Eerst maar afwachten tot de CME er isquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:38 schreef MissHobje het volgende:
Ik kreeg berichten dan het wellicht begin van de nacht te zien is? Dat zou tof zijn.. kp 7 ofzo
Told yaquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 22:15 schreef Starhopper het volgende:
Impact bij de STEREO A satellietGaat dus niet lang duren voor we hier op aarde een impact gaan zien
Hoop dat het lukt om wakker te blijven, had wilde plannen om er ff op uit gaan maar de moeheid is heftigquote:
HAhha mooi samen gevat.quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:08 schreef Starhopper het volgende:
Lol wat een weekend. Missertje hier, schampschotje daar, nog een missertje97% kans op een hit is toch 3% kans op een misser en die 3% hebben we mooi weten te verzilveren
Blijft altijd weer een verrassing
Hopelijk de volgende keer meer geluk
Ik kwam uit DL en leek erop dat ik zicht had op het noorderlicht. Eenmaal in NL helemaal bewolkt. Ga hier nog ff speuren thuis of het te zien is.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:23 schreef Starhopper het volgende:
Ik ga zo toch maar een poging wagen voor het helemaal dichttrekt.
Ja dit is idd de luchtquote:Op maandag 7 oktober 2024 20:07 schreef Leandra het volgende:
Kan het zijn dat ik net door het noorderlicht een blauwgroene wolk zag?
Hij liet zich zelfs ronduit blauw fotograferen (met mijn telefoon).
[ afbeelding ]
Dat gele is de verlichting van het gebouw verderop
Nu ik de foto goed bekijk lijkt het vooral de lucht tussen de wolken te zijn, toen ik naar huis wandelde leek het een blauwige wolk.
Volgende keer even stoppen en een kiekje makenquote:Op maandag 7 oktober 2024 22:23 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik kwam uit DL en leek erop dat ik zicht had op het noorderlicht. Eenmaal in NL helemaal bewolkt. Ga hier nog ff speuren thuis of het te zien is.
Ja dacht ik ook te laatquote:Op maandag 7 oktober 2024 22:40 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Volgende keer even stoppen en een kiekje maken
quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:19 schreef Houtenbeen het volgende:
[ x ]
Weer een X-flare van regio 3842, alleen is die nu al weer bijna over de rand
[ x ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |