Nou inderdaad, dacht dat het daarom ging, en het is nog een eind van haar hoofdhuid af....quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:44 schreef Dotteke het volgende:
Ash is tevreden het is een hele mooie blonde kleur
Ik zie nog heel veel uitgroei zitten
Vind het, tenminste wat ik tot nu toe zie, slecht geverfdquote:
Ja daarom blijf je die uitgroei ook zo goed zien denk ikquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou inderdaad, dacht dat het daarom ging, en het is nog een eind van haar hoofdhuid af....
Het zal wel volgens een bepaalde methode zijn , maar ik ben er niet in thuisquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het, tenminste wat ik tot nu toe zie, slecht geverfd
Het ging niet om alles blond te krijgen, alleen highlights, vandaar die folie's.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:44 schreef Dotteke het volgende:
Ash is tevreden het is een hele mooie blonde kleur
Ik zie nog heel veel uitgroei zitten
O, hoorde haar zeggen alleen de uitgroei doenquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:48 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Het ging niet om alles blond te krijgen, alleen highlights, vandaar die folie's.
Alleen uitgroeiquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, hoorde haar zeggen alleen de uitgroei doen
Daar ging het ook om....de uitgroei was veels te donker maar er is weinig verandert.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, hoorde haar zeggen alleen de uitgroei doen
Dat is toch vreemd dan, voor uitgroei zijn geen folies nodig.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar ging het ook om....de uitgroei was veels te donker maar er is weinig verandert.
Nee, dat had veel makkelijker gekund toch.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:53 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Dat is toch vreemd dan, voor uitgroei zijn geen folies nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |