Sowieso dit hele seizoen. Ik hoop nog steeds dat er een camera van een streamingsdienst meedraait.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:56 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Zou een serie op Netflix waardig zijn geweest dan.
Het enige is wel dat je pas verder bent dan PSV als je de komende ronde doorkomt, dit was een tussenronde.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als PSV het niet redt tegen Borussia vind ik het al een heerlijke troll dat we dan als enige nog actief zijn in Europa.
Ook VI, ik meen Planting was enthousiast over Sutalo maar voetbal blijft een teamsport, je hoeft maar naar PSV te kijken om te zien dat je met 4 kneuzen achterin de minst gepasseerde verdediging van NL kan zijn.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je alle domme uitspraken van FC Afkicken wil afgaan ben je nog wel even bezig.
Ramaj is wel een geweldige aankoop van Mislintat trouwens.
Dat is inderdaad te bizar voor woorden. Dit is veruit het slechtste seizoen dat ik ooit heb meegemaakt, en toch blijven we langer Europees actief.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het enige is wel dat je pas verder bent dan PSV als je de komende ronde doorkomt, dit was een tussenronde.
Zij liggen er nog niet uit hè, met de helft aan geluk dat Ajax gisteren had gaan ze gewoon door.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:27 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad te bizar voor woorden. Dit is veruit het slechtste seizoen dat ik ooit heb meegemaakt, en toch blijven we langer Europees actief.
Inclusief voorrondes dit jaar Europees (binnen 90 min) 2x gewonnen 4x verloren en 4x gelijk en toch in een achtste finale staan.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:27 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad te bizar voor woorden. Dit is veruit het slechtste seizoen dat ik ooit heb meegemaakt, en toch blijven we langer Europees actief.
in de mongolenleague.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:27 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Nou ja het is qua niveau sws niet te vergelijken natuurlijk maar enigszins grappig is het wel in dit bizarre seizoen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het enige is wel dat je pas verder bent dan PSV als je de komende ronde doorkomt, dit was een tussenronde.
Absoluut, ik heb gisteren met verbazing gekeken, zelfs toen m'n zoons in de F-jes speelden zag ik meer structuur.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou ja het is qua niveau sws niet te vergelijken natuurlijk maar enigszins grappig is het wel in dit bizarre seizoen.
Draai het eens om: stel dat Bodo Ajax was geweest, dan trek je je toch de haren uit je hoofd dat je na deze 2 wedstrijden eruit ligt.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Absoluut, ik heb gisteren met verbazing gekeken, zelfs toen m'n zoons in de F-jes speelden zag ik meer structuur.
Hebben we toch ook vaak genoeg gehad, dat je denkt hoe kan het.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Draai het eens om: stel dat Bodo Ajax was geweest, dan trek je je toch de haren uit je hoofd dat je na deze 2 wedstrijden eruit ligt.
Nu is Bodo ook wel zo matig dat ik vermoed dat dit ze vaker overkomt.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Draai het eens om: stel dat Bodo Ajax was geweest, dan trek je je toch de haren uit je hoofd dat je na deze 2 wedstrijden eruit ligt.
1964 was pas een pokkejaar.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:25 schreef Bugno3 het volgende:
Wij waren het er gisteren unaniem over eens: Dit was het slechtste Ajax sinds de jaren '70. Het was een surrealistische vertoning.
Zo'n seizoen is hetquote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:02 schreef Simmertje het volgende:
Ik voel ook mijn water dat het Aston Villa gaat worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |