Je hoeft nooit de gapen als je eens in gezelschap bent? Bijv. toen die vriendin er was afgelopen week?quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh hand voor de mond doe ik nooit als ik gaap... maar ik ben ook alleen
Oh ja... dan doe ik het geloof ik wel... of pogen met een mond dicht te gapenquote:Op donderdag 22 februari 2024 08:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hoeft nooit de gapen als je eens in gezelschap bent? Bijv. toen die vriendin er was afgelopen week?
Jajajjaa - jij niet (echt)quote:
weetje hoe lastig dat is?quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja... dan doe ik het geloof ik wel... of pogen met een mond dicht te gapen
Q!quote:
Oh, lekkerquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vanavond gourmetten met een vriendinnetje
Ahhhhh, ik voel mij gewaardeerd.quote:
Altijd goed.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vanavond gourmetten met een vriendinnetje
Geniet ervan!quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaaa allemaal lekkere groentjes en ei en kaasdingetjes. Brood en een lekker toetje
Ja we zijn wel even zoet ermeequote:Op donderdag 22 februari 2024 11:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Altijd goed.Ga je er veel werk van maken? Sausjes maken, vlees marineren, gapen met je hand voor je mond, etc.?
kaasquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaaa allemaal lekkere groentjes en ei en kaasdingetjes. Brood en een lekker toetje
Jaaaaaquote:
quote:
hongerquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaaaa
En ei en pannenkoekjes en van alles nog wat.
Twee lekkerbekken die samen gaan gourmetten komt helemaal goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |