Brobbey out.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat het niet tegen zit voor Ajax.
wat een onzinquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wisten jullie dat het gemiddeld 2 minuten duurt voordat een regendruppel op de grond valt?
ook met brobbey sta je al vijfdequote:Op donderdag 22 februari 2024 19:30 schreef -XOR- het volgende:
Ai Brobbey. Die derde plek kunnen we nu ook wel vergeten.
Wanneer het begint met zijn val natuurlijk!quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:30 schreef aTypisch het volgende:
2 minuten vanaf waar geteld?
je vraagt het je af!
Er zit wel progressie in. We zijn nu elf Noren aan het inblikken.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ook met brobbey sta je al vijfde
maar dat water bestaat al miljarden jarenquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wanneer het begint met zijn val natuurlijk!
Strijden op plek zes met Go Ahead Eagles.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ook met brobbey sta je al vijfde
quote:
Vreemd, Berghuis staat gewoon op het veld?quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax mist hun enige goede speler
broebie kan er geen reet vanquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax mist hun enige goede speler
Dat was mijn bewering helemaal niet!quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
maar dat water bestaat al miljarden jaren
ik noem dit cherrry picking
Ja donker rood! Ongelofelijk dat hij hier geen kaart voor trekt. Wat een schande! Wat zie jij dat toch zo goed altijd.quote:
ESPNquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:34 schreef aTypisch het volgende:
ik heb een vpn aan gezet zodat ik de tweede helft niet naar driessen hoeft te luisteren
ter info
Wel NordVPN toch?quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:34 schreef aTypisch het volgende:
ik heb een vpn aan gezet zodat ik de tweede helft niet naar driessen hoeft te luisteren
ter info
enige minpunt van die podcast is de aandacht voor skiete sjoerdquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:36 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Wel NordVPN toch?
Gr Skiete Sjoerd
Hoezo niet?quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:33 schreef -XOR- het volgende:
Je hebt niet het idee dat je naar een club uit het land van Haaland zit te kijken.
Die gaat wel iets zorgvuldiger met zijn kansen om. Andersom heb je ook niet het gevoel naar een club uit het land van Ajax te kijken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |