Ik woon (helaas) ver van het strand af.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het gaat beginnen, vanaf nu tot eind november its showtime.
[ afbeelding ]
Betreft wat?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het gaat beginnen, vanaf nu tot eind november its showtime.
[ afbeelding ]
Och zolang het een beetje isquote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:13 schreef Jor_Dii het volgende:
Helaas toch weer een flink regengebied dat het ZW van Nederland binnendruppelt nu..
Wat waa er gisteren?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:14 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Och zolang het een beetje is![]()
Alles valt mee na gister
Waar woon jij, daar wil ik ook wonenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:13 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Oh minder. Hier was het de hele dag droog
Het is al jaren vroeger dan het hoort.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:21 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Het is wel echt vroeger dan het eigenlijk hoort. Alleen lijkt dat steeds meer normaal te worden. Het gevaar zit hem er vooral in dat planten die niet tegen vorst kunnen, in maart een flinke opdoffer kunnen krijgen als het weer gaat vriezen. Ik heb hier hortensia's royaal in blad staan, daar moet geen fikse vorst overheen komen. Anders zijn ze weer verkloot voor het jaar. Ik ben in maart veel te vaak bezig met planten inpakken en fruitbomen 's nachts besproeien.
Jep. En dat hoeft niet per se erg te zijn, als de vorst dan ook maar wegblijft. Alleen is dat niet altijd het geval.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:46 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Het is al jaren vroeger dan het hoort.
Toen ik nog kind was kwamen halverweg februari de sneeuwklokjes, begin maart de krokussen en eind maart de narcissen. Nu is dat veel eerder.
Sterker nog, ik zie sommige struiken alweer uitlopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |