~ 11:25 - Stream 2, Randy en Doriana zitten buiten na de bekendmaking van de nominatie als Ronahi erbij komt
Randy: "Ging het snel?"
Ronahi vertelt dat iedereen het emotioneel vond en zij ook vol schoot want iedereen op z'n eigen manier iets moois zei.
Ronahi: "Tom en en Jimmy waren gestopt en toen nam Sabeau heel snel het woord. Ze zei dat dit voor haar de origineelste intro was en hoe dat ze het hadden gedaan. Toen zei BB dat we zonder vooroordelen en op een gelijke manier een duo moeten kiezen. Het spel moeten vergeten en puur focussen daarop. Toen gingen we in een kring zitten zodat we elkaars gezicht zagen, en Karen begon, nee! Ashley begon, ze zei 'mag ik beginnen' en ze zei dat het verhaal van Jimmy haar echt had ontroerd en dat het voor haar Jimmy was. Karen ging daar direct in mee, Alice ook, Sabeau had haar ding eigenlijk al gezegd en toen kwam het aan mij en ik zei in het algemeen dat ik het vrij heftig vond en dat ik het niet wist. Toen heeft Tyron vrij snel het woord overgenomen van mij en Dilano en Sabeau zeiden allebei ook Tom & Jimmy heel snel. Het laatste woord was aan mij omdat ik nog geen naam heb gezegd, maar ja, het was eigenlijk al.. Want Dilano zei voor ik aan het woord kwam al van dat als er nog 1 stem komt zijn Tom & Jimmy het. Maar iedereen wilde wel dat iedereen zijn eigen ding nog kon zeggen. Maar ja. Het was eigenlijk al heel snel bepaald. Dus eh... Dus dat"
Randy: "Ok"
Ronahi: "Dus op die manier is het eigenlijk gegaan"
Randy: "Ja lastig, we wisten wel dat het een soort van om stemmen ging"
Ronahi: "Maar iedereen zei ook wel de complimenten ook he, ook naar jullie speech, maar ja, toen moesten Tom en Jimmy nog komen he?"
Randy: "Ja die maakten een hele show ervan"
Ronahi: "Maar het was eigenlijk toen hun gedaan hadden, ja en Sabeau begon dat de intro goed was was het eigenlijk al een beetje bepaald, want ja Ashley ging erin mee, Karen ging erin mee, Alice ging erin mee. Dilano en Sabeau gingen er samen in mee. Maar ik wist van Dilano dat hij voor Jimmy zou gaan, dat had Dilano gister al gezegd. Maar we wisten ook niet dat het zo zou gaan zijn"
Randy: "Ah wel ja"
[de stemming zelf zat voor het grootste deel onder streamlock]
"In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"