Het ligt niet aan Steijn/van het Schip, het ligt 100% aan het materiaal.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:25 schreef Heeinz het volgende:
Nieuwe trainer mag van mij ook wel per direct beginnen overigens
Nouuuuu Villaquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Club Brugge
Maccabi Tel Aviv
Viktoria Plzen
Fenerbahce
Fiorentina
PAOK Saloniki
Lille
Aston Villa
Ik voorzie geen enkel probleem.
Ik voorzie tegen allemaal problemenquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nouuuuu Villamet onze ziekenboeg gaat wel een dingetje worden.
Het materiaal is zeker niet goed, maar we kunnen ook niet echt stellen dat het maximale eruit wordt gehaald. We hebben echt wel betere spelers dan Bodo en al die andere clubs waar we tegenwoordig problemen mee hebbenquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het ligt niet aan Steijn/van het Schip, het ligt 100% aan het materiaal.
Het is zelfs een dingetje met de sterkste 11quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gaaei, Sosa, Sutalo, Forbs, Tahirovic, je halve elftal is niet beter dan het niveau PEC Zwolle.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het materiaal is zeker niet goed, maar we kunnen ook niet echt stellen dat het maximale eruit wordt gehaald. We hebben echt wel betere spelers dan Bodo en al die andere clubs waar we tegenwoordig problemen mee hebben
Mooi toch. Zien we eens echte voetballers in Nederland.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik voorzie tegen allemaal problemen.
En tegen Villa wordt het twee keer 5-0.
Het had wat kunnen worden met een sterke opvulling uit de jeugd, maar daar loopt ook niks rond.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het materiaal is zeker niet goed, maar we kunnen ook niet echt stellen dat het maximale eruit wordt gehaald. We hebben echt wel betere spelers dan Bodo en al die andere clubs waar we tegenwoordig problemen mee hebben
ik hoop vooral op een leuk uitjequote:Op donderdag 22 februari 2024 21:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik kan dit liet meer lezen zonder de stem van Louisquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:31 schreef Black-Death het volgende:
Roma -Fey is toch wel andere koek
Dan eindigt het in 5-5.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik voorzie tegen allemaal problemen.
En tegen Villa wordt het twee keer 5-0.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |