Kan helaas niet.quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:56 schreef halfway het volgende:
Vraag het de rest van je evt nieuwe buren.
Huh jeetje je zou bijna denken dat het net mensen zijn hahaquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:04 schreef Ama het volgende:
Schijnbaar heb ik twee huizen verderop nu ook een groep Syrische mensen wonen maar ik heb er echt nul last van.
Omdat er geen Syrisch ras bestaat.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:00 schreef gianni61 het volgende:
Hoe is dit precies geen racisme topic?
-nee-quote:De belangrijkste resultaten uit het rapport
De vlucht van Syriėrs duurde gemiddeld 1 jaar. Driekwart van hen werd onderweg slachtoffer van bijvoorbeeld mishandeling, afpersing of schipbreuk.
Nog geen 10% van de Syriėrs voldoet aan de inburgeringsplicht. Wel volgen ze op dit moment bijna allemaal een Nederlandse taalcursus of hebben dit gedaan. Ze hebben moeite met de Nederlandse taal.
De helft van de Syriėrs heeft alleen een diploma in het lager middelbaar onderwijs of lager. 31% heeft een diploma op vmbo- of mbo-niveau en 20% op hbo- of wo-niveau. Nog bijna niemand heeft een Nederlands diploma behaald.
Slechts 12% van de Syriėrs heeft betaald werk. Ze werken in lage functies, parttime en hebben een tijdelijk dienstverband. Bijna 90% is afhankelijk van de bijstand.
Psychische problemen komen veel voor: 41% van de Syriėrs is vaak erg zenuwachtig, somber en neerslachtig.
78% van de Syriėrs voelt zich thuis in Nederland en geeft zijn leven in Nederland gemiddeld een 8,5. Ouders geven een 8,6 voor de leefsituatie van hun kinderen.
Kinderen laat buiten, constant met deuren slaan. Enfin er zat nog een andere buur tussen maar ik moest mijn raam vaak dichtdoen voor de rust. Medelijden met die buur.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:06 schreef stavromulabeta het volgende:
Wat voor herrie maken de dan? Veel bezoek, tv hard, een bed dat tegen de muur beukt?
Al eens aangebeld om vriendelijk aan te geven dat jullie huizen erg gehorig zijn?
Al eens aangebeld en vriendelijk uitgelegd dat je daar last van hebt? Misschien hebben ze het zelf niet door.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:09 schreef poenhunter het volgende:
[..]
Kinderen laat buiten, constant met deuren slaan. Enfin er zat nog een andere buur tussen maar ik moest mijn raam vaak dichtdoen voor de rust. Medelijden met die buur.
Dat zijn oude statistieken volgens mij. Hedendaags heeft +/- 32% betaald werk.quote:
Ja kan wel, maar toch. Dr hoeft maar 1% gekkie bij te zitten natuurlijkquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:11 schreef poenhunter het volgende:
[..]
Dat zijn oude statistieken volgens mij. Hedendaags heeft +/- 32% betaald werk.
Ik woon er nog niet, moet het nog accepteren of weigeren. Dat wat ik schreef ging over mijn oude huurhuis, lang geledenquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:10 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Al eens aangebeld en vriendelijk uitgelegd dat je daar last van hebt? Misschien hebben ze het zelf niet door.
Meeste mensen zijn geschift. (Van alle afkomsten, voor de duidelijkheid)quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:11 schreef cabe0002 het volgende:
[..]
Ja kan wel, maar toch. Dr hoeft maar 1% gekkie bij te zitten natuurlijk
Heb je nou last van je eigen gezin en wil je daarom alleen ergens naartoe verhuizen?quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:55 schreef poenhunter het volgende:
Kan iets leuks huren maar.... Syrische buren, zonder kinderen, eierstokken inmiddels uitgedroogd.
Heb zelf wel ervaring met een gezin, ondanks dat hun aardige mensen zijn maakten ze meer lawaai dan Gerard joling met een satisfyer.
Hebben mensen hier nog positieve verhalen? (Dat ze eten komen brengen valt daar niet onder)
Is cultuur, geen racisme topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |