Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb inderdaad nog nooit gehoord dat iemand een koude non ging drinkenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 00:00 schreef Harrie het volgende:
gelukkig is er geen discussie over paters en frikandellen dus wandelen kan gewoon doorgaan![]()
Maar als DJMO niet op tijd fit is en we een kortere afstand gaan lopen kun jij ook gewoon mee wandelen tochquote:![]()
![]()
ik zou het niet weten..quote:Op vrijdag 23 februari 2024 00:03 schreef Harrie het volgende:
[..]
Maar als DJMO niet op tijd fit is en we een kortere afstand gaan lopen kun jij ook gewoon mee wandelen toch![]()
Ik weet niet of iemand hier in geïnteresseerd is, maar ik heb echt enorm vieze scheetjes momenteel. Misschien teveel knoflook gegeten deze week?
Om een echte DTS celebrity te quoten: hihi LOL mss gwn laten waaien of ook weer nietwat denken jullie?
![]()
Geen patat gehadDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
heb ik ook wel last van maar ik ben een ontkennerquote:Op vrijdag 23 februari 2024 00:06 schreef Rob het volgende:
[..]
krijg snel last van rug en doof been bij lang lopen en/of staan![]()
![]()
Dev tochquote:Op vrijdag 23 februari 2024 00:06 schreef devzero het volgende:
Ik weet niet of iemand hier in geïnteresseerd is, maar ik heb echt enorm vieze scheetjes momenteel. Misschien teveel knoflook gegeten deze week?
Om een echte DTS celebrity te quoten: hihi LOL mss gwn laten waaien of ook weer nietwat denken jullie?
♡♡♡♡![]()
Slaap ze Robquote:Ja, ik geef toe dat ik behoorlijk perfect ben, maar toch kleine mankementjes vertoonquote:![]()
![]()
pas maar op, als dat nat aan gaat voelen ben je te laatquote:Op vrijdag 23 februari 2024 00:06 schreef devzero het volgende:
![]()
![]()
Daarom heb ik altijd een zakdoek bij mequote:Op vrijdag 23 februari 2024 00:11 schreef Harrie het volgende:
[..]
pas maar op, als dat nat aan gaat voelen ben je te laat![]()
Als je bij de botanische afdeling werkt heb je dat niet eens nodigquote:Op vrijdag 23 februari 2024 00:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Daarom heb ik altijd een zakdoek bij meUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
dat heb ik ooit een collega horen zeggen en die is daar later op terug gekomenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 00:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Daarom heb ik altijd een zakdoek bij me![]()
![]()
Of als je mee rijdt met een nudistentreinquote:Op vrijdag 23 februari 2024 00:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als je bij de botanische afdeling werkt heb je dat niet eens nodig![]()
Ben moequote:Op vrijdag 23 februari 2024 00:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, het is een saai gesprek. Sorry
Maar kan niet slapen♡♡♡♡![]()
als ik naar bed ga dan gaat er wat er ook gebeurd de eerste anderhalf uur geen scherm meer aan, niet pissen geen gedoe dan blijf ik liggen of ik slaap heb of niet. en anders ga ik niet naar bed en pak ik nog een paterquote:![]()
![]()
de tram rijdt echt snel op dit tijdstip lijkt wel een hoge snelheidstrein ofzo hoe die voorbjflitst als ik uit het raam kijk
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Okquote:Op vrijdag 23 februari 2024 00:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
als ik naar bed ga dan gaat er wat er ook gebeurd de eerste anderhalf uur geen scherm meer aan, niet pissen geen gedoe dan blijf ik liggen of ik slaap heb of niet. en anders ga ik niet naar bed en pak ik nog een pater♡♡♡♡![]()
Waarom.zit je nu in n tram?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 00:22 schreef hemarookworst het volgende:
de tram rijdt echt snel op dit tijdstip lijkt wel een hoge snelheidstrein ofzo hoe die voorbjflitst als ik uit het raam kijk♡♡♡♡![]()
goeie drugs manquote:Op vrijdag 23 februari 2024 00:22 schreef hemarookworst het volgende:
de tram rijdt echt snel op dit tijdstip lijkt wel een hoge snelheidstrein ofzo hoe die voorbjflitst als ik uit het raam kijk![]()
![]()
Ik kan beter even kletsenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 00:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
als ik naar bed ga dan gaat er wat er ook gebeurd de eerste anderhalf uur geen scherm meer aan, niet pissen geen gedoe dan blijf ik liggen of ik slaap heb of niet. en anders ga ik niet naar bed en pak ik nog een pater♡♡♡♡![]()
Ohhhquote:Op vrijdag 23 februari 2024 00:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee ik ben thuis maar ik zie het uit mijn raam♡♡♡♡![]()
Liever kletsen dan 1 .5 gestresst in bed liggenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 00:24 schreef Harrie het volgende:
[..]
beter kletsen dan een pater pakken bedoel jeik doe dat meestal tegelijk
♡♡♡♡
Forum Opties Forumhop: Hop naar: