Die heeft spijt.quote:
ESPN 2quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:13 schreef MatthijsDJ het volgende:
En dan ook nog eens die klote Driessen..
quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:13 schreef MatthijsDJ het volgende:
Wat lief.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:14 schreef Black-Death het volgende:
Triest.
Het is dat ik met een slapende baby op m’n arm zit, anders ging ik wel klussen ofzo
Op vakantie en slechte wifi..quote:
Vroeg me al af waar Taylor was.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:14 schreef Black-Death het volgende:
Triest.
Het is dat ik met een slapende baby op m’n arm zit, anders ging ik wel klussen ofzo
Ik ga hier toch niet voor betalen..quote:
Die is toch juist op de hand van Ajax?quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:13 schreef MatthijsDJ het volgende:
Hard gelachenquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Vroeg me al af waar Taylor was.
geen ideequote:Op donderdag 22 februari 2024 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is toch juist op de hand van Ajax?
Schijnt voor Telstar te zijn.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is het speelplan voor Bode, alles op de verdediging waardoor ze niet kunnen counteren. Alleen vergat die even dat Ajax niet kan verdedigen ongeacht het aantal verdedigers.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:16 schreef aTypisch het volgende:
waarom heeft deze ajaxcoach eigenlijk geen speelplan tegen een tegenstander dat blijkbaar altijd hetzelfde systeem speelt?
Ze zeggen het, maar vind hem echt mega irritant. Dat eeuwige cynische gedoe van hem. Dat doen we thuis, in de kroeg of het stadion zelf wel..quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |