Moeilijke keus Jimmy heeft hij zijn woord gegeven van trouw....heeft veel meer aan Het groepje van Doriana, heb hem nog niet zoveel zien lachen als hij daar bij is.quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:55 schreef OmaJacky het volgende:
Groep rose zal het veel moeilijker hebben om te stemmen dan groep blauw.
Groep blauw gaat voor Randy en Doriana.
Groep rose moet tussen 2 duo's gaan kiezen.
Ik ben benieuwd wat Dilano gaat doen, wie gaat hij laten vallen Doriana of Jimmy?
En is het inderdaad unaniem?
quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind Ashley steeds leuker worden. Topvrouw....
Of is de CoS niet bedoelt om willekeurig je mening te geven over iets wat compleet niet op de stream is?
quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:07 schreef Hunter het volgende:
Ty maakt gemberthee. Heeft ie de gember uit the wall?
Hangt er vanaf waar ze op inzoomenquote:Op donderdag 22 februari 2024 09:10 schreef Rhosyn het volgende:
2 streams de badkamer en de keuken.
Jammer van dat inzoomen.
Ik zie een heel andere Jimmy nu hij met Tom is. Bij Dilano was het alleen tactische praat. Met Tom heeft hij mooie gesprekken en veel lol. Ook met Karen kan hij heel goed. Zijn nu al veel keuke momenten geweest met hen 3en. Hoop dat Ashley vrorg naar bed blijft gaan.quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Moeilijke keus Jimmy heeft hij zijn woord gegeven van trouw....heeft veel meer aan Het groepje van Doriana, heb hem nog niet zoveel zien lachen als hij daar bij is.
Ook merk je dat Asley haar groep waar Jimmy nu even bij hoort hem eerder negeren dan hem erbij betrekken. Alleen als ze informatie wil hebben stelt ze Dylano een vraag. Geen info en het gesprek is weer afgelopen.
Dus ik weet het niet.....![]()
Waarom boeit jou dat zo? Wacht tot ze in beeld komt dan zie je vanzelf hoe het met haar gaat.quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
je word lachen wann het erger werd??
Poep en pies, hilarischquote:Op donderdag 22 februari 2024 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom boeit jou dat zo? Wacht tot ze in beeld komt dan zie je vanzelf hoe het met haar gaat.
Hier boeit het weinig mensen dat ze gisteren aan de diaree was.
Ty ook erg gezellige mensen hoorquote:Op donderdag 22 februari 2024 09:12 schreef Hunter het volgende:
Dori maakt ontbijt voor zichzelf klaar
Ben het met je eens, er was geen lol tussen hun....maar ja gaat om je woord aan elkaar geven. Allebei hebben ze het nu beter.quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik zie een heel andere Jimmy nu hij met Tom is. Bij Dilano was het alleen tactische praat. Met Tom heeft hij mooie gesprekken en veel lol. Ook met Karen kan hij heel goed. Zijn nu al veel keuke momenten geweest met hen 3en. Hoop dat Ashley vrorg naar bed blijft gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |