quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:27 schreef humpty het volgende:
[..]
Of juist wel om de spanning met een beetje humor weg te halen
we kijken er verschillend tegen aan en dat mag zou Sabeau zeggen
Wat dat betreft denk ze alleen aan zichzelf....hoe ze ook zonder pardon haar man Bart voor de bus gooide dan denk ik nu de buurvrouw hoeft zich ook niet meer af te vragen hoe of wat.quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:21 schreef b_engeltje het volgende:
Ashley net tegen danny terwijl ze het brooddeeg staat te kneden...tja iemand moet straks het stokje overnemen... alsof die man al de deur uit is
Kijk dat soort opmerkingen..storen mij enorm
Het woord unaniem is niet gevallen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:39 schreef rinardo het volgende:
[..]
Klopt, Karen trekt niet altijd partij voor Ashley, Karen laat heel duidelijk merken wanneer ze het niet eens is met Ashley, naar Ronahi toe was het bewust treiteren door te zeggen dat het unaniem was.
ik ga niet over 1 kam scheren maar vaak doen ze dat zelf al, maar Surinamers zijn vaak van die aardquote:Op donderdag 22 februari 2024 08:40 schreef humpty het volgende:
Randy zegt het nu zelf ik ben een luie jongen
ja man oke man is goed man lekker manquote:Op donderdag 22 februari 2024 08:44 schreef Rhosyn het volgende:
Over naar stream 2 met Randy en Tyron.
Dat is meteen prettiger. Rustiger. Relaxte mensen.
Rustag!quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:44 schreef humpty het volgende:
[..]
ja man oke man is goed man lekker man
Stel je voor dat Jimmy dit met Dilano had moeten doen, dan hadden er geen grapjes geweest.quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:39 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Terug lezen? No thank you
Een spannende dag vandaag.![]()
Tom praatte heel even duidelijk en toen ging hij weer ratelen.. helaas (of gebruikt onnodige rare betekenisloze tussen woordjes)
Jimmy zegt verstandige dingen.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:47 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik vind Ashley vervelend worden. Heb haar het voordeel van de twijfel gegeven, maar ze valt steeds meer door de mand.
Ze claimed Karen die ze daardoor weg houdt bij de rest. Laat zich bedienen door de mannen. Kan dingen niet loslaten en blijft steken onder water geven. Probeert door emotionele chantage haar zin te krijgen, ook bij BB.
Helaas hebben haar fans haar alweer zo groot gemaakt dat ze voorlopig zal blijven.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:47 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik vind Ashley vervelend worden. Heb haar het voordeel van de twijfel gegeven, maar ze valt steeds meer door de mand.
Ze claimed Karen die ze daardoor weg houdt bij de rest. Laat zich bedienen door de mannen. Kan dingen niet loslaten en blijft steken onder water geven. Probeert door emotionele chantage haar zin te krijgen, ook bij BB.
Helaas hebben haar fans haar alweer zo groot gemaakt dat ze voorlopig zal blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |