker als iets wat in het verleden zo goed ging nu eigenlijk helemaal niet meer gebeurd.

Je voelt je denk ik ook afgewezen door haar ? Heb je haar al verteld wat dit allemaal met jou doet? Dus niet op een beschuldigende manier maar meer dat je jouw gevoelens met haar kan delen?

In het meest extreem geval kan je met elkaar afspreken of het oké is als je buiten de deur mag shoppen, maar vaak is dat een brug te ver voor 1 van de partners. Maar goed, dit lijkt wel af te koersen op een groter relatieprobleem waarbij je misschien wel uit elkaar gaat….

Succes in ieder geval.
Buiten de deur zal zeker geen goed idee zijn. Voor geen van beiden denk ik. Ik heb de gevoelens al meegedeeld. De ene keer meer gefrustreerd, de andere keer duidelijk en heel rustig voorzichtig en open. Toch blijft er een gevoel van ooggerol en "het is weer over die seks, loop wat minder achter je piet aan" van haar kant komen naar mij toe.
pi_212552392
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 14:01 schreef miss_sly het volgende:
Je bent meer dan een jaar geleden vader geworden, maar je hebt het wel over 'voor de kinderen'. Was dat meer dan een jaar geleden niet het eerste kind? Was het een tweeling?

Fijn dat jullie de relatie en elkaar belangrijk genoeg vinden om naar de seksuoloog te gaan samen. Wat zegt de seksuoloog hierover? Het is natuurlijk heel fijn dat jullie de verbinding al weer terug hebben gevonden.

Zoals je het hier post, lijk je heel erg je best te doen en op te pakken waarvan wordt aangegeven dat je vrouw het nodig heeft: meer hulp, aandacht, cadeautjes. Wat wel begrijpelijk is, maar ook niet heel goed kan overkomen, is dat je dat hotelletje etc, regelt met het oog op seks. Dat verwacht je. Het kan ook zijn dat ze daar nog niet mee bezig was, dat ze alleen al blij was om even weg te zijn, samen met jou iets anders leuks te doen. Dat is nog steeds die verbinding tussen jullie die gevoed moet blijven worden.

En dan zijn en blijven jonge kinderen (en oudere soms ook) in veel gevallen wel moodkillers. Ruim een jaar lijkt lang, maar er verandert ook ontzettend veel als je een kind krijgt. Ook lichamelijk, bijvoorbeeld, voor de vrouw. Is ze daarin al weer helemaal hersteld? Geeft ze nog borstvoeding?
Ze geeft geen borstvoeding meer en is fysiek wel hersteld. Het is eerder mentaal. Geeft ook al lang geen borstvoeding meer. Ik probeer inderdaad de verwachting naar seks er niet te laten opliggen. Ik ga ook niet kwaad zijn als het er niet van komt. Maar het doet achteraf wel veel pijn, want eer er weer een kans komt, zijn we weer zoveel verder. Als er geen hele date aan vasthangt gaat het vrees ik nooit gebeuren.
pi_212552401
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 14:08 schreef PereTotal het volgende:

[..]
Buiten de deur zal zeker geen goed idee zijn. Voor geen van beiden denk ik. Ik heb de gevoelens al meegedeeld. De ene keer meer gefrustreerd, de andere keer duidelijk en heel rustig voorzichtig en open. Toch blijft er een gevoel van ooggerol en "het is weer over die seks, loop wat minder achter je piet aan" van haar kant komen naar mij toe.
Ja maar ja, weet je wat het is - zij heeft misschien die losbandige periode achter zich gelaten, heeft nu huisje boompje beestje, en dan “hoeft” het niet meer. Dus dan zal het er ook niet meer zo snel van komen.
pi_212552436
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 14:11 schreef PereTotal het volgende:

[..]
Ze geeft geen borstvoeding meer en is fysiek wel hersteld. Het is eerder mentaal. Geeft ook al lang geen borstvoeding meer. Ik probeer inderdaad de verwachting naar seks er niet te laten opliggen. Ik ga ook niet kwaad zijn als het er niet van komt. Maar het doet achteraf wel veel pijn, want eer er weer een kans komt, zijn we weer zoveel verder. Als er geen hele date aan vasthangt gaat het vrees ik nooit gebeuren.
Hoe gaan jullie in het dagelijks leven met elkaar om? Knuffelen jullie, geef je elkaar een kus als je weggaat of thuiskomt, zit je knus samen op de bank een film te kijken, lig je dicht tegen elkaar aan in bed? En dat alles zonder seksuele bijgedachte, maar gewoon uit verbinding?
pi_212552477
Dai
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 14:14 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Hoe gaan jullie in het dagelijks leven met elkaar om? Knuffelen jullie, geef je elkaar een kus als je weggaat of thuiskomt, zit je knus samen op de bank een film te kijken, lig je dicht tegen elkaar aan in bed? En dat alles zonder seksuele bijgedachte, maar gewoon uit verbinding?
Dit was vroeger veel minder, nu echt veel meer. Zeker sinds het kind er is heb ik wel altijd mijn best gedaan om die kleine momenten verbindend te maken. Altijd een kus, knuffelen, ... Alleen samen gaan slapen gaat wat moeilijker omdat we vaak andere werkschemas hebben. Als ik dan mee ga slapen maakt ze het ook heel duidelijk "1 minuutje knuffelen dan echt slapen. Ben moe.". Dus dan heb ik hier eigenlijk wat de hoop in laten zakken.
  vrijdag 23 februari 2024 @ 14:22:10 #11
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_212552540
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 14:11 schreef PereTotal het volgende:

[..]
Ik probeer inderdaad de verwachting naar seks er niet te laten opliggen.
Maar in haar achterhoofd is die druk er natuurlijk wel, want dat is de reden voor de date. Ik zou dan persoonlijk ook helemaal dichtslaan eigenlijk.
pi_212552549
Beetje lastig om op basis van 1 kant van het verhaal waar ook nog 100 nuances mogelijk zijn een goed advies te geven.
Ik zou haar eens een tijdje links laten liggen. En dan bedoel ik niet negeren maar doe lekker je eigen ding en leg de bal en het initiatief maar eens bij haar. Als dat na een maand weinig veranderd dan moet je je conclusies trekken.
pi_212552553
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 14:17 schreef PereTotal het volgende:
Dai
[..]
Dit was vroeger veel minder, nu echt veel meer. Zeker sinds het kind er is heb ik wel altijd mijn best gedaan om die kleine momenten verbindend te maken. Altijd een kus, knuffelen, ... Alleen samen gaan slapen gaat wat moeilijker omdat we vaak andere werkschemas hebben. Als ik dan mee ga slapen maakt ze het ook heel duidelijk "1 minuutje knuffelen dan echt slapen. Ben moe.". Dus dan heb ik hier eigenlijk wat de hoop in laten zakken.
Ik bedoel met knuffelen en samen slapen ook echt alleen knuffelen en samen slapen. Dat is óók intimiteit, en als die er niet is, is de weg terug naar seks best lastig.

Dat jij zegt dat je de hoop hebt laten varen, betekent dat je dus knuffelt en bij elkaar kruipt met een achterliggende gedachte.
Juist buiten het kind om is het belangrijk te behouden wat jullie samen bindt, buiten jullie kind. Juist in de jaren dat je kind nog jong is, is dat heel belangrijk. Dadelijk is je kind weer ouder en zijn jullie weer meer samen en dan wil je het ook nog steeds/weer leuk hebben samen.
  vrijdag 23 februari 2024 @ 14:24:01 #14
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_212552566
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 14:22 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Maar in haar achterhoofd is die druk er natuurlijk wel, want dat is de reden voor de date. Ik zou dan persoonlijk ook helemaal dichtslaan eigenlijk.
Ja laten we dit gedrag van de vrouw maar normaliseren. Sjezus zeg, je mag niks meer tegenwoordig. In een relatie hoort seks. Moet van beide kanten komen hoor. Anders zou het voor mij ook niet meer hoeven.
Je bent een waardeloze agent.
pi_212552611
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 14:23 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik bedoel met knuffelen en samen slapen ook echt alleen knuffelen en samen slapen. Dat is óók intimiteit, en als die er niet is, is de weg terug naar seks best lastig.

Dat jij zegt dat je de hoop hebt laten varen, betekent dat je dus knuffelt en bij elkaar kruipt met een achterliggende gedachte.
Juist buiten het kind om is het belangrijk te behouden wat jullie samen bindt, buiten jullie kind. Juist in de jaren dat je kind nog jong is, is dat heel belangrijk. Dadelijk is je kind weer ouder en zijn jullie weer meer samen en dan wil je het ook nog steeds/weer leuk hebben samen.
We doen dit wel allemaal zonder bijhorende verwachting, enkel het samen in bed kruipen wat minder door de lastige schema's. Zijzelf geeft ook aan dat ze dit merkt dat ik hier veel in gebeterd ben en ze daar ook deugd van heeft. elationeel gaat het ondertussen dus wel al veel beter, geeft zij zelf ook aan, maar puur seksueel brengt dit niet zoveel verandering.
  vrijdag 23 februari 2024 @ 14:33:45 #16
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_212552669
Zijn er dingen die je zelf anders doet? Scheer/trim je nog? Ben je schoon en fris als je het bed in stapt?

Hoe is het samenspel overdag, zowel met elkaar als in het huishouden en met het kind?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_212552705
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 14:27 schreef PereTotal het volgende:

[..]
We doen dit wel allemaal zonder bijhorende verwachting, enkel het samen in bed kruipen wat minder door de lastige schema's. Zijzelf geeft ook aan dat ze dit merkt dat ik hier veel in gebeterd ben en ze daar ook deugd van heeft. elationeel gaat het ondertussen dus wel al veel beter, geeft zij zelf ook aan, maar puur seksueel brengt dit niet zoveel verandering.
Wil je dan misschien niet net wat sneller dan zij? Als jullie relationeel alweer zoveel beter gaan en zij dat ook aangeeft, is het misschien zo dat zij nog net wat meer tijd nodig heeft om weer meer seksueel te zijn dan jij. Wat ook niet zo gek is. Het krijgen van een kind is best een heftige ervaring. De zwangerschap, bevalling, borstvoeding, de gevoelens die bij het moederschap komen kijken. De een heeft daar nou eenmaal meer tijd voor nodig dan de ander.

En haar verleden heeft daar verder niets mee te maken.
pi_212552720
quote:
19s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 14:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zijn er dingen die je zelf anders doet? Scheer/trim je nog? Ben je schoon en fris als je het bed in stapt?

Hoe is het samenspel overdag, zowel met elkaar als in het huishouden en met het kind?
Ik zorg natuurlijk dat ik altijd getrimd, gewassen ben omdat ik daardoor geen kans wil missen. Ik probeer ook de weinige tijd die er is vrij te maken voor sport om er strak genoeg uit te zien.

Het huishouden is uiteraard druk, maar ook hierin geeft ze aan dat ze mijn bijdrage echt wel duidelijk merkt, veel meer dan vroeger.
pi_212552756
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 14:37 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Wil je dan misschien niet net wat sneller dan zij? Als jullie relationeel alweer zoveel beter gaan en zij dat ook aangeeft, is het misschien zo dat zij nog net wat meer tijd nodig heeft om weer meer seksueel te zijn dan jij. Wat ook niet zo gek is. Het krijgen van een kind is best een heftige ervaring. De zwangerschap, bevalling, borstvoeding, de gevoelens die bij het moederschap komen kijken. De een heeft daar nou eenmaal meer tijd voor nodig dan de ander.

En haar verleden heeft daar verder niets mee te maken.
Het speelde voor de zwangerschap al, die heeft er dus niet zo veel mee te maken. Afgezien de herstelperiode dan.
pi_212552815
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 14:43 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Het speelde voor de zwangerschap al, die heeft er dus niet zo veel mee te maken. Afgezien de herstelperiode dan.
Daar heb je een punt. Hoewel het op zich niet heel raar is als het vermindert en niet meer iedere dag is na verloop van tijd. Bijna niet meer is het andere uiterste.
  vrijdag 23 februari 2024 @ 14:56:38 #21
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_212552893
Sommige vrouwen hun seksualiteit komt juist voort uit diepe onzekerheid. Zeker binnen de groep die er 100 hebben geneukt in hun single fase. Dat zou kunnen betekenen dat haar libido juist zo is verminderd omdat jullie juist een goeie relatie hebben en ze blij is met zichzelf. Dat zou wel jammer zijn natuurlijk.
  vrijdag 23 februari 2024 @ 14:57:18 #22
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_212552900
Is ze wel tevreden met zichzelf en haar lichaam? Voelt ze zich nog wel aantrekkelijk? Misschien veel kilo’s aangekomen en een lichaam wat na de zwangerschap en bevalling verandert is?
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 23 februari 2024 @ 14:58:09 #23
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_212552907
Wat hebben jullie eigenlijk gemeen behalve de seks (in het begin)? Zelfde hobby's, zelfde interesses?
pi_212552933
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 14:56 schreef PiyeReloaded het volgende:
Sommige vrouwen hun seksualiteit komt juist voort uit diepe onzekerheid. Zeker binnen de groep die er 100 hebben geneukt in hun single fase. Dat zou kunnen betekenen dat haar libido juist zo is verminderd omdat jullie juist een goeie relatie hebben en ze blij is met zichzelf. Dat zou wel jammer zijn natuurlijk.
Ja dat grote verschil in single life en in relatie is wel duidelijk en zou inderdaad bijzonder jammer zijn. Maar wat is dat dan juist? En wat is er dan precies met die groep die er 100 hebben geneukt en onzekerheid? Zou toch net veel zekerheid moeten vragen?
  vrijdag 23 februari 2024 @ 15:02:36 #25
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_212552950
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 15:01 schreef PereTotal het volgende:

[..]
Ja dat grote verschil in single life en in relatie is wel duidelijk en zou inderdaad bijzonder jammer zijn. Maar wat is dat dan juist? En wat is er dan precies met die groep die er 100 hebben geneukt en onzekerheid? Zou toch net veel zekerheid moeten vragen?
Nee niet perse, onzekere mensen doen dat om steeds weer bevestigd te krijgen dat ze toch wel leuk/lekker zijn (anders dan wat ze zelf denken).
  vrijdag 23 februari 2024 @ 15:03:21 #26
438527 MissButterflyy
pi_212552961
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 15:02 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Nee niet perse, onzekere mensen doen dat om steeds weer bevestigd te krijgen dat ze toch wel leuk/lekker zijn (anders dan wat ze zelf denken).
Ja, dit dus.
pi_212552962
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 14:57 schreef MissButterflyy het volgende:
Is ze wel tevreden met zichzelf en haar lichaam? Voelt ze zich nog wel aantrekkelijk? Misschien veel kilo’s aangekomen en een lichaam wat na de zwangerschap en bevalling verandert is?
daar heeft ze steeds wat issues over gehad. Ik vind haar natuurlijk super aantrekkelijk en weet dat veel andere mannen dat ook vinden (anders zou ze vroeger niet zoveel succes gehad hebben en nu nog vaak aangesproken worden) maar ze is niet slank, wat ook niet hoeft. Ze is echter niet super veel veranderd door de zwangerschap. En ik probeer ook zoveel mogelijk complimentjes te geven omdat ze dit wel nodig heeft.
pi_212552967
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 14:58 schreef kwiwi het volgende:
Wat hebben jullie eigenlijk gemeen behalve de seks (in het begin)? Zelfde hobby's, zelfde interesses?
Veel. We zijn verder echt wel een goede match. Daar maakt geen van beide zich echt zorgen over.
pi_212552977
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 14:39 schreef PereTotal het volgende:

[..]
Ik zorg natuurlijk dat ik altijd getrimd, gewassen ben omdat ik daardoor geen kans wil missen. Ik probeer ook de weinige tijd die er is vrij te maken voor sport om er strak genoeg uit te zien.

Het huishouden is uiteraard druk, maar ook hierin geeft ze aan dat ze mijn bijdrage echt wel duidelijk merkt, veel meer dan vroeger.
Jij staat kennelijk altijd aan. Dat klinkt niet heel sexy, eigenlijk.

Wat doen jullie samen, behalve samen leven, een kind opvoeden en een nachtje naar een hotel met de hoop op seks?
pi_212552979
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 15:03 schreef PereTotal het volgende: En ik probeer ook zoveel mogelijk complimentjes te geven omdat ze dit wel nodig heeft.
Hier zou ik dus eens mee stoppen
pi_212552982
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 15:02 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Dit dus. Zie ook:
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 14:12 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ja maar ja, weet je wat het is - zij heeft misschien die losbandige periode achter zich gelaten, heeft nu huisje boompje beestje, en dan “hoeft” het niet meer. Dus dan zal het er ook niet meer zo snel van komen.
pi_212552990
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 15:05 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Dit dus. Zie ook:
[..]

Dus wat wil je nu precies duidelijk maken?
  vrijdag 23 februari 2024 @ 15:07:17 #33
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_212552996
Hoe oud zijn jullie? Of heb ik daar overheen gelezen :@
pi_212553020
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 15:05 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wat doen jullie samen, behalve samen leven, een kind opvoeden en een nachtje naar een hotel met de hoop op seks?
Waarom schuif je haar onwelwillendheid nu bij hem in zijn schoenen?
  vrijdag 23 februari 2024 @ 15:09:48 #35
438527 MissButterflyy
pi_212553027
Ik denk dat het een goede tip is om voor jezelf wat leuks te gaan doen, of met je vrienden, en haar even zo te laten.
Je moet jezelf ook de moeite genoeg waard vinden om zonder haar plezier te hebben en niet altijd ‘klaar’ te staan voor als zij misschien een keer zin heeft. Je leven draait om meer dan dat. Als je gefrustreerd bent voelt ze dat ook aan en dat is niet aantrekkelijk.
pi_212553035
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 15:05 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik probeer niet maar kan er eigenlijk echt niet echt aan doen. Vroeger was dit niet zo omdat ik niet depressief was van de frustratie. Dat is net het hele probleem. Als er die ene date niets gebeurt weet ik dat er weer minstens een maand wachten bijkomt. Dan sta je op die enkele momenten natuurlijk "aan". Als ze dagelijks het vuil zouden komen ophalen ga je ook niet vloeken als je het een keer vergeten bent om buiten te zetten. Als ze maar eens in de maand komen en je mist dan juist weet je dat je nog een maand met een hoop vuilzakken in je tuin zit.
pi_212553038
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 15:07 schreef kwiwi het volgende:
Hoe oud zijn jullie? Of heb ik daar overheen gelezen :@
beide 31
pi_212553042
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 15:06 schreef PereTotal het volgende:

[..]
Dus wat wil je nu precies duidelijk maken?
Dat het losbandige wat ze deed met andere mannen onbewust een manier kan zijn geweest om haar zelfvertrouwen op te krikken. Immers als zij zich gewenst en gewild voelt - is dat een boost voor haar ego.

Nu hoeft dat niet meer. Ze heeft een omgeving met kinderen en een vent die haar voorzien in alles wat ze nu nodig denkt te hebben. De sex is dan voor haar niet langer “vereist” in haar hoofd.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2024 15:12:18 ]
  vrijdag 23 februari 2024 @ 15:13:07 #39
438527 MissButterflyy
pi_212553072
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 15:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Dat het losbandige wat ze deed met andere mannen onbewust een manier kan zijn geweest om haar zelfvertrouwen op te krikken. Immers als zij zich gewenst en gewild voelt - is dat een boost voor haar ego.

Nu hoeft dat niet meer. Ze heeft een omgeving met kinderen en een vent die haar voorzien in alles wat ze nu nodig denkt te hebben. De sex is dan voor haar niet langer “vereist” in haar hoofd.
Maar dan lijkt het net of ze nooit echt genoten heeft van seks diep van binnen en dat lees ik toch niet terug.
pi_212553104
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 15:13 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Maar dan lijkt het net of ze nooit echt genoten heeft van seks diep van binnen en dat lees ik toch niet terug.
Misschien moet TS dat de volgende keer eens vragen.
pi_212553113
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 15:10 schreef PereTotal het volgende:

[..]
Ik probeer niet maar kan er eigenlijk echt niet echt aan doen. Vroeger was dit niet zo omdat ik niet depressief was van de frustratie. Dat is net het hele probleem. Als er die ene date niets gebeurt weet ik dat er weer minstens een maand wachten bijkomt. Dan sta je op die enkele momenten natuurlijk "aan". Als ze dagelijks het vuil zouden komen ophalen ga je ook niet vloeken als je het een keer vergeten bent om buiten te zetten. Als ze maar eens in de maand komen en je mist dan juist weet je dat je nog een maand met een hoop vuilzakken in je tuin zit.
Als je werkelijk depressief aan het worden bent, lijkt het me juist zaak om te proberen uit die cirkel te komen waar jullie in zitten. Ga leuke dingen doen met je vrienden, lekker sporten, verzet je zinnen. Maak zelf plezier en zorg dat je zelf op die manier weer beter in je vel komt te zitten. Hoe begrijpelijk ook, want seks is natuurlijk onderdeel van een gezonde relatie. het is niet de bedoeling dat jij jezelf toestaat dat je depressief wordt. Dus verzet je zinnen en doe andere leuke dingen. Ga niet vreemd, dat lijkt me de doodsteek voor hetgeen je nog wel hebt.
pi_212553116
Tinder zitten alleen wijven op die seks hebben omdat ze een dak willen en dakloos zijn. Gelezen op nos. En dan worden ze zwanger is het feest voorbij
pi_212553118
Wiens idee was het om bij de seksuoloog aan te kloppen trouwens?
pi_212553132
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 15:09 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Waarom schuif je haar onwelwillendheid nu bij hem in zijn schoenen?
Dat doe ik niet.
Maar het is heel onaantrekkelijk en voelt enorm als dwang als er een man om je heen hangt waarvan je constant voelt dat hij seks wil. Tenminste, ik werd daar erg ongelukkig van in een eerder relatie. Als echt alles gericht is op seks....brrrr.
pi_212553140
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 15:18 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Als je werkelijk depressief aan het worden bent, lijkt het me juist zaak om te proberen uit die cirkel te komen waar jullie in zitten. Ga leuke dingen doen met je vrienden, lekker sporten, verzet je zinnen. Maak zelf plezier en zorg dat je zelf op die manier weer beter in je vel komt te zitten. Hoe begrijpelijk ook, want seks is natuurlijk onderdeel van een gezonde relatie. het is niet de bedoeling dat jij jezelf toestaat dat je depressief wordt. Dus verzet je zinnen en doe andere leuke dingen. Ga niet vreemd, dat lijkt me de doodsteek voor hetgeen je nog wel hebt.
Nou ja, leuk dat hij aan zichzelf dient te werken, maar denk je niet dat degene met het daadwerkelijke issue ook wel eens aan zichzelf mag gaan werken? Want TS kan hele weekenden weg gaan met zijn vrienden, als er dan nog steeds geen sex in de relatie komt is het probleem er nog steeds hè.
  vrijdag 23 februari 2024 @ 15:21:11 #46
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_212553145
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 15:01 schreef PereTotal het volgende:

[..]
Nou ja seksualiteit is gek. Sommige mensen worden geil van vernedering. Of van zichzelf moeten bewijzen. Of van taboes. Dan kan een goeie relatie, met iemand waarvan je toch wel weet dat ie je wil en dat je er niet zoveel voor hoeft te doen, in een vrij voorspelbare situatie juist de moodkiller zijn.

Dan gaan we er even vanuit dat die seks ook wel echt geil voor haar was en ze het niet sowieso maar liet gebeuren, terwijl ze er eigenlijk iets anders uit wilde halen. Mogelijk kun je dan dat gevoel van wat haar geil maakte in haar rondneukfase wel nabootsen. Maar dan is de oplossing dus niet om nog meer je best te doen om een goeie partner te zijn.
pi_212553147
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 15:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Of de seks is niet meer nodig, omdat ze zich geliefd, gewenst en gewild voelt. Niet omdat ze een vent heeft die haar in alles voorziet, maar iemand waarbij ze het gevoel heeft dat ze goed is zoals ze is.

Dat moet natuurlijk niet resulteren in een seksloze relatie.
  vrijdag 23 februari 2024 @ 15:21:35 #48
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_212553150
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 15:19 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat doe ik niet.
Maar het is heel onaantrekkelijk en voelt enorm als dwang als er een man om je heen hangt waarvan je constant voelt dat hij seks wil. Tenminste, ik werd daar erg ongelukkig van in een eerder relatie. Als echt alles gericht is op seks....brrrr.
Dit ja. Werkte alleen maar averechts. Is uiteindelijk ook uitgegaan, ging niet meer goedkomen.
pi_212553152
quote:

[..]
Dat doe ik niet.
Dat werkt twee kanten op toch? Als jouw partner seksueel aangetrokken is tot jou dan is het aan jou om daar wat van te vinden. Het alternatief is een broer-zus relatie, maar dan moet TS gewoon de eer aan zichzelf houden en ermee kappen.
pi_212553153
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 15:20 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Nou ja, leuk dat hij aan zichzelf dient te werken, maar denk je niet dat degene met het daadwerkelijke issue ook wel eens aan zichzelf mag gaan werken? Want TS kan hele weekenden weg gaan met zijn vrienden, als er dan nog steeds geen sex in de relatie komt is het probleem er nog steeds hè.
Klopt, maar dan voelt hij zich in ieder geval beter.

Ik kan haar geen adviezen geven, he, want zij post hier niet.
pi_212553157
TS is gewoon een mietje die achter zijn vriendin aan loopt en zichzelf op de tweede plek zet. Misschien is vriendin net een vrouw die dat niet echt aantrekkelijk vind en daar gek van wordt.
pi_212553162
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 15:21 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Of de seks is niet meer nodig, omdat ze zich geliefd, gewenst en gewild voelt. Niet omdat ze een vent heeft die haar in alles voorziet, maar iemand waarbij ze het gevoel heeft dat ze goed is zoals ze is.

Dat moet natuurlijk niet resulteren in een seksloze relatie.
Ja, linksom of rechtsom denk ik persoonlijk niet dat deze relatie nog te redden valt, want ze vertoont al het gedrag wat jij hierboven schetst: de buit is binnen dus het hoeft niet meer zonodig.
pi_212553177
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 15:13 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dat is ook zo niet. Ze heeft daar ook steeds open over gecommuniceerd. Vroeger was zij ook zot van seks, ook in onze relatie. Nu kan het haar precies niets meer schelen.
pi_212553178
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 15:21 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Klopt, maar dan voelt hij zich in ieder geval beter.

Ik kan haar geen adviezen geven, he, want zij post hier niet.
Nou, hij verdringt dan een natuurlijke emotie. Of je je dan “beter” voelt, dat weet ik zo net nog niet.

Kijk hij hoeft ook geen ziekelijke obsessie met sex te hebben, maar dat hij duidelijk communiceert dat hij haar aantrekkelijk vind kan geen bezwaar zijn toch? Communicatie in een relatie is belangrijk, je behoeftes verzwijgen lijkt me niet de bedoeling.
pi_212553183
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 15:21 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Dat werkt twee kanten op toch? Als jouw partner seksueel aangetrokken is tot jou dan is het aan jou om daar wat van te vinden. Het alternatief is een broer-zus relatie, maar dan moet TS gewoon de eer aan zichzelf houden en ermee kappen.
Ik snap niet wat je bedoelt met dat het twee kanten op werkt.

Zoals ik het lees, is hij altijd klaar om meteen over te gana op seks omdat hij dat heel, heel, heel graag wil. Begrijpelijk misschien, maar als de ander in ieder geval op dit moment niet in de fase van veel seks willen zit, voelt dat heel erg als dwang.

Ik heb overigens beide meegemaakt: zowel dat ik minder wilde en me ontzettend gedwongen voelde omdat hij altijd maar liet weten dat hij wel zover was, maar ook dat ik wel wilde, maar er inderdaad een broer-zus relatie ontstaan was. Beide waren niet goed voor me, en beide relaties zijn verleden tijd.
pi_212553190
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 15:18 schreef Scorpie het volgende:
Wiens idee was het om bij de seksuoloog aan te kloppen trouwens?
Mijn idee omdat er iets moest veranderen. Uithouden werd echt moeilijk. En is het nu nog steeds
pi_212553205
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 15:24 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Nou, hij verdringt dan een natuurlijke emotie. Of je je dan “beter” voelt, dat weet ik zo net nog niet.

Kijk hij hoeft ook geen ziekelijke obsessie met sex te hebben, maar dat hij duidelijk communiceert dat hij haar aantrekkelijk vind kan geen bezwaar zijn toch? Communicatie in een relatie is belangrijk, je behoeftes verzwijgen lijkt me niet de bedoeling.
Met masturbatie kan hij de seksuele spanning in ieder geval verlichten voor zichzelf. En met het doen van leuke dingen verlegt hij zijn aandacht ook naar andere zaken. amuseert zich, is bezig. Daarvan voelt hij zich vast beter dan de hele tijd achter haar aanlopen in de hoop dat er iets van seks komt.
pi_212553208
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 15:24 schreef PereTotal het volgende:

[..]
Dat is ook zo niet. Ze heeft daar ook steeds open over gecommuniceerd. Vroeger was zij ook zot van seks, ook in onze relatie. Nu kan het haar precies niets meer schelen.
Is zij niet depressief?
pi_212553243
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 15:25 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik snap niet wat je bedoelt met dat het twee kanten op werkt.

Zoals ik het lees, is hij altijd klaar om meteen over te gana op seks omdat hij dat heel, heel, heel graag wil. Begrijpelijk misschien, maar als de ander in ieder geval op dit moment niet in de fase van veel seks willen zit, voelt dat heel erg als dwang.
Hij dwingt haar toch niet? Hij zorgt er gewoon voor dat mocht het zover zijn hij schoon, netjes verzorgd en goed over kan komen. Dat de vrouw dat dan als dwang opvat, is hem toch niet aan te rekenen? Het alternatief is dat hij harig, ongeschoren en stinkend ene keertje aan de beurt is waardoor de hele ervaring nog minder aantrekkelijk wordt. Ik lees niets in dat hij haar “dwingt”.

Ik denk dat de mentale dwang vooral komt van het feit dat zij ook wel weet dat deze situatie niet “klopt” en het niet erg natuurlijk is om totaal geen seksuele aantrekkingskracht meer te voelen voor je partner (wat ik van haar zo lees).

quote:
Ik heb overigens beide meegemaakt: zowel dat ik minder wilde en me ontzettend gedwongen voelde omdat hij altijd maar liet weten dat hij wel zover was, maar ook dat ik wel wilde, maar er inderdaad een broer-zus relatie ontstaan was. Beide waren niet goed voor me, en beide relaties zijn verleden tijd.
Daarom denk ik ook wel dat deze relatie verleden tijd is. En dan zal je zien dat beiden met een nieuwe partner een vernieuwd seksueel interesse krijgen.
pi_212553275
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 15:26 schreef PereTotal het volgende:

[..]
Mijn idee omdat er iets moest veranderen. Uithouden werd echt moeilijk. En is het nu nog steeds
Masturbeert ze zelf wel ?
pi_212553291
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 15:31 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Hij dwingt haar toch niet? Hij zorgt er gewoon voor dat mocht het zover zijn hij schoon, netjes verzorgd en goed over kan komen. Dat de vrouw dat dan als dwang opvat, is hem toch niet aan te rekenen? Het alternatief is dat hij harig, ongeschoren en stinkend ene keertje aan de beurt is waardoor de hele ervaring nog minder aantrekkelijk wordt. Ik lees niets in dat hij haar “dwingt”.

Ik denk dat de mentale dwang vooral komt van het feit dat zij ook wel weet dat deze situatie niet “klopt” en het niet erg natuurlijk is om totaal geen seksuele aantrekkingskracht meer te voelen voor je partner (wat ik van haar zo lees).
Ik denk dat je hier best wel eens gelijk in kan hebben, met betrekking tot die mentale dwang. En als zij het gevoel heeft dat dit eigenlijk niet goed is, die mentale dwang alleen maar groter wordt. Het kan best een complex gebeuren zijn. Voor veel mannen zal het niet herkenbaar zijn, het zal meer een vrouwending zijn.
quote:
[..]
Daarom denk ik ook wel dat deze relatie verleden tijd is. En dan zal je zien dat beiden met een nieuwe partner een vernieuwd seksueel interesse krijgen.
Mja, ik vind dat gezien het feit dat er een kind is, ze wel eerst heel erg hun best moeten doen om te kijken of het echt niet om te draaien is.

In mijn huidige relatie (bijna 19 jaar) hebben we ook wel periodes gehad dat het minder was vanwege allerlei redenen. Maar als je van elkaar houdt en het verder wel leuk hebt samen, kom je die fases ook wel door en komt de seks wel weer terug. Maar hoe verder je van elkaar verwijderd bent geraakt, hoe moeilijker de weg terug is.
  vrijdag 23 februari 2024 @ 15:39:36 #62
396386 sturmpie
for night & nature
pi_212553332
:N

[ Bericht 92% gewijzigd door Lenny77 op 23-02-2024 16:01:36 ]
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_212553388
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 15:26 schreef PereTotal het volgende:

[..]
Met 'uithouden werd echt moeilijk' bedoel je geen seks?
Masturbeer je wel?
pi_212553401
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 15:45 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Met 'uithouden werd echt moeilijk' bedoel je geen seks?
Masturbeer je wel?
Ik bedoel uiteraard geen seks. Masturberen gebeurt hier meer en meer maar lost minder en minder op.
pi_212553468
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 15:48 schreef PereTotal het volgende:

[..]
Ik bedoel uiteraard geen seks. Masturberen gebeurt hier meer en meer maar lost minder en minder op.
en doet zij wel aan zelfbevrediging?
pi_212553558
Niet lullig bedoeld trouwens, maar weer je zeker dat ze niet buiten de deur neukt?

Vroeger had ze continu een ander. Kan door onzekerheid komen maar ook omdat ze (seksueel) uitgekeken raakt op iemand.

Kan ze jou prima hartstikke leuk vinden, maar de seks gewoonweg niet aantrekkelijk meer omdat het "hetzelfde" is.
pi_212553712
quote:

[..]
Dat doe ik niet.
Oh, dat vind ik juist heel prettig.
Hoeft echt niet bij wijze van spreken drie keer per dag in seks uit te lopen. Maar dat verlangen, die waarderende blik die je voelt, een hand die even afdwaalt. Dat zorgt er al een soort van opbouw is ipv dat je als je naar bed gaat je dan nog eerst op moet warmen zeg maar.

Het geeft ruimte voor spontanere seks, maar ook voor dat nog eventjes lekker voor het slapen gaan als er wat minder tijd is.
Er is dan niet zo'n keuze moment van gaan we nu bezig met opgewonden raken/seks hebben. Het vloeit dan gewoon voort uit al opgebouwde spanning.
  vrijdag 23 februari 2024 @ 16:13:39 #68
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_212553738
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 16:01 schreef fokexpert het volgende:
Niet lullig bedoeld trouwens, maar weer je zeker dat ze niet buiten de deur neukt?

Vroeger had ze continu een ander. Kan door onzekerheid komen maar ook omdat ze (seksueel) uitgekeken raakt op iemand.

Kan ze jou prima hartstikke leuk vinden, maar de seks gewoonweg niet aantrekkelijk meer omdat het "hetzelfde" is.
Ik denk ook dat de buit binnen is voor deze vrouw. TS is volgens mij ook een heel lieve jongen die nu noodgedwongen in sekstherapie moet omdat zijn hyperseksuele vrouw hem niet meer wil. Ik denk eerlijk gezegd dat dit op een hellend vlak staat.
Le Diable
pi_212553758
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 15:24 schreef PereTotal het volgende:

[..]
Wat voor anticonceptie heeft ze?
En heeft ze er weleens aan gedacht om naar haar hormonen te laten kijken bij een arts?

Misschien is er op dat gebied wel wat aan de hand. Zo kan het bv ook zijn dat er bv vaginale droogheid ontstaat na een zwangerschap waardoor de seks minder fijn is. Er kan vanalles lichamelijk veranderen na een zwangerschap.
Wat vaak ook opgelost kan worden gelukkig.
  Moderator vrijdag 23 februari 2024 @ 16:16:07 #70
441859 crew  Lenny77
pi_212553762
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 16:11 schreef Cause-mayhem2 het volgende:

[..]
Hoeft echt niet bij wijze van spreken drie keer per dag in seks uit te lopen. Maar dat verlangen, die waarderende blik die je voelt, een hand die even afdwaalt. Dat zorgt er al een soort van opbouw is ipv dat je als je naar bed gaat je dan nog eerst op moet warmen zeg maar.

Het geeft ruimte voor spontanere seks, maar ook voor dat nog eventjes lekker voor het slapen gaan als er wat minder tijd is.
Er is dan niet zo'n keuze moment van gaan we nu bezig met opgewonden raken/seks hebben. Het vloeit dan gewoon voort uit al opgebouwde spanning.
Klopt allemaal wel maar als je in een mega libido dip zit voor wat voor reden dan ook dan is het net heel vervelend en heb je alleen nog maar het gevoel dat hij naar je kijkt alsof je een gat bent en niets anders meer. Dit zet een grote druk op jezelf. Zeer onaantrekkelijk ook, hoe goed bedoelt ook van de ander die ook niet meer weet wat te doen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_212553821
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 16:15 schreef Cause-mayhem2 het volgende:

[..]
Wat voor anticonceptie heeft ze?
En heeft ze er weleens aan gedacht om naar haar hormonen te laten kijken bij een arts?

Misschien is er op dat gebied wel wat aan de hand. Zo kan het bv ook zijn dat er bv vaginale droogheid ontstaat na een zwangerschap waardoor de seks minder fijn is. Er kan vanalles lichamelijk veranderen na een zwangerschap.
Wat vaak ook opgelost kan worden gelukkig.
Maar dit zijn natuurlijk wel dingen die van haar uit moeten komen om op te lossen. Het lijkt dat al het initiatief van TS komt. Als zij het niet als een probleem ziet ben je gewoon klaar
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_212553849
quote:

[..]
Dat doe ik niet.
Ja, dat is zo naar (vind ik). En dat proef ik ook aan dit verhaal. Alles is gericht op seks willen.
pi_212553861
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 16:01 schreef fokexpert het volgende:

Ik geloof het niet maar hoe kan je zoiets 100% zeker weten? Het zal in elk geval heel strak getimed moeten zijn.
pi_212553869
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 16:11 schreef Cause-mayhem2 het volgende:

[..]

Dat is dus heel verschillend.
Ik vind het heel fijn als hij laat merken dat hij me waardeert, mooi vindt, enz., maar dat kan niet altijd seksueel zijn. Ik hoef niet constant met opgebouwde spanning rond te lopen, dat vind ik helemaal niet sexy zelfs.

En verder wat @Lenny77 zegt.
pi_212553875
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 16:24 schreef PereTotal het volgende:

[..]
Ik geloof het niet maar hoe kan je zoiets 100% zeker weten? Het zal in elk geval heel strak getimed moeten zijn.
Hoe bedoel je dat het strak getimed zou moeten zijn?
  vrijdag 23 februari 2024 @ 16:27:21 #76
438527 MissButterflyy
pi_212553900
Hoe lang zijn jullie samen?
pi_212553909
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 16:21 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Maar dit zijn natuurlijk wel dingen die van haar uit moeten komen om op te lossen. Het lijkt dat al het initiatief van TS komt. Als zij het niet als een probleem ziet ben je gewoon klaar
Ze gaan samen ook naar een seksuoloog. En heb niet echt het idee dat dat zo afgedwongen is door de ts.

Ze lijkt zelf toch ook naar een oplossing te zoeken.
Misschien lees ik dat verkeerd, maar mocht dat zo zijn is het een idee om bv aan andere of geen hormonale anticonceptie te denken, de hormoonhuishouding na te laten kijken e.d.
Of andere lichamelijke zaken zoals bekkenbodem oefeningen om evt het 'oude' gevoel weer wat terug te brengen (niet perse omdat het losser is daar beneden, het kan ook maar zo stugger zijn waardoor meer soepelheid juist fijner is).
  vrijdag 23 februari 2024 @ 16:30:07 #78
396386 sturmpie
for night & nature
pi_212553942
-geen mentions-

[ Bericht 74% gewijzigd door Lenny77 op 23-02-2024 16:35:20 ]
  vrijdag 23 februari 2024 @ 16:30:19 #79
438527 MissButterflyy
pi_212553946
Ik vind het lijken uit de OP, maar ik kan me vergissen, dat jullie vrij snel al een kind hebben gekregen, klopt dat?
  vrijdag 23 februari 2024 @ 16:30:47 #80
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_212553958
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 16:28 schreef Cause-mayhem2 het volgende:

[..]
Ze gaan samen ook naar een seksuoloog.
Dat is net als het voorportaal van relatiepsycholoog inschakelen, het voorportaal van het onvermijdelijke einde.
Le Diable
  vrijdag 23 februari 2024 @ 16:32:25 #81
396386 sturmpie
for night & nature
pi_212553971
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 16:30 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Dat is net als het voorportaal van relatiepsycholoog inschakelen, het voorportaal van het onvermijdelijke einde.
ja dat wordt scheiden
hij is nu haar prooi
  Moderator vrijdag 23 februari 2024 @ 16:32:43 #82
441859 crew  Lenny77
pi_212553973
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 16:28 schreef Cause-mayhem2 het volgende:

[..]
Ze gaan samen ook naar een seksuoloog. En heb niet echt het idee dat dat zo afgedwongen is door de ts.

Ze lijkt zelf toch ook naar een oplossing te zoeken.
Misschien lees ik dat verkeerd, maar mocht dat zo zijn is het een idee om bv aan andere of geen hormonale anticonceptie te denken, de hormoonhuishouding na te laten kijken e.d.
Of andere lichamelijke zaken zoals bekkenbodem oefeningen om evt het 'oude' gevoel weer wat terug te brengen (niet perse omdat het losser is daar beneden, het kan ook maar zo stugger zijn waardoor meer soepelheid juist fijner is).
Anticonceptie en hormonen zijn natuurlijk ook wel een groot ding ja. Mss zit ze tijdelijk aan de minipil omdat deze genomen kan worden tijdens borstvoeding en deze staat er wel bekend voor om redelijk libido dodend te zijn. Of toch nog steeds een verstoorde balans na de zwangerschap.
  vrijdag 23 februari 2024 @ 16:33:11 #83
438527 MissButterflyy
pi_212553983
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 16:32 schreef sturmpie het volgende:

[..]
ja dat wordt scheiden
hij is nu haar prooi
Jij hebt vast veel verstand van relaties. Toch?
  Moderator vrijdag 23 februari 2024 @ 16:34:33 #84
441859 crew  Lenny77
pi_212554005
Maar zoals ik mij goed kan herinneren is er een tijd terug eenzelfde topic geweest waar het ook ging over jaloezie naar de oude vlammen van de partner en het ontbreken van seks nu.
Dezelfde Topicstarter?
  vrijdag 23 februari 2024 @ 16:35:57 #85
438527 MissButterflyy
pi_212554024
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 16:34 schreef Lenny77 het volgende:
Maar zoals ik mij goed kan herinneren is er een tijd terug eenzelfde topic geweest waar het ook ging over jaloezie naar de oude vlammen van de partner en het ontbreken van seks nu.
Dezelfde Topicstarter?
Ik moest er ook even aan denken!
pi_212554029
Ik ben wel benieuwd wat er uit de gesprekken met de seksuoloog komt?
pi_212554033
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 16:30 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Niet perse.

Er wordt wat teveel gedacht dat libido altijd goed zit als het verder mentaal goed zit in een relatie.

Maar dat is lang niet altijd zo, er zijn lichamelijke redenen die het kunnen verstoren of mentale zaken die geheel bij jezelf liggen en niets te maken hebben met hoe je over je partner denkt.
En dan is het ook nog eens een samenloop van omstandigheden vaak.
pi_212554041
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 16:34 schreef Lenny77 het volgende:
Dezelfde Topicstarter?
Maar deze TS wil duidelijk anoniem blijven, dus laat dat andere topic even gaan .
  vrijdag 23 februari 2024 @ 16:37:15 #89
396386 sturmpie
for night & nature
pi_212554043
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 16:33 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Jij hebt vast veel verstand van relaties. Toch?
nee maar bij 'n familielid ging 't ook zo, eerst naar de relatietherapeut en dan scheiden
pi_212554052
Kijk eens op insta bij bde.moves.
Ja voornamelijk voor queer koppels maar als het op sex en gevoel aankomt kunnen haar filmpjes wel helpen. Zij legt namelijk uit waar bepaalde frustratie vandaan kan komen en hoe je het wellicht kunt doorbreken.
Life is a highway...let's ride it!
pi_212554065
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 16:36 schreef prunus het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat er uit de gesprekken met de seksuoloog komt?
Ik heb ook al eens gevraagd wat de seksuoloog zegt, maar daar heb ik ook geen reactie op gekregen.
  vrijdag 23 februari 2024 @ 16:39:16 #92
396386 sturmpie
for night & nature
pi_212554073
misschien heeft 't met de zwangerschap te maken, nu ze 'n kind heeft heeft ze geen zin meer
het zou zelfs kunnen dat ze in 'n soort shock verkeerd
pi_212554079
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 16:39 schreef sturmpie het volgende:
misschien heeft 't met de zwangerschap te maken, nu ze 'n kind heeft heeft ze geen zin meer
Misschien moet jij je gewoon niet begeven in serieuze topics.
  Moderator vrijdag 23 februari 2024 @ 16:42:55 #94
441859 crew  Lenny77
pi_212554113
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 16:39 schreef sturmpie het volgende:
Dit is geen topic voor jou :{
  Moderator vrijdag 23 februari 2024 @ 16:44:45 #95
441859 crew  Lenny77
pi_212554127
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 16:37 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Maar deze TS wil duidelijk anoniem blijven, dus laat dat andere topic even gaan .
Het ging er mij meer over dat dit misschien een vervolg was en dat bv die seksuoloog één van de dingen waren die ze ondertussen geprobeerd hebben. Dan was het wel interessant om de stappen te zien.
Maar ok, klopt wel wat je zegt..
pi_212554229
Vervelend TS en ik kan mij goed voorstellen dat dit frustratie oplevert. Bij deze even een verhaal van de andere kant (dit hoeft niet dezelfde ervaring te zijn als jouw vriendin) die je blikt misschien wat verbreed. Iets minder dan een jaar geleden ben ik voor het eerst moeder geworden, en dat heeft een behoorlijke impact gehad. Zowel mentaal als fysiek.

Na een maand of twee merkte ik dat mijn partner echt wel weer toe was aan seks. Bij mij was die behoefte minder. De eerste paar keer deed de penetratie dan ook zeer, niet echt iets waar je meer lust van krijgt. Ook het gevoel was heel anders. Klaarkomen voelde niet prettig maar juist ongemakkelijk en verder was alles wat gevoelloos. Gelukkig is dat na een tijd weer helemaal hersteld maar dat zorgde wel voor een voorzichtig begin en weinig zin vanaf mijn kant.

Naast het lichamelijke ongemak was er in mijn hoofd eigenlijk geen plek voor iemand anders dan de baby. De baby was het enige waar ik aan dacht zo ongeveer. Seks kwam amper in mij op. En als ik er al over nadacht was er nog de vermoeidheid, want die voelde ik best intens die eerste periode. Als de baby eindelijk sliep dan wilde ik gewoon even rust. Geen gedoe aan mijn lijf want de baby zat daar al de hele dag aan vast geplakt. Gewoon even nutteloos op mijn telefoon scrollen of met een vriendin bellen.

Het meest lastige vond ik die beginperiode dat mijn seksuele fantasieën niet meer bevredigend waren. Dingen die je vriendin heeft uitgespookt zoals met een onbekende naar bed gaan zijn leuk om over de fantaseren. Maar vlak na die zwangerschap zat ik nog zo bomvol hormonen dat zulke gedachtes ineens beangstigend waren in plaats van opwindend. De gedachte even zonder de baby te zijn en dan ook nog in een situatie die mogelijk schade op kan leveren aan de thuissituatie of mijzelf in gevaar konden brengen vond ik verschrikkelijk. En daardoor lukte het mij niet om mijzelf over te geven aan een seksuele fantasie. Daardoor kwam ik in een soort cirkeltje van geen fantasieën of zelfbevrediging, en daardoor ook minder behoefte aan seks met mijn partner. Weinig seks leid tot nog minder seks is daarin mijn ervaring.

Nu de baby bijna een jaar is merk ik dat ik weer steeds vaker zin heb en ook zelf zo nu en dan weer het initiatief neem. We hebben er regelmatig over gepraat en ook wat andere standjes geprobeerd die prettiger waren. Daarnaast vind ik het fijn als mijn vriend dingen uit handen neemt. Niet met de achterliggende gedachte om seks te hebben later op de dag. Maar zodat ik ook even tot rust kom en kan ontspannen, dan komt de zin ook sneller.

Ik zou niet te veel druk erop leggen maar wel doorgaan met erover praten en zorgen dat je vriendin zich ook even echt kan ontspannen. Een kind krijgen heeft zo’n grote impact dat het soms ook gewoon wat meer tijd nodig heeft.
pi_212554291
Je moet hier absoluut geen genoegen mee nemen TS. Seks is onderdeel van elke gezonde relatie tenzij je samen afspreekt dat het ok is zonder.

Laat haar aan haar zelf gaan werken of stel een open relatie voor. Seks is een relationele plicht. Anders ben je gewoon vrienden of huisgenoten whatever. Kies voor jezelf kerel.

Vrouwen zijn er expert in om kutsmoezen te bedenken. Er is meer dan neuken alleen. Als zij je niet wil seksueel bevredigen is dat een keuze van haar .

Dit kanaal heeft een aantal uitstekende video's die uitleg geven hoe vrouwen mannen falen door te besluiten gewoon met seks te stoppen. Echt een aanrader.

[ Bericht 28% gewijzigd door Elan op 23-02-2024 17:07:25 ]
blablablabla
  vrijdag 23 februari 2024 @ 17:12:32 #98
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_212554396
Ik was al lang zonder te zeggen naar de hoeren gegaan of ergens buiten de stad te daten.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')