Ik vraag me altijd af: als je die fopwimpers in grote hoeveelheid afneemt, krijg je er dan ook een gratis glitter-trainingspak, bling bling-ketting en pitbulterriėr bij?quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:22 schreef Hunter het volgende:
Wat een gedoe met die wimpers. Er gaat een wereld voor me open.
Siamese tweelingquote:Op donderdag 22 februari 2024 09:56 schreef Kodiak100 het volgende:
ah zwaan kleef aan zit ook weer naast Dilano
Dan nog kun je om 10 uur de volgende dag best wel honger hebben natuurlijkquote:Op donderdag 22 februari 2024 09:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die hebben toch gisteravond zich al tegoed gedaan met brood en kwark of wat is dat.
Kan zijn dat ze al weg was maar Karen en Glenn en Danny en Tom hebben gister nog een hele maaltijd op. Maar dacht dat Ashley daar ook bij was.
ja @DKGtegengas maakt uurfilmpjes hoop dat ik ze naam goed hebquote:
Is voor de uitzendingquote:
En het resultaat mag er zijnquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:01 schreef Rhosyn het volgende:
Alice nog steeds in haar slaapjurk.
Heeft een uur aan haar hoofd gewerkt.
iedere ochtendquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:01 schreef Rhosyn het volgende:
Alice nog steeds in haar slaapjurk.
Heeft een uur aan haar hoofd gewerkt.
ja geen idee hoe ze het doetquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:02 schreef Hunter het volgende:
[..]
Is voor de uitzending
Gaan ze nu de speeches houden en mogen de anderen dat straks terugzien om te beoordelen?
de andere bewoners nu in de huiskamer die moeten toch stemming doen geloof ik althans die hebben er toch ook een deel in?quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:04 schreef Rhosyn het volgende:
Tom gaat de grapjurk uithangen?
O de speech moet in de gameroom gehouden worden?
Geen speech maar elkaar gunnen hoor ik zeggen.
Ze moeten dus allemaal tegelijk (de genomineerden) de gameroom in. Niks geen bewoners die mogen kiezen wie vrijstelling krijgt.
Ze moeten het elkaar gunnen.
wow wat heftig..
Ze heeft wel brood gekneed vanochtendquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:06 schreef schizolientje het volgende:
Ashly steekt geen poot uit en wie eet er als eerste??
Ze heeft het deeg gemaakt vanochtendquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:06 schreef schizolientje het volgende:
Ik heb geen idee. Ik hoorde Alice verbaasd zeggen dat ze denkt dat ze moeten speechen en het elkaar moeten gunnen en ze vindt dat vreselijk voor ze.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:06 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
de andere bewoners nu in de huiskamer die moeten toch stemming doen geloof ik althans die hebben er toch ook een deel in?
geloof dat er nog meer zijn die dat doen niet alleen Ashley,quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:06 schreef schizolientje het volgende:
ja je gaat het ook doen? zo even naar kruidvat spullen inslaan?quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:08 schreef Hunter het volgende:
Wimpers staan wel goed bij Alice, ik ben helemaal om
Deze bedoel je?quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:49 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Tom exposed zichzelf. Doet per ongeluk de douchedeur open.
Iemand gezien?
Ik heb nieuwe eisen aan mijn toekomstige bruidquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja je gaat het ook doen? zo even naar kruidvat spullen inslaan?
geloof het wel helaas niet dus hahahaquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Deze bedoel je?![]()
[ afbeelding ]
Behalve ty en ro en dil en sabeau want die hebben hints gehad van do.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:08 schreef Rhosyn het volgende:
Dus alleen de genomineerden wisten wat ze moesten doen vandaag.
De rest wist het niet.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:10 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik heb nieuwe eisen aan mijn toekomstige bruid
Tom probeert zijn populariteit wat te verhogen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Deze bedoel je?![]()
[ afbeelding ]
ja kloptquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:10 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Behalve ty en ro en dil en sabeau want die hebben hints gehad van do.
Ze wisten over de speech toch.
Niets te zienquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Deze bedoel je?![]()
[ afbeelding ]
Het blijft fake.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:08 schreef Hunter het volgende:
Wimpers staan wel goed bij Alice, ik ben helemaal om
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |