SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting![]()
quote:Vermoedelijke opstelling Ajax: Ramaj, Gooijer, Sutalo, Hato, Rensch, Henderson, Hlynsson, Taylor, Berghuis, Brobbey, Forbs
ik zie het al, dat wordt 2-3.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:13 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ik zie het al, dat wordt 2-3.2-3 zou ik voor tekenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
Hopelijk gewoon basisquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:13 schreef Black-Death het volgende:
Hopelijk krijgt Boomen nog wat speeltijd.
Geen verwachtingen.. dus kan alleen maar meevallen.. of het moet 6-0 worden..quote:
Mannsverk heeft welgeteld één duel meegedaan bij Ajax 1. Nogal logisch dat die niet er opeens wordt ingegooid.quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Waarom speelt Mannsverk niet en Tahirovic wel? Die kan er toch echt geen klote van?
Wellicht dat ie invalt.quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mannsverk heeft welgeteld één duel meegedaan bij Ajax 1. Nogal logisch dat die niet er opeens wordt ingegooid.
Het zou mij weinig verbazen met wat voor jochies er de laatste maanden plots meedoen. Hij is het in ieder geval gewend bij de poolkappen te spelen en slechter dan Tahirovic op 6 kan eigenlijk niet.quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mannsverk heeft welgeteld één duel meegedaan bij Ajax 1. Nogal logisch dat die niet er opeens wordt ingegooid.
Mannsverk is een '6' en al helemaal op die positie ga je niet iemand in een van de belangrijkste resterende duels daar opeens neerzetten.quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zou mij weinig verbazen met wat voor jochies er de laatste maanden plots meedoen. Hij is het in ieder geval gewend bij de poolkappen te spelen en slechter dan Tahirovic op 6 kan eigenlijk niet.
Wat is jouw mening over Hato en in het verlengde daarvan Sutalo?quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mannsverk is een '6' en al helemaal op die positie ga je niet iemand in een van de belangrijkste resterende duels daar opeens neerzetten.
Mwah, oneens. Als je niet klaar bent om tegen Bodo Glimt te beginnen ga je nooit klaar zijn. Een alternatief is er niet, met Tahirovic op die plek is het bewezen een gatenkaas en Mannsverk heeft bewezen op dit niveau mee te kunnen komen. Juist omdat het een belangrijk duel is moet je wellicht iets nieuws proberen ipv vasthouden aan iets wat niet werkt.quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mannsverk is een '6' en al helemaal op die positie ga je niet iemand in een van de belangrijkste resterende duels daar opeens neerzetten.
Hato verdient alle tijd van de wereld met de kleine defensieve foutjes die hij maakt. Dat mag als jongen die over twee weken pas 18 wordt. Het niveau dat hij haalt en de kwaliteiten die hij heeft zijn vrij impresionante.quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over Hato en in het verlengde daarvan Sutalo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |