ik heb die straks ook zitten kijken, wel lekker setjes allemaal in de tramquote:Op vrijdag 23 februari 2024 00:26 schreef hemarookworst het volgende:
Ik was liever platen gaan draaien in de tram![]()
Oh ik slaap halfquote:Op vrijdag 23 februari 2024 00:22 schreef hemarookworst het volgende:
de tram rijdt echt snel op dit tijdstip lijkt wel een hoge snelheidstrein ofzo hoe die voorbjflitst als ik uit het raam kijk
maar het was gewoon 1 tram die een paar rondjes deed met een DJ er in of rijd ie heel de week met DJ's aan boordquote:Op vrijdag 23 februari 2024 00:27 schreef hemarookworst het volgende:
En die set start ook gewoon bij mijn uni waar ik 80 jaar gelden op zat met allemaal gebouwen die ik niet eerder heb gezien, ze hebben heleboel bijgebouwd zeg
Was gewoon 1 tram als ludieke actie om te promotenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 00:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
maar het was gewoon 1 tram die een paar rondjes deed met een DJ er in of rijd ie heel de week met DJ's aan boord
wel een originele actie, ik kan dat soort dingen altijd wel waarderenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 00:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Was gewoon 1 tram als ludieke actie om te promoten
Zou nog gaver zijn als ze met een boot door de Rotterdamse haven gingen. Had Above&Beyond ook gedaan in Hongkong met een traditionele boot, dat was supergaaf.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 00:33 schreef Harrie het volgende:
[..]
wel een originele actie, ik kan dat soort dingen altijd wel waarderen
Ja maar da's overal zo tegenwoordigquote:Op vrijdag 23 februari 2024 00:34 schreef Harrie het volgende:
overigens vind ik al die mensen die daar in die tram heel de tijd met hun telefoon omhoog alleen maar staan te filmen echt kansloos
ik vind dat ook overal kansloosquote:Op vrijdag 23 februari 2024 00:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar da's overal zo tegenwoordig
Same at concertenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 00:34 schreef Harrie het volgende:
overigens vind ik al die mensen die daar in die tram heel de tijd met hun telefoon omhoog alleen maar staan te filmen echt kansloos
Awwquote:Op vrijdag 23 februari 2024 00:40 schreef hemarookworst het volgende:
Als ik had geweten dat die langs mijn uni reed, was ik daar wel geweest. Kon ik gelijk ff kut roepen bij mijn studiecoördinator die mij mentaal kapot maakte
trauma team voor je bellen of gaat het wel weer schatjequote:Op vrijdag 23 februari 2024 00:40 schreef hemarookworst het volgende:
Als ik had geweten dat die langs mijn uni reed, was ik daar wel geweest. Kon ik gelijk ff kut roepen bij mijn studiecoördinator die mij mentaal kapot maakte
Dat is toch ook gewoon zijn functie?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 00:40 schreef hemarookworst het volgende:
Nee hoorquote:Op vrijdag 23 februari 2024 00:40 schreef Harrie het volgende:
[..]
trauma team voor je bellen of gaat het wel weer schatje
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 00:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Kapotte wereld daar komt het door
jij hebt gewoon zin in straks want over 21 sta jij helemaal uit je dak te gaan met je telefoon in je hand alles live hier op Fok! te streamen natuurlijkquote:
Hij is lang niet zo ver kapot als ze ons doen laten gelovenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 00:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Kapotte wereld daar komt het door
Wie zijn zequote:Op vrijdag 23 februari 2024 00:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hij is lang niet zo ver kapot als ze ons doen laten geloven
Maar 99,99% vd mensen er in welquote:Op vrijdag 23 februari 2024 00:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hij is lang niet zo ver kapot als ze ons doen laten geloven
IK ga vooral genieten en hoogstens enkele plaatjes schieten, want ben ook beetje hobbyfotograafquote:Op vrijdag 23 februari 2024 00:43 schreef Harrie het volgende:
[..]
jij hebt gewoon zin in straks want over 21 sta jij helemaal uit je dak te gaan met je telefoon in je hand alles live hier op Fok! te streamen natuurlijk
paar leuke foto's is niet wat ik bedoel man, gewoon heel de tijd met die kut telefoon in je hand boven je kop dan kun je niet genieten dus ik denk dat jij wel goed bezig bentquote:Op vrijdag 23 februari 2024 00:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
IK ga vooral genieten en hoogstens enkele plaatjes schieten, want ben ook beetje hobbyfotograaf
Waar ga je heen dan?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 00:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
IK ga vooral genieten en hoogstens enkele plaatjes schieten, want ben ook beetje hobbyfotograaf
Niet mee eensquote:Op vrijdag 23 februari 2024 00:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Maar 99,99% vd mensen er in wel
Das wrl echt heel veelquote:Op vrijdag 23 februari 2024 00:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Maar 99,99% vd mensen er in wel
We hoeven het er ook niet eens over te zijn gelukkig ❤ ben blij voor jou dat jouw ervaring positiever isquote:Op vrijdag 23 februari 2024 00:47 schreef Harrie het volgende:
[..]
Niet mee eenser zijn genoeg wel goede mensen alleen valt het slechte deel veel harder op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |