Als je zo met een van ons omgaat, ben je keihard af.quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:16 schreef DKUp het volgende:
Zij wil betalen
Cherrycoke doet het
Cherrycoke wil beginnen
Zij neemt heel irritant de lead
Cherrycoke moet het maar zo zien dat hij nu wat meer ervaring heeft die bij een volgende date hopelijk helpt. Hier was denk ik sowieso niets uit gekomen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:16 schreef Mortaxx het volgende:
Wat kut dat ze hierover begint. Lekker voor het blok zetten gaat het echt beter van worden
En dan kun je ook niet gewoon eerst nog even je potje afmaken. Jezus.quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:16 schreef DKUp het volgende:
Zij wil betalen
Cherrycoke doet het
Cherrycoke wil beginnen
Zij neemt heel irritant de lead
Dan ben je gewoon een kutwijfquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:17 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Als je zo met een van ons omgaat, ben je keihard af.
Dit ja.quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:18 schreef Coco het volgende:
@:cherrycoke wel ballen dat je dit gedaan hebt
Kun je haar geen ban aansmeren? Zij zit toch ook gewoon op FOK!?quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:18 schreef Coco het volgende:
Is dat zo?quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:19 schreef alpeko het volgende:
[..]
Kun je haar geen ban aansmeren? Zij zit toch ook gewoon op FOK!?
Of op het Viva forum, maar dat is ook samengevoegd toch?quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:19 schreef alpeko het volgende:
[..]
Kun je haar geen ban aansmeren? Zij zit toch ook gewoon op FOK!?
ZO is 't! Ik zou 't niet aandurven op tv. Toffe ervaring voor later zoiets en leuk verhaal ook voor elke volgende (blind )date die je ooit gaat hebben.quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:18 schreef Coco het volgende:
Een beetje wel ja, maar dan is het gewoon doen alleen maar moediger!quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:20 schreef cherrycoke het volgende:
vonden jullie dat ik heel zenuwachtig was?
Het viel mij eerlijk gezegd wel mee, tot ze erover begon. Hoe kijk je er zelf op terug?quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:20 schreef cherrycoke het volgende:
Niet extreem want je kon wel gewoon gesprek voeren, je keek wel veel weg (althans volgens de camerabeelden)quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:20 schreef cherrycoke het volgende:
Ja was wel duidelijk dat je niet op je gemak was. Maar dat zie je daar bij zoveel mensenquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:20 schreef cherrycoke het volgende:
Hij was ook wel erg nerveus meende ik te zien (?).quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar zo rampzalig als je de date had voorgespiegeld was het ook weer niet @:cherrycoke!
En denk dat het niet zo'n heel leuke vrouw was, iig niet voor de lange termijn
zekerquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:20 schreef DKUp het volgende:
Nou dat viel toch reuze mee @:cherrycoke
ik zie het wel ja, maar ik voelde dat ik niet heel super zenuwachtig was.quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het viel mij eerlijk gezegd wel mee, tot ze erover begon. Hoe kijk je er zelf op terug?
Was het niet ook gewoon dat je haar meteen niks vond?quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:23 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik zie het wel ja, maar ik voelde dat ik niet heel super zenuwachtig was.
ja klopt ja, ik vond de omgeving interessanter dan haar.quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Niet extreem want je kon wel gewoon gesprek voeren, je keek wel veel weg (althans volgens de camerabeelden)
bij die sebetical had ik al zo iets van "okay daar geef ik je wel minpunten voor" na dat niet bestellen van drankje en die rekening en dan die snaai nog bij het einde was ik er wel klaar mee, heb daarna nog even lekker wat gegeten in amsterdamquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Was het niet ook gewoon dat je haar meteen niks vond?
Daarvoor hebben ze NLZIET voor uitgevonden, easy clap!quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:59 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Totaal geen zin in al die reclame.
Ik ben wel benieuwd wat je nog meer had verteld zonder dat wij dit zien. Laten ze veel van de gesprekken zien?quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:23 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik zie het wel ja, maar ik voelde dat ik niet heel super zenuwachtig was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |